Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 76 van de 116 EersteEerste ... 2666747576777886 ... LaatsteLaatste
Resultaten 751 tot 760 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #751
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    In jullie geval zou ik een vijf dagen ticket kopen voor Disney (Magic your way inclusief Waterpark fun en more)
    Hiermee kun je vijf dagen naar de parken en ook vijf dagen (extra) naar de waterparken en Disneyquest (eventueel nog een partijtje minigolf)
    Voor Universal zijn er diverse mogelijkheden.
    voor rond de 100 dollar kun je twee dagen.

    Succes!
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  2. Top | #752
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Als je tien dagen villa hebt is de eerste dag van aankomst al kwijt en de dag van vertrek meestal ook dus heb je nog 8 volle dagen ....dag 1 animal kingdom , dag twee epcot , dag 3 magic kingdom , dag 4 seaworld , dag 5 universal studios , dag 6 island of adventures , dag 7 bush gardens en dag 8 tyfoon lagoon .
    Zoals je ziet is dit een bomvolle week en heb je reeds 1 dag tekort om het resterende waterpark te doen .
    Kan je geen park schrappen zodat het wat leefbaarder word ofwel de villa langer huren zeker als jullie voor de eerste keer gaan . Vergeet ook niet dat shoppen leuk is en tijdrovend

  3. Top | #753
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Vergeet ook niet dat je dan de hoofdprijs betaalt voor alle tickets. Ik zou een keuze maken. Er zijn combi's te koop van Busch Gardens en Seaworld en het Orlando Flex ticket voegt daar Universal nog aan toe. Of, alleen Disney goed doen, met waterparken. Maar, dat is mijn mening hoor. Ik ben het met Cindy eens dat je te weinig tijd hebt om al die dingen te doen.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  4. Top | #754
    Regelmatige Bezoeker JanLoots's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Berichten
    43

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Bedankt voor de reacties zover. We zullen het er eens over gaan hebben onderling. Als we 10 dagen het huis huren moeten we mijns inziens toch wel 7 parken kunnen doen. Met een dagje "rust" ertussen.
    Ben het wel met jullie eens dat we keuzes zullen moeten maken.....of wellicht gewoon langer in de villa blijven dat kan natuurlijk ook.

    I keep you all informed :-)

    Jan
    Let's do It zie onze Website: http://usa-let-s-do-it.webnode.nl/

  5. Top | #755
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Jaren geleden ben ik met mijn zus een week in Florida geweest. Ik heb het album er eens bijgehaald en onze vakantie zag ervals volgt uit: dag 1 aankomst Orlando, dag 2 universal, dag 3 Magic Kingdom, dag 4 MGM, dag 5 animal kingdom, dag 6 Epcot, dag 7 Bush Gardens, dag 8 shoppen en naar vliegveld. En er staan hele relaxte foto's in het album dus voor ons was het duidelijk geen overvol programma. Maar ik zou dan ook niet weten wat je met een rustdag moet, rusten doe ik 's nachts (al schiet dat er met mijn werk regelmatig bij in). Wel ben ik het er mee eens dat als je langer kan je blijven je dat zeker moet doen. Tegenwoordig doe ik de parken wel wat rustiger aan en dat is veel leuker dan proberen alle attracties in 1 dag te doen.

  6. Top | #756
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Inderdaad mushu maar bij jouw staan er geen waterparken bij en seaworld en geen island of adventures . Wij doen ook altijd 1 park per dag en gaan namiddag shoppen omdat wij niet meer alles perse moeten zien . Rusten moet niet perse als je 10 dagen blijft maar als je op die 10 dagen ook nog parken moet combineren word het wel erg veel .

  7. Top | #757
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Daar heb je helemaal gelijk in, combineren van parken op 1 dag is wel een beetje teveel van het goede. Maar ik bedoelde dat elke dag naar een park gaan zonder "rustdagen" goed te doen is (althans voor mij). Dus Jan, als je het niet erg vindt om elke dag naar een park te gaan en geen behoefte hebt aan een dagje niets doen dan kan je heel wat parken bezoeken in 10 dagen. Maar als je de parken wat intensiever wil ervaren dan zou ik of langer blijven, of nog een keer terugkomen of minder parken in die 10 dagen bezoeken.

  8. Top | #758
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    174

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Maar er zijn ook nog kinderen bij.
    Dat lijkt mij te veel van goede maar elke kinderen zijn natuurlijk anders.

  9. Top | #759
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Ik heb er ook geen probleem mee om elke dag een park te doen, maar ja, als je 8-9 dagen (Ik weet nog niet echt hoeveel dagen er nou echt beschikbaar zijn i.v.m. reisdagen) hebt dan kun je niet al die parken + zwemparken erin proppen.
    Maar ik denk dat het prijstechnisch niet slecht is om keuzes te maken, hoewel dat natuurlijk persoonlijk is. Misschien zwemt Jan wel in het geld en maakt dat allemaal niks uit.
    Laatst gewijzigd door trails; 27-06-13 om 20:12.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  10. Top | #760
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Delfgauw
    Berichten
    63

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Maakt ook nog wel verschil in welke periode je gaat.
    Hoogzomer kan het erg slopend zijn om elke dag een park te bezoeken.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •