Weet je dat oorspronkelijk Nederland wel een plaats had gereserveerd? Maar die zuinige Hollanders vonden het denk ik te duur.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Petra/VS
Eric
Afdrukvoorbeeld
Weet je dat oorspronkelijk Nederland wel een plaats had gereserveerd? Maar die zuinige Hollanders vonden het denk ik te duur.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Petra/VS
Eric
Dat klopt. Noorwegen staat nu op de plaats die voor Nederland was bestemd. Ik geloof dat Pieter van Vollenhoven dat toen nog heeft tegengehouden omdat het idd te duur zou zijn en niet rendabel genoeg om daar een eigen pavilioen te hebben.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eric
Jammer hoor.... We hadden er zoiets moois van kunnen maken! (Niet te vergeten de banen die er zouden zijn)
Nederland heeft nu z'n kans verkeken. De kans dat we er nu nog een pavilioen krijgen is zeeeeeer klein.
Daar had ik nog wel eens willen werken, maar zover ik weet zijn de meeste personeelsleden daar alleen voor een seizoen als een stageplek.
Eric
Klopt, de meeste castleden zijn daar idd voor een seizoen met een stageplek. Maar er zijn ook speciale uitwisselingsprojecten voor mensen die uit de landen komen die in Epcot vertegenwoordigd zijn, en dus niet op zoek zijn naar een stageplek, maar enkel een baantje willen. Dat is ook voor een x-aantal maanden, maar de ervaring alleen is natuurlijk geweldig!! Ik had daar ook best een seizoen of wat willen werken... ;)
welke dag is ook alweer de lichtparade in mk.
volgens mij donderdag zaterdag.
pascal
Spectromagic heet die parade. Tijden en dagen veranderen per week / maand. Alle data en tijden kun je vinden op allearsnet.
NB: Hoofdletters vind je op je toetsenbord.
Je kunt ook gewoon kijken op de site van Disney zelf, kijk dan bij MK en dan op kalender en als je op de datum klikt zie je alle tijden van openingstijden tot parades en vuurwerk enz enz.
In Magic Kingdom heb je de stoomtrein die rondjes om het park maakt en daarbij op diverse plekken stopt. Ik kan me herinneren, dat ik op een gegeven moment langs een soort indianenscenario reed, waarbij een brandend huisje te zien was, voor zover ik weet is dit alleen vanuit de trein te zien. Weet iemand of dit huisje onderdeel is van een attractie en zo ja, van welke?
Dit bedoel je?
http://allears.net/tp/mk/rail5.jpg
Heb de trein nog nooit gedaan :oops: dus kan je verder niet helpen..
Als je op Local Live in de Birdseye View kijkt dan zie je dat het indianen-kamp midden in het bos ligt. Zou dan ook niet weten welk attractie er in de buurt ligt.
http://maps.live.com/default.aspx?v=...cl=1&encType=1