Wij gaan deze zomer weer naar Florida en nu ben ik na de berichten van jullie over USAreisen.de toch maar is gaan zoeken op die site naar een mooie "mietwagen". In november 2006 hadden wij de huurauto gehuurd via Sunnycars en hebben dat toen gedaan via het U25 pakket waarbij je dus meteen de toeslagen had gedekt voor extra rijders onder de 25 jaar. Sunnycars heeft alleen nu niet meer de mogelijkheid om dat pakket te kiezen en USAreisen.de dus wel, de site van Sunny Cars bied uberhaupt geen informatie meer over rijders onder de 25. Ik zal hieronder even een overzichtje maken van de verschillende aanbieders van vergelijkbare pakketen waar wij nu naar kijken voor de periode 14 juni t/m 5 juli.
Alamo
Full Size 4 deurs
Gold Underage pakket = € 1094 + dossierkosten van € 17,50 (compleet dus € 1111,50)
USAreisen.de
Full Size 4 deurs
Super-Inklusiv-PLUS-Preise / U25 Special = € 712,95
Beide pakketen hebben dus de dekking voor extra rijders onder de 25 en o.a. de "luxe" om de auto leeg in te leveren met andere woorden de prijzen zouden zeer vergelijkbaar moeten zijn. Hoe kan het dan dat het in totaal een schrikbarend verschil van € 398,55 !!!!! oplevert. Doe ik iets compleet fout of is het verschil makkelijk te verklaren? Ik heb dan zelfs nog de luxe om een Equinox of een kleine SUV (wat toch wel fijn is een hogere auto) te huren in plaats van een full size sedan voor een lagere prijs.
Kan iemand mij dit prijs verschil uitleggen/verklaren want ik snap er helemaal niets van?