Oh wat goed om eindelijk te lezen dat er iemand ervaring heeft. Stukjes lezen in het Nederlands gaat toch makkelijker. Ik vind het af en toe best ingewikkeld. Dat wat jij (Daffelina) beschrijft is dat stapelen van LIghtning lanes. Dat werkt dus goed? Ik baal dat we in augustus niet kunnen rope droppen voor Rise of the Resistance. De resort gasten mogen al een half uur eerder het park in. En deze attractie schijnt al weg te zijn als de ‘niet resort gasten’ mogen boeken. Ik heb zoveel vragen aan je hahahah had toevallig net een heel stukje gewijd aan genie+ in mijn blog ik ben zo aan het twijfelen over van alles.
In augustus schijnt die Mickey en mini ride ook weer bij ILL te zitten en dat is ook weer zo lastig voor ons. Ik heb nu al het gevoel dat ik met 2-0 achter sta voor ik überhaupt in het park ben dus tips zijn meer dan welkom.
en idd vanaf 8 juni kan je Genie+ niet meer vooraf aanschaffen. Alleen om 24.00 uur op de dag van je bezoek.
kan je van te voren in je app zien of je daadwerkelijk genie+ erbij hebt? Ik weet niet hoe dat te zien is, ik kan wel van alles zien maar of iedereen dat kan weet ik niet. Ik hoorde dat er ook veel mis ging. Wij gaan ook in augustus en dat is natuurlijk heel erg druk. Was jij daar ook in een drukke periode?