Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 18 van de 18

Onderwerp: Reisschema Derrobbie: 2010 New York - Miami - Orlando

  1. Top | #11
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Berkel en Rodenrijs
    Berichten
    50

    Standaard Re: Reisschema Derrobbie: New York - Miami - Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door derrobbie Bekijk Berichten
    Dat lijkt me ook. en we hebben toch tijd genoeg. Ik ben helemaal happy met het idee dat we naar New York kunnen.\\/\\/

    Bedankt voor de tip. Weet je trouwens wat een taxirit van JFK naar manhattan ongeveer kost. Ik kwam iets van een flat-fee van $45,- tegen maar ben zelf maar van ca. $60,- per rit uitgegaan.
    wij waren ook iets van $ 45,- kwijt incl. tip. Het zou schelen of je een yellow cab neemt, of een particulier (laatste is goedkoper).
    Ik heb alleen ervaring met de particulier...
    We zijn vanaf JFK met de subway gegaan, kost geen drol en we stapten zo uit bij het hotel. Terug hebben we wel een taxi genomen, te moe om te sjouwen....

    Die hop on hop off hebben wij ook gedaan, maar ik was niet erg onder de indruk. Bij de haltes was het soms megadruk zodat je soms niet eens mee kon en de haltes waren ons niet geheel duidelijk. Er zijn nl. verschillende haltes en maatschappijen en ze stoppen niet altijd voor je. (als je bij de verkeerde halte staat in ieder geval niet.... ops. Als je zoveel mogelijk wil doen in zo min mogelijk tijd is de metro toch geschikter.
    Ik vond de avondrit in de bus wel leuk, dan ga je ook een stukje Brooklyn in en stop je ergens waar geen licht is zodat je de bright lights van Manhattan op z'n mooist kan zien. Natuurlijk kom je ook in Soho etc.
    Deze night tour was trouwens gratis bij Hop on hop off ticket voor twee dagen.
    Ik krijg heimwee......

  2. Top | #12

    Standaard Re: Reisschema Derrobbie: 2010 New York - Miami - Orlando

    Bedankt voor je antwoord.
    Door die drukte bij de hop-on hop-off moeten we inderdaad maar eens afwegen of de subway niet wat voor ons is.
    Maar we zien het daar ter plaatse wel.
    Het belangrijkste is, dat we op vakantie zijn

  3. Top | #13
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    32

    Standaard Re: Reisschema Derrobbie: 2010 New York - Miami - Orlando

    Hoi,

    Wij waren met de kerst een week in NYC en de hopon/off hebben wij niet gedaan, te duur en de subway is ideaal, sterker nog een taxi sávonds lekker terug naar het hotel genomen kost ook niks (en wel zo makkelijk) !.
    Wij hebben ook the Rock gedaan, shoppen op the 5th, wandelen in Central Park, Soho, Wallstreet gelopen, Ground zero natuurlijk en zit je in de punt dan is in 1 dag Soho, Wallstreet en Ground Zero goed te doen hoor.

    Verder met je eens relaxen op South beach sávond en beetje shoppen in Miami beach ideaal !.

  4. Top | #14

    Standaard Re: Reisschema Derrobbie: 2010 New York - Miami - Orlando

    Een klein dagje voor vertrek zijn we er helemaal klaar voor.:grin:
    En we gaan ons best doen het blog bij te houden.
    iedereen bedankt voor de tips en info.

  5. Top | #15
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Reisschema Derrobbie: 2010 New York - Miami - Orlando

    New York staat ook nog op onze lijst, dus we zullen jullie met veel belangstelling volgen. HAVE FUN!!
    En alvast een goede reis.....

  6. Top | #16
    Florida Groupie carmen1988's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    267

    Standaard Re: Reisschema Derrobbie: 2010 New York - Miami - Orlando

    Ik heb net jullie verslag gelezen.. en echt mijn compilimenten heb het met veel plezier gelezen!

    Alleen nog een vraagje ik las in het verslag dat jullie Shark Valley in de Everglades hebben bezocht. Aan het verslag te zien is jullie dat goed bevallen? Ben er namelijk ook over aan na denken om er na toe tegaan.

    Greetz

  7. Top | #17

    Standaard Re: Reisschema Derrobbie: 2010 New York - Miami - Orlando

    Yep. Alleen moet je natuurlijk wel van natuur houden. Maar vooral die rit met de tram is echt leuk en leerzaam om eens te doen. Na zo'n ritje bekijk je de everglades heel anders.
    En als je toevallig toch langs de Highway 41 (Tamiami trail) komt hoef je niet eens om te rijden voor het park. Het ligt namelijk direct aan de Tamiami trail
    Vergeet niet de zonnebrand en evt. deet mee te nemen, want ondanks dat er een dak op de tram zit kun je jezelf lelijk verbranden tijdens de rit.

  8. Top | #18
    Florida Groupie carmen1988's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    267

    Standaard Re: Reisschema Derrobbie: 2010 New York - Miami - Orlando

    Ok thanks voor de tip, Dan denk ik toch dat Shark Valley gaat worden.

    Greetzz



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •