Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 14 van de 41 EersteEerste ... 4121314151624 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 403

Onderwerp: Auto huren (2004 t/m 2007)

1. Top | #131
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005

Standaard Re: Autohuur

Dat is volgens mij nog steeds zo, maar zeker weet ik dat niet, omdat beide fabrikanten al een paar jaar in zwaar weer verzeild geraakt zijn, en veel belangen verkopen.
    Eric

2. Top | #132
    Vaste Bezoeker xl1067's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006

Standaard Re: Auto huren

Wij gaan deze zomer weer naar Florida en nu ben ik na de berichten van jullie over USAreisen.de toch maar is gaan zoeken op die site naar een mooie "mietwagen". In november 2006 hadden wij de huurauto gehuurd via Sunnycars en hebben dat toen gedaan via het U25 pakket waarbij je dus meteen de toeslagen had gedekt voor extra rijders onder de 25 jaar. Sunnycars heeft alleen nu niet meer de mogelijkheid om dat pakket te kiezen en USAreisen.de dus wel, de site van Sunny Cars bied uberhaupt geen informatie meer over rijders onder de 25. Ik zal hieronder even een overzichtje maken van de verschillende aanbieders van vergelijkbare pakketen waar wij nu naar kijken voor de periode 14 juni t/m 5 juli.

Alamo

Full Size 4 deurs
    Gold Underage pakket = € 1094 + dossierkosten van € 17,50 (compleet dus € 1111,50)

USAreisen.de

Full Size 4 deurs
    Super-Inklusiv-PLUS-Preise / U25 Special = € 712,95

Beide pakketen hebben dus de dekking voor extra rijders onder de 25 en o.a. de "luxe" om de auto leeg in te leveren met andere woorden de prijzen zouden zeer vergelijkbaar moeten zijn. Hoe kan het dan dat het in totaal een schrikbarend verschil van € 398,55 !!!!! oplevert. Doe ik iets compleet fout of is het verschil makkelijk te verklaren? Ik heb dan zelfs nog de luxe om een Equinox of een kleine SUV (wat toch wel fijn is een hogere auto) te huren in plaats van een full size sedan voor een lagere prijs.

Kan iemand mij dit prijs verschil uitleggen/verklaren want ik snap er helemaal niets van?

3. Top | #133
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006

Standaard Re: Auto huren

Als je via Alamo rechtstreeks boekt ben je altijd duurder uit!!!
    Is gewoon niet aantrekkelijk voor ons hier in Europe.

De prijs van USAreisen.de komt omdat dit een tijdelijke aanbieding is die tot morgen 31 decmeber 2006 loopt!!!!
    Dus als je deze wilt boeken moet je vlug zijn.

Is een speciale actie en daarom dus goedkoper dan rechtstreeks bij Alamo!
    Plus je krijgt hier ten eerst al 10% vroegboekings korting
    dan nog eens 3 % voor boeking via internet dus bij elkaar al 13 % korting.
    En daarin zit het prijsverschil.

Heb zelf ook deze actie genomen omdat dit gewoon veel vooordeliger is, en je het hetzelfde pakket Alamo Gold, dus inclusief alles!!

Maar zoals gezegd deze actie geld nog tot morgen!!!

4. Top | #134
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Autohuur

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door padds Bekijk Berichten
    Ik ben ook druk bezig met het boeken van een auto en kwam uit bij e-autohuur (www.eautohuur.nl) <--knip -->
    Iemand ervaringen met deze organisatie?
    De zoekfunctie levert de volgende 2 topics op:

http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=1873
    http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=1374
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

5. Top | #135
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2007

Standaard Autohuur: hier regelen of in Florida

Waar kan ik het beste een auto huren. Hier in NL of daar bij aankomst.
    we zijn met 4 personen welke auto is het beste geschikt, en welke maatschappij.

6. Top | #136
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Standaard Re: Huren auto

Welke auto het "beste" voor jullie is hangt helemaal af van wat je wensen zijn.

Wil je goedkoop? Neem dan een compact of economy. Gevolg: weinig bagageruimte.

Wil je luxe? Neem dan een full-size of groter. Een Lincoln Towncar is wel leuk.

Wil je groot? Neem dan de grootste klasse SUV. Brandstofverbruik hoog? Gewoon even niet op letten!

Wil je heel veel ruimte? Dan is een (mini-) Van een goede keuze.

Wil je zuinig? Zoek dan een verhuurder die een Toyota Prius of zo in het assortiment heeft.

Zoals je ziet: zoveel keuzes. Je kunt dus het beste eens op de websites van de verschillende verhuurders kijken en dan vaststellen wat voor jullie de beste keuze is. En dan de beste aanbieding zoeken (waarbij wij je hier best wel willen helpen).

Succes.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

7. Top | #137

Standaard Brandende vraag platina pakket exit

hallo allemaal,
    nog 1 dag voor vertrek en heb nog een brandende vraag waar ik maar niet uitkom.

mijn zus is gisteren in amerika aangekomen (had bij iemand anders geboekt) en heefthet gold pakket van Alamo. op het vliegveld bij alamo werd verteld dat ze een extra verzekering van 12 dollar p.d. moet nemen omdat ze anders geen hulp krijgt als er onderweg iets gebeurd. inmiddels heb ik net het reisbureau gebeld van haar en die vertelden mij dat ze inderdaad goed verzekerd is en ook die hulp krijgt. het enige waar zo'n gold pakket niet voor verzekerd is, is als ze een aanrijding krijgt met iemand die NIET verzekerd is, of doorrijdt na een aanrijding.

ikzelf heb via exitreizen een auto gehuurd (Dollar) en het platina pakket genomen.
    volgens exit ben ik dan echt voor alles verzekerd en hoef me niets aan te laten "smeren" op het vliegveld. Is dit echt zo????

hoe zit het nu met die all inn paketten???
    Bedankt alvast!

8. Top | #138
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: brandende vraag platina pakket exit

Les 1 voor autohuur: als je het All-Inclusive/Gold pakket hebt je NOOIT iets laten aansmeren op het vliegveld.

het gaat om deze verzekeringen:
    • CDW-Verzekering: voor schade aan en diefstal van de huurauto (deze geldt niet als er sprake is van roekeloos rijgedrag). In New York geldt een eigen risico van $ 100. In Illinois is dit $ 200
    • E.P.: Aanvullende aansprakelijkheidverzekering voor schade aan derden tot $ 1.000.000
    Hulp onderweg zit er ALTIJD bij. Hiervoor 12 dollar per dag bij betalen? Dacht het niet!
    Exit-Reizen heeft dus gelijk wat betreft dat niks aan laten smeren.

9. Top | #139

Standaard Re: brandende vraag platina pakket exit

dankjewel voor je supersnelle reactie.
    ik zit natuurlijk heel de tijd aan de telefoon omdat ik het wel zeker wil weten. Nu zegt exit dat het platinapakket voor alles is, BEHALVE inzittenden. Maar omdat ik een goede reisverzekering heb afgesloten, zit dat daar bij.
    Je moet het allemaal maar weten...
    ze kunnen je zo overrompelen als je daar op het vliegveld staat, moe bent en snel je auto wil hebben om naar je hotel te gaan...

10. Top | #140
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard

Dollar Platina pakket

Huurprijzen inclusief:
    • Onbeperkte kilometers
    • 1e tank benzine (zo leeg mogelijk inleveren!), nog in dit pakket voor vertrek t/m 31-03-07
    • LDW-Verzekering (voor schade of diefstal van de huurauto), zonder eigen risico (dit geldt niet bij roekeloos rijgedrag). In New York geldt een eigen risico van $100, in Illinois van $200, in Alaska $500).
    • Aanvullende aansprakelijkheidsverzekering (S.L.I.) tot
      $ 1.000.000
    • lokale heffingen toeslagen o.a.belastingen en milieuheffingen
    • Toeslagen voor alle extra bestuurders

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door suzie1 Bekijk Berichten
    ze kunnen je zo overrompelen als je daar op het vliegveld staat, moe bent en snel je auto wil hebben om naar je hotel te gaan...
    Daar gokken ze ook op.. Ze gooien je met allerlei termen om je oren en hopen dat je iets ondertekent..

De verzekeringen gaan op provisie-basis. Dus als je jou iets aansmeren zien de mannetjes achter de balie dat direct terug in hun salaris..
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-04-09 om 17:27. Reden: samengevoegd

Forum Rechten