Hoewel ik best het een en ander al wist, toch een aantal dingen geleerd, top uitleg !!
Afdrukvoorbeeld
Hoewel ik best het een en ander al wist, toch een aantal dingen geleerd, top uitleg !!
Mooi verhaal Koen. Dankjewel
Moest om de een of andere manier vreselijk lachen om de 6 verkeersborden op de kruising tussen SR 50 en Orange Blossom Trail. Lekker duidelijk!
Erg duidelijk uitgelegd ,maar ik ben blij dat ik tegenwoordig een Tom Tom kan gebruiken.
Ben heel blij met Tom Tom maar denk ook met weemoed terug aan de tijd dat ik achter het stuur zat en mijn bijrijder met de Rand McNally Road Atlas op schoot, precies wist te vertellen wanneer de volgende afslag, staatsgrens of restarea was. We gebruiken die road atlas nog steeds wel om bijvoorbeeld routes te bekijken. Alle Amerikaanse verkeersregels worden er ook in uitgelegd (goed gedaan trouwens Koen).
Mooie uitleg Koen!!!
Ook wij gebruiken nooit GPS (thuis ook niet) en maken gebruik van kaarten. We hebben een hele mooie road atlas van diverse staten en die werken super. We weten altijd waar we vandaan komen, waar we zijn, en waar we heen gaan. En... je ziet zó veel meer op een kaart.
Super uitgelegd Koen, wij gebruiken geen GPS en zoeken alles op via de kaart, en komen nog steeds op de juiste bestemming uit
Leuk om de uitleg te lezen. Er wordt nu wel e.e.a. duidelijk. Toch ben ik zelf ook blij met navigatie. Heb 0,0 richtingssgevoel, en in mijn uppie is rijden met
een kaart nogal lastig.