Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 18 van de 29 EersteEerste ... 8161718192028 ... LaatsteLaatste
Resultaten 171 tot 180 van de 288

Onderwerp: Vliegen met US Airways

  1. Top | #171
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    Komt misschien omdat het hele vluchtschema voor die periode nog niet bekend is.

    Ik vlieg in oktber ook naar PHL met de 799 en dan door naar Mia met de 751. Tijdens het zoeken naar een vlucht heb ik voor MCO ook zoiets voorbij zien komen.
    Je moet echter vrijwel zeker in PHL gewoon door de immigration en douane en overstappen.

    Knaapje

  2. Top | #172
    Vaste Bezoeker dennis-oostveen's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    96

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    Aan het vluchtnummer zou je inderdaad denken aan een rechtstreekse vlucht, maar je hebt een zogenaamde "plane change" in Philly.

    Hier moet je inderdaad door de immigrations en customs en daar heb je met 4 uur ruim de tijd voor. Het vliegtuig kan zelfs nog een beetje vertraging hebben.

    Voordeel is wel dat je de rest van de reis een binnenlandse vlucht hebt en bij aankomst niet meer door de imm. en cust.

    Alvast veel plezier met de voorbereiding en kijk voor zeer nuttige en bruikbare tips eens rond op het forum.

  3. Top | #173
    Vaste Bezoeker kimm82's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    103

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    je hebt geen persoonlijke schermpjes in de stoelen, maar kan je wel los zo'n entertainment schermpje huren? Zo ja, hoe duur is dat?
    En wij stappen ook over in Philadelphia (dan door naar Miami), moeten we dan eerst onze koffers ophalen om die dan daarna weer af te geven?
    Wijst dat een beetje vanzelf?

  4. Top | #174
    Vaste Bezoeker dennis-oostveen's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    96

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    @kimm82

    Of je entertainment kan huren weet ik niet, maar misschien is er iemand anders die dit weet.

    Bij de overstap in Philly moet je inderdaad eerst door de immigrations en daarna kun je je koffer van de band halen, vervolgens ga je door de douane en lever je je koffer weer in. Alles spreekt voor zich.

    Mocht je het niet meer weten, vraag dan aan de medewerkers of ze je informeren, ze zullen hier niet moeilijk over doen. Je bent niet de eerste.

  5. Top | #175
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Kontich, Belgium
    Berichten
    124

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    Wij zijn vorig jaar in april met US Airways naar Orlando via Philadelphia gevlogen.
    Er zijn geen privé-schermpjes enkel grotere TV-schermen boven je hoofd. Je moet dan met een aantal personen naar het zelfde scherm kijken. Ik denk niet dat je iets kan huren. Dat hebben wij in ieder geval niet gezien.

  6. Top | #176
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Locatie
    Netherlands, The Hague
    Berichten
    38

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    Tnx mensen, voor de nuttige info!!!
    Ben nog aan het orienteren hoe ik zal vliegen, een overstap in V.S. brengt ook risico's met zich mee wat betreft vertragingen vanwege het slechte weer in de noordelijke plaatsen. (Maarja, afgelopen winter was ook in Europa bar en boos.) Toch zit ik ook te denken aan een overstap in Memphis of Atlanta.
    Laatst gewijzigd door ellen.kr; 03-05-11 om 21:47.

  7. Top | #177
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    113

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    En daar onweert het weer vaak (zeker in de zomer...). Ik zou met het weer weinig rekening houden voor welke plaats je gaat overstappen, ik zou dan eerder naar de 'On Time Peformance' kijken van de airlines.

  8. Top | #178
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Locatie
    Netherlands, The Hague
    Berichten
    38

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    Ik ga dus in de Kerstvakantie. De beste verbinding met de beste aansluiting met kan ik momenteel alleen op de site van US Airways zelf vinden. (had al op Expedia.nl gekeken). Heeft iemand ervaring met boeken op hun site? Ik kan daar via Paypal betalen geloof ik.

  9. Top | #179
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ellen.kr Bekijk Berichten
    het lijkt net of het heen een rechtstreekse vlucht is, want er is maar 1 vluchtnummer. Er staat wel dat er een tussenstop in Phil. is. En de totale vlucht duurt 14 uur. Wat is dit misleidend zeg!
    Zie ook mijn post met de manchester-truc.

    Mijn vrouw reist ook dit jaar weer alleen en ja hoor, weer alleen nog US Airways beschikbaar. Nou, zo langzamerhand heeft ze alle schommelstoelen op het vliegveld van Philly uitgeprobeerd...

  10. Top | #180
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    België
    Berichten
    7

    Standaard Re: Vliegen met US Airways

    @ Kimm82
    Wij gaan ook in oktober van Brussel naar Philladelphia ((vlucht US751) en dan door naar Miami op US755.
    Op het reisbureau vertelden ze ons dat je in Philadelphia het hele immigration-gedoe hebt, incl. het uit- en weer inchecken van bagage. Maar dan ben je er idd wel van af.
    We hebben op de tussenlanding 4u35 tijd, dus meer dan genoeg om alles afgelopen te krijgen. Op zich best wel lang, maar we hebben 2 kinderen van 3,5 en 5,5 bij ... en dan gaat alles natuurlijk wat trager ...



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •