Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 43 van de 116 EersteEerste ... 3341424344455393 ... LaatsteLaatste
Resultaten 421 tot 430 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #421
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Nee ik denk het niet. Op de eerste plaats werken de scans wel degelijk. Zelf ondervonden.
    Hoe ik denk over zoiets laten liggen voor de "schoonmakers" zal ik maar niet ventileren.

    In onze optie is Mousecleaning een van de meest gewaardeerde medewerkers van Disney.
    Ze komen twee keer per dag op onze kamer en wij maken ze blij met twee keer per dag een fatsoenlijke tip met een briefje hoe zeer we het waarderen dat ze onze troep opruimen.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  2. Top | #422
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Daar heb je niet iemand blij mee gemaakt denk ik. Dat je de kaartjes van je partner kunt gebruiken klopt, zo is het systeem. De vingerafdrukken van de personen in jouw groep zijn aan elkaar gekoppeld. Anders zou je steeds moeten onthouden welk kaartje van wie is.

    http://allears.net/pl/fingerscan.htm

    I'm the one who held all the WDW tickets and I didn't keep track of who used what ticket during our trip. We never had a problem with the finger scan not working.

    That's because the Disney computer system will tag tickets purchased at the same time whether at WDW or in advance as a group when you first use them. That allows any one of that group of tickets to match the stored finger scan of any one of the other tickets.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #423
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    @Tinkerbell;
    Ik lees nergens dat Duikkie de kaartjes heeft achtergelaten als vervanging van een (eventuele) fooi?

    Wij hoefden afgelopen voorjaar helemaal geen vingerafdrukken achter te laten, terwijl we wel een kaartje hadden voor meerdere dagen. De mensen bij de poortjes gaven aan dat het systeem maar 50% van de tijd aan staat.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-11-11 om 17:45. Reden: fqe
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  4. Top | #424
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Je moet de Disney kaartjes op de achterkant voorzien van een handtekening, toch? Zo weten wij ook welk kaartje van wie is.

    Kaartjes achterlaten is één ding, maar toch zeker niet i.p.v. een fatsoenlijke tip?? Wij leggen ook elke dag een tip neer met briefje en wat lekkers wat we van te voren thuis inslaan voor diverse mensen die ons op de vakantie "verzorgen". Gewoon als aardigheidje.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  5. Top | #425
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    @ Rolandino.

    Misschien dat de nieuwe scanners die deze week in gebruik zijn genomen beter werken?
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  6. Top | #426
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Deze worden momenteel slechts getest en daar heb je dus een speciale RFID voor nodig op je kaartje. We moeten nog maar afwachten of dit uiteindelijk de nieuwe poortjes gaan worden.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-11-11 om 00:04. Reden: fqe


  7. Top | #427
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Zojuist via American Estates kaartjes gekocht voor WDW 7 dagen Magical base (volwassene) voor de totaal prijs van € 386 dat is dus € 193 pp. Incl verzendkosten. Kaarten zijn ook voor 2012 geldig... ook dat is nu geregeld..

  8. Top | #428
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    24

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    @sybe1999;

    Hallo Sybe,
    vreemd genoeg kom ik op de off Disney ticket web site op een prijs van 322 en dan nog zonder waterparken / Quest en Golf.
    of zijn de prijzen als je in een Disney resort verblijft goedkoper ?
    Maar dan denk ik dat je het verschil wel betaald in de accomodatie.

    Gerard.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-11-11 om 03:31. Reden: fqe

  9. Top | #429
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Berichten
    20

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    effen reageren nog over het achterlaten van nog geldige kaartjes

    wij ze gewoon laten liggen omdat ze niet werken in holland

    het lijkt me sterk dat het disney system zo snel werkt dat hij kaartje kan combineren met vingerafdruk. ze hebben 10.000 bezoekers. een vergelijking in database zou wel meer tijd kosten dan die 30 seconden. die het nu duurt.
    dat de code wordt gecontoleerd ( nummer) daar zal hij wel 30 seconden voor nodig hebben. de vingerafdruk is waarschijnlijk een hebbe dinggetje.

    ik had grootte problemen telkens weer, dan wilde mijn wijsvinger weer niet en moest duim, zelfs 1 keer mijn middelvinger . maar telkens na wat boze gezichten achter mij , mocht ik door.

    die rfid kaarten is geen haar beter hoor , werking waarschijnlijk het zelfde als de nederlandse ov chip kaart.

  10. Top | #430
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Het is ook niet echt een complete vingerafdruk maar een numerieke waarde. En die waarde kun je snel in een database vergelijken.

    A Disney representative told Newsinitiative.org more about the technology in the fingerprint scanners that will retire the finger geometry readers:

    "It's essentially a technology upgrade," said Kim Prunty, spokeswoman for Walt Disney World. The new scanner, like the old finger geometry scanner, "takes an image, identifies a series of points, measures the distance between those points, and turns it into a numerical value." She added, "To call it a fingerprint is a little bit of a stretch"
    En het enige wat die RFID kaarten doen is het nummer van jouw kaartje doorgeven zodat je het kaartje niet in een sleuf hoeft te stoppen.

    Guests visiting Epcot today have the option of having their tickets scanned and then equipped with a Mickey Mouse sticker with an embedded RFID chip, presumably encoded with the same information found on the ticket’s magnetic strip, normally used for entering the park. The sticker itself is a bit thicker than a standard paper ticket due to the chip inside, but not thick enough to be intrusive. If the test goes well, future tickets presumably will have RFID chips embedded inside them.

    Upon approaching the new RFID scanners, guests are instructed to simply hold their chip-equipped tickets up to the Mickey Mouse head shape, then place a finger onto the biometric scanner, and wait for the green light to pass through. Reports suggest it is a faster process than going through traditional turnstiles, taking only a few seconds.
    Laatst gewijzigd door Njit; 30-11-11 om 11:33.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •