Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Even voorstellen: Ron

  1. Top | #1
    Newbie andromx's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Den Helder
    Berichten
    6

    Standaard Even voorstellen: Ron

    Hallo allemaal,

    ook ik (lees het hele gezin man, vrouw en 2 kinderen 15 en 18) zijn Floridafanaten ! We zijn inmiddels al menig keer in Florida geweest, trouwens ook in Californie, zuidelijke staten en New York, maar Florida wint het toch.
    Nu zijn we voornemens om met de zomer te gaan, alleen boeken tegen "gunstige" tarieven is een crime. In de fora van deze site is hier ook al menig over geschreven. Ik kom steeds de naam van connections in belgie tegen als zijnde voordelig. ik heb deze mensen al 4 keer gepoogd te bellen, maar na minimaal 10 minuten in de wacht te hebben gestaan heb ik opgegeven.
    Ik blijf zoeken ! Mochten er nog mensen zijn die een leuke tip hebben vwb een reis naar Miami, tampa, orlando of zelfs Atlanta dan hou ik me aanbevolen. reisdatum : 26 juli tot en met 13/8.
    Tot later !

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker patgooss's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    104

    Standaard Re: Even voorstellen: Ron

    Welkom op dit Florum. Ervaring zat zie ik wel! Hebben jullie georganiseerde reizen gedaan of er naar toe en dan kijken wat voor moois er op jullie weg komt?


  3. Top | #3
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Even voorstellen: Ron

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door andromx Bekijk Berichten
    Ik kom steeds de naam van connections in belgie tegen als zijnde voordelig. ik heb deze mensen al 4 keer gepoogd te bellen, maar na minimaal 10 minuten in de wacht te hebben gestaan heb ik opgegeven.
    Tip 1: Schrijf je in voor de nieuwsbrief.
    Tip 2: 't Is net als met een pizza of spareribs bestellen; je moet geen haast hebben. Wel trek........



  4. Top | #4
    Newbie andromx's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Den Helder
    Berichten
    6

    Standaard Re: Even voorstellen: Ron

    we hebben georganiseerde reizen in het begin gedaan. maar dat was de 1e keer, daarna alles zelf gedaan. Dus inclusief vluchten, accomodatie en autohuur.accomodatie meestal gehuurd van particulieren : geweldig !



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •