PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: ray van yperen



ray van yperen
19-11-07, 22:40
ray van yperen.wij gaan met gezin ,yv,danthe 9 j,fabrice 6 j, 31 -12-07 op vakantie naar florida

Eric
20-11-07, 00:21
Welkom op het forum.
Vertel eens wat meer??
Eric

ray van yperen
20-11-07, 21:35
ray van yperen ,ik heb gisteren ons gezin erg kort voorgesteld,ben geen computer fan dus daarom heb ik het erg kort gedaan.nu een nieuwe poging.wij zijn een jong hip gezin {teminste dat vinden wij zelf},2 kinderen meisje danthe 9 en jongen adhd fabrice 6 .wijgaan op 31-12-07 weg met martinair en 16-01-08 terug we vliegen op orlando.wij hebben eerst 4 nachten hotel in orlando geboekt om 2 parken te bezoeken .ook hebben we een trailblazer gehuurt om na die 4 dagen links of rechtsom naar beneden te reizen,misschien heeft iemand suggesties.we willen de everglades bezoeken,iets met dolfijnen,snorkelen,haaien zien{niet tijdens het snorkelen},en een beetje shoppen,tips zijn welkom wie weet hoeveel cash geld je mee mag nemen in dollars groeten yvi en ray

Eric
20-11-07, 22:59
Snel even vast één antwoord:
Je mag zoveel geld meenemen als je zelf wilt, maar als het meer dan $ 10.000 cash is, moet je het aangeven bij de Amerikaanse douane.
Eric

bono
21-11-07, 07:04
Hoi,

Hartelijk welkom op dit gezellige en informatieve forum.

Ik zou eens wat reisverslagen en reisschema's bekijken om een indruk te krijgen wat en waar je alles kan doen b.v. de dolfijnen daar is een heel topic van..............
Via de zoekfunctie kan je heel veel vinden en daarna kan je alsnog je andere vragen stellen.........

Ook over de The Everglades is al heel veel geschreven.............
Aangezien jullie al snel gaan heb je nog veel te lezen..........
Maar wel heel leuk dat jullie gaan.....toch spannend zo rond het nieuwe jaar.

Veel lees en post plezier.........

Gr. Monique

Njit
21-11-07, 08:59
ben geen computer fan dus daarom heb ik het erg kort gedaan.nu een nieuwe poging.

Ray, zou je hier ook eens naar willen kijken: Tip: leesbaarheid berichten/onderwerpen vergroten (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3931)

Ta2 Gerrit
21-11-07, 09:25
~ Gebruik leestekens zoals Hoofdletters, punten en komma's

= één van de stellingen, maar tot hoeveel punten mag je gaan...............?? ;-) :-) ;-)

Eric
21-11-07, 12:05
maar tot hoeveel punten mag je gaan...............?? ;-) :-) ;-)
Als het maar tot in de puntjes verzorgd is...
Eric

Michael66
21-11-07, 18:06
~ Gebruik leestekens zoals Hoofdletters, punten en komma's

= één van de stellingen, maar tot hoeveel punten mag je gaan...............?? ;-) :-) ;-)Geen idee. Vraag het Bono eens ........................

Seca
21-11-07, 22:43
Welkom op het forum,

Veel lees en schrijf plezier. Hier kan je van veel evaren mensen heeeeeel veeeeel leren en ook ideetje op doen.

Groet,

Seca

bono
21-11-07, 23:39
Geen idee. Vraag het Bono eens ........................

Wat is je vraag dan wel............................................... .......?

Gr. Monique

ray van yperen
23-11-07, 19:11
Hee hier yvonne van ray,wat een toestand over punten en HOOFDLETTERS. Als het maar telezen is toch.maargoed lekker belangrijk.Ben op zoek naar mensen die ook op oudjaarsdag naar orlando vliegen,humor hebben,kids hebben,strand en shoppen en stukje natuur en cultuur wacht even volgens mij ben ik de komma vergeten ha ha.Ben heel benieuwd naar florida.kan je er ook lekker shoppen en paris hilton die zou ik graag tegenkomen.Wat me ook echt tegek lijkt is de everglades.En haaien geweldig.Je leeft maar 1 keer dus haal eruit wat er in zit en geniet!En maak je vooral niet druk om de grammatica!Ik maak me liever druk om of me haar goed gestyled is en wat voor kleur auto we krijgen ha ha.groetjes yvonne

Eric
23-11-07, 20:18
Hee hier yvonne van ray,wat een toestand over punten en HOOFDLETTERS. Als het maar telezen is toch.maargoed lekker belangrijk.Ben op zoek naar mensen die ook op oudjaarsdag naar orlando vliegen,humor hebben,kids hebben,strand en shoppen en stukje natuur en cultuur wacht even volgens mij ben ik de komma vergeten ha ha.Ben heel benieuwd naar florida.kan je er ook lekker shoppen en paris hilton die zou ik graag tegenkomen.Wat me ook echt tegek lijkt is de everglades.En haaien geweldig.Je leeft maar 1 keer dus haal eruit wat er in zit en geniet!En maak je vooral niet druk om de grammatica!Ik maak me liever druk om of me haar goed gestyled is en wat voor kleur auto we krijgen ha ha.groetjes yvonne

??? Niet te lezen...
Eric

ray van yperen
23-11-07, 20:31
??? Niet te lezen...
Eric

krijgen wij nog normaaal anword op vrage of gat het om gramatika en tal.
of om een leukke vacantie en tipps.maar laat allemaal maar zitten, julli
zitten thuis natuurlijk ook de heledag met mickey oren op ciau.ray

pyca
23-11-07, 20:36
Hee hier yvonne van ray,wat een toestand over punten en HOOFDLETTERS. Als het maar telezen is toch.maargoed lekker belangrijk.Ben op zoek naar mensen die ook op oudjaarsdag naar orlando vliegen,humor hebben,kids hebben,strand en shoppen en stukje natuur en cultuur wacht even volgens mij ben ik de komma vergeten ha ha.Ben heel benieuwd naar florida.kan je er ook lekker shoppen en paris hilton die zou ik graag tegenkomen.Wat me ook echt tegek lijkt is de everglades.En haaien geweldig.Je leeft maar 1 keer dus haal eruit wat er in zit en geniet!En maak je vooral niet druk om de grammatica!Ik maak me liever druk om of me haar goed gestyled is en wat voor kleur auto we krijgen ha ha.groetjes yvonne

Je hebt het over "als het maar te lezen is", dat is nu juist het probleem: het is niet te lezen.

Jammer dat je de vraag om aandacht te besteden aan interpunctie en grammatica niet serieus neemt, lijkt me een kleine moeite. (tenzij je niet weet hoe het moet)
Maar verwacht dan ook (in ieder geval van mij) geen serieuze reactie.

ray van yperen
23-11-07, 21:06
Het is als het maar te lezen is. En het is geen interpuctie maar interpunctie!

Liefs, Yvonne.

Eric
23-11-07, 22:38
Dus je kan het wel.
Waarom dan niet? Om een beetje dwars te zijn of zo?
Kijk zelf eens de topics door, het leest gewoon veel makkelijker.
En wij zijn zeker niet te beroerd om antwoord op vragen te geven hier.
En als iemand een keer een hoofdletter vergeet, of in de haast om te antwoorden een paar spelfouten maakt, hoor je ook niemand. Maar iedereen probeert in ieder geval zijn best te doen, dit forum lekker leesbaar te houden.
Maar genoeg hierover, wat wil je graag van ons weten, want ondanks dat we misschien een beetje zeurpieten zijn, is er wel veel Florida kennis aanwezig op dit forum. Dus kom maar op.
Eric