Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 29 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 289

Onderwerp: Vliegen met Aer Lingus

  1. Top | #101
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Vliegen met Aer Lingus

    Inderdaad alle donderdag vluchten zijn eruit,...

    Helaas moeten wij nu 4 weken blijven :-\"

    Kijk wel even je boeking goed na als je op donderdag geboekt heb want je verbinding van Dublin blijft wel op donderdag staan dit moet je even aanpassen.
    Laatst gewijzigd door angelique100; 17-10-11 om 12:00.
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  2. Top | #102
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Berkel en Rodenrijs
    Berichten
    66

    Standaard Re: Vliegen met Aer Lingus

    Wij zouden ook op donderdag vliegen.
    Wij krijgen de dinsdag ervoor aangeboden maar dan kunnen wij echt nog niet weg.
    Nu wordt het de zaterdag erop. Zijn we echt niet blij mee om meerdere redenen maar het is niet anders......

  3. Top | #103
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Vliegen met Aer Lingus

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door angelique100 Bekijk Berichten
    Kijk wel even je boeking goed na als je op donderdag geboekt heb want je verbinding van Dublin blijft wel op donderdag staan dit moet je even aanpassen.
    Ja die zijn inmiddels ook aangepast.. wij blijven nu ook 4 dagen langer ... helemaal niet errugg!!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-10-11 om 18:24. Reden: quote ingekort

  4. Top | #104
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Vliegen met Aer Lingus

    Mijn partner is er ook niet blij mee, wij kunnen eigenlijk pas zaterdag weg ivm bouwvak, daar heb ik 2 dagen afgesnoept met boeken en nu is de hele werk week weg op maandag na . Je denkt het is maar twee dagen maar het is toch lastig.
    Ik had ook voor de zaterdag kunnen kiezen maar dan werd de vakantie te kort. Gelukkig hebben we het huis op de keys een maand dus dit geeft geen problemen maar anders zit je daar ook mee als je al een huis hebt geboekt. je zou ook even naar ierland kunnen bellen zij kunnen meer voor je doen omdat het nummer in nederland een service nummer is...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-10-11 om 18:24. Reden: fqe
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  5. Top | #105
    Regelmatige Bezoeker soralysha's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    43

    Standaard Re: Vliegen met Aer Lingus

    Ook wij kregen vrijdag een mailtje van aer lingus over veranderingen. Ik alles nakijken maar er bleek niet veel veranderd,alleen 5 minuten eerder terug in dublin. voor de goede orde onze vertrekdag is donderdag en terug op dinsdag. ik bel vandaag met aer lingus in nederland om de stoelen te reserveren, krijg ik te horen dat de donderdag is vervallen en dat we op dinsdag ervoor krijgen aangeboden. Nou ik helemaal verbaast want in hun mailtje stond gewoon de normale vertrek dag die ik had geboekt. Ik heb aangegeven dat ik er allerminst blij mee ben omdat ik ook al een villa had geboekt en een auto. Nu maar kijken of dat is aan te passen. Het advies was om het mailtje wat ik had ontvangen afgelopen vrijdag, door te sturen naar amsterdam. Ben wel blij dat ik even bel voor de stoelen, anders sta je daar op een donderdag in juli op schiphol en is je vlucht de dinsdag ervoor al vertrokken.
    Wordt vervolgt zullen we maar zeggen.
    Laatst gewijzigd door soralysha; 17-10-11 om 13:30.

  6. Top | #106
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Vliegen met Aer Lingus

    Dit zijn altijd vervelende wijzigingen alleen doe je er niets aan,....
    Pech is dat zij nu nog maar 2 dagen vliegen op orlando waardoor je plannen behoorlijk in de war kunnen komen, zeker als je al een auto en/of huis hebt geboekt of niet eerder vrij kan nemen.

    Waarschijnlijk staat het wel in je mail hoor alleen blijft je vertek zoals in mijn eerdere mail aangegeven wel op donderdag (AMS- DUB) staan en is je vlucht DUB-MCO vervroegt waardoor je er makkelijk overheen leest. Ik had de mail gisteren al gelezen maar zag vandaag pas dat de datum gewijzigd was toen ik deze wilde uitprinten.

    Je auto wijzigen zal geen probleem zijn (al moet je natuurlijk wel bijbetalen voor de 2 extra dagen) hopelijk is de villa ook nog beschikbaar de 2 dagen ervoor en ook hier zal je weer voor moeten bijbetalen. Je kan wel proberen om de retour datum naar voren te halen naar zaterdag maar dan heb je weer een dag minder in florida,....en daarvoor moet je naar ierland bellen werd mij gezegd door de nederlandse servicedesk.
    Laatst gewijzigd door angelique100; 17-10-11 om 14:40.
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  7. Top | #107
    Vaste Bezoeker Frans45's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    73

    Standaard Re: Vliegen met Aer Lingus

    Ik alles nakijken maar er bleek niet veel veranderd,alleen 5 minuten eerder terug in dublin. voor de goede orde onze vertrekdag is donderdag en terug op dinsdag. ik bel vandaag met aer lingus in nederland om de stoelen te reserveren, krijg ik te horen dat de donderdag is vervallen en dat we op dinsdag ervoor krijgen aangeboden.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 20-10-11 om 10:35.

  8. Top | #108

    Standaard Re: Vliegen met Aer Lingus

    Hier ook de vluchten veranderd naar de dinsdag.Meteen gebeld want de vluchten naar en van Dublin stonden idd op de oude datum.

    Nu hebben we wel een kleine strop met de autohuur.We kunnen deze niet wijzigen voor hetzelfde goedkope tarief en hebben die dus gecanceld.
    Nu maar weer wachten op een leuke aanbieding.

  9. Top | #109
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Berichten
    46

    Standaard Re: Vliegen met Aer Lingus

    Precies het zelfde verhaal , helaas nu de vakantie met 2 dagen in moeten inkorten.
    Maar goed het is niet anders, wel weer plezier met opnieuw het reisschema aanpassen.

    Ik heb via AE de auto huur geregeld vandaag even gebeld en kon kosteloos worden omgezet.

    nu wachten op de nieuwe bevestiging van aerlingus

    mvanbeem

  10. Top | #110
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    3

    Standaard Re: Vliegen met Aer Lingus

    Donderdag eerste ervaring met Aer Lingus en U.S. Customs and Border Protection (CBP) facility in Dublin. Beide zijn prima bevallen. Het CBP-proces verloopt uitermate soepel. In vertrekhal de borden 'Pre-clearance immigration US' volgen (lift naar beneden). Dan eerst, bij balie tegenover de beveiligingscheck, het customs form invullen. Dan bij beveilingsbeambte paspoort, boarding pass en form tonen. Deze verwijst je naar linker- of rechterrij. Dan wachten tot op het scherm staat welke desk vrij is, wordt ook omgeroepen. Dat geldt niet voor alle desks dus ook opletten wanneer de immigration officer van een vrije desk je roept. Hier volgt de bekende procedure (vingerafdrukken/foto) én ook nog de identificatie van je koffer (zichtbaar op videoscherm). Als alles ok is, loop je door naar de gate.
    Let op: je bent nu 'op papier' toegelaten in de US en je mag alleen nog duty free kopen op Dublin airport en niet meer in het vliegtuig! De vlucht wordt beschouwd als een domestic flight! Er is een bescheiden duty free shop bij de gates.
    Voor de volledigheid nog deze link ter oriëntatie op de luchthaven en transfer van aankomst- naar vertrekhal.
    http://www.dublinairport.com/gns/at-the-airport/overview.aspx
    Na aankomst in de US kun je direct richting aankomsthal om je bagage af te halen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •