Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 15 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 142

Onderwerp: Inchecken: Online / aan de balie

  1. Top | #61
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Online inchecken, hoe gaat dat?

    Wij hadden thuis de boarding passen uitgeprint.

    Dat ging voor de terug weg niet lukken dachten wij. Maar de dame aan de balie zei dat je dan wel kunt inchecken, en dan printen zij aan de balie de boardingpas uit.

    Uiteindelijk hebben we ze toch uitgeprint meegnomen, want in het hotel konden we printen. ($1 per vel papier).


    Op de terug reis check je in orlando zelf je koffer in, je bent zo klaar

    groetjes Sylvia
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  2. Top | #62
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    15

    Standaard Waar moet ik nou inchecken?

    Hallo allemaal,
    Het wordt spannend hier; we gaan bijna! De kinderen zetten elke morgen als eerste een kruisje op de kalender om af te tellen, heel schattig.
    Had wat onduidelijkheden hier. Misschien dat jullie me kunnen helpen.
    WIj vertrekken dus op woensdag 19 augustus vanuit Belgie. Het staat echter een beetje raar op de e-tickets:

    Vertrek:7:15 Brussel, België - Antwerpen Brussels North woensdag 19 augustus 2009 bevestigd

    Het geeft ook geen extra info over het vliegveld. We vliegen trouwens met Virgin vanaf Manchester en met VLM dus vanuit antwerpen of Brussel. We landen op de terugweg trouwens wel in brussel. Zijn er nog meer mensen die op deze tijd gaan? Lijkt me leuk.
    Verder vroeg ik me af hoeveel tijd ik van te voren op het vliegveld in belgie moet zijn en of ik hiervoor van te voren online kan inchecken.
    Ook had ik nog een vraag over het inchecken met virgin. Ik las bij supersaver dat het 24/48 uur van te voren kan maar op een forum begreep ik van mensen dat zij al veel eerder hadden ingechecked. Dat zou betekenen dat wij nu dus te laat zijn en her en der verspreid door het vliegtuig zitten. Niet echt handig met 3 kleine kinderen. Hopelijk heeft iemand ervaring hiermee.
    sorry voor het langte bericht maar bedankt alvast voor alle hulp
    Laatst gewijzigd door kimvaarle; 08-08-09 om 22:43. Reden: was dubbel

  3. Top | #63
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: waar moet ik nou inchecken?

    Je hebt het zelf geboekt neem ik aan dus dan weet je toch vanaf waar je vertrekt?
    Heb je de tickets als 1 reis geboekt of zijn dit twee losse vluchten?

    Je kan proberen of je met je e-ticket nummer kan inloggen op http://www.checkmytrip.com . Daar staat dan je complete reisschema op.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #64
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    15

    Standaard Re: waar moet ik nou inchecken?

    ja ik heb zelf geboekt. Als 1 reis. Ik heb ook al gecheckt op checkmytrip.com daar staat het juist zo onduidelijk op! Ben er altijd vanuit gegaan dat we vanaf Brussel vlogen totdat ik dit een tijdje geleden zag. Ben dus nu in de war en vroeg me af of iemand anders dit toevallig ook heeft gehad met virgin?

  5. Top | #65
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.531

    Standaard Re: waar moet ik nou inchecken?

    Volgens mij vliegt de VLM alleen van Antwerpen naar Manchester. Je kan dit navragen bij VLM met behulp van je ticketnummer. Ook kan je de site bellen waar je de tickets geboekt hebt om duidelijkheid te krijgen.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  6. Top | #66
    Regelmatige Bezoeker USAnneke's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    43

    Standaard Re: waar moet ik nou inchecken?

    Even gegoogled: sinds medio 2007 Is Antwerpen - Brussels North de nieuwe naam van de luchthaven van Antwerpen / Deurne. Mocht je geboekt hebben via het echte Brussel, dan zou ik toch maar even gaan bellen met de maatschappij ...

  7. Top | #67
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: waar moet ik nou inchecken?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kimvaarle Bekijk Berichten
    Verder vroeg ik me af hoeveel tijd ik van te voren op het vliegveld in belgie moet zijn en of ik hiervoor van te voren online kan inchecken.
    Je maakt het inderdaad wel spannend....[-o<Allereerst vraag ik mij af hoe het komt dat je niet precies weet van welk vliegveld je vertrekt, maar wel zeker weet dat je via Zaventem terugkomt? Maar goed, in de VLM timetable staan overigens geen vluchten vanaf Brussel naar Manchester, dus ik ga er van uit dat je vaf Antwerpen vertrekken zult. Is je vluchtnummer VG191 bij vertrek? Deze vlucht vertrekt iig om 7:15 uur vanaf Antwerpen. Maar er zal toch vast wel een airportcode bekend zijn? Staat er ANR op je e-ticket? Ik zou zeker ook nog eens navragen waar je op de terugweg aankomt, want in hun timetable staan ook geen vluchten van Manchester naar Brussel......

    Inchecken bij VLM is simpel: 24 uur van te voren op hun site. Daar vind je ook alle informatie over het inchecken, een kort citaat om je op weg te helpen:
    In response to ever increasing demand for greater flexibility, we have introduced internet check-in at the majority of our departure airports. Internet check-in allows you to check-in from the comfort of your own home or office, select your seat and print off the boarding card that will take you straight to the gate.
    Checking-in online can be done from 30 hours to two hours prior to departure, helping you to avoid possible queues and streamlining your passage through the airport.
    All you need to do is follow four simple steps:
    1. Enter last name, reservation number, flight number and select airport of departure and departure date.
    Note: for some departure airports you may need to fill in your passport number and select your nationality because of air passenger regulations.
    2. Tick your preferred seat
    3. Tick the terms and conditions box
    4. Print your boarding pass
    Inchecken bij Virgin kan volgens hun eigen site 24 uur voor vertrek:

    Online check in opens 24 hours before the scheduled departure of the flight and closes 2 hours before. To check in online you will need: An e-ticket number or booking reference and flight details - how to find the booking reference
    • Your passport for travel to the USA, the Caribbean, China, Australia, South Africa or Dubai
    • If you are a Non US resident visiting the USA you will need to supply details of where you are staying on your first night in the USA.
    Je kunt hier je vlucht van Virgin managen als je dat wilt. Je kunt preferenties opgeven. Waarschijnlijk kan je daar ook de stoelnummers vooraf vastleggen. Ik begrijp dat je dit nog niet hebt gedaan, 'k zou het maar snel eens proberen.
    Laatst gewijzigd door Teleton; 09-08-09 om 10:14. Reden: Citaat aangepast



  8. Top | #68
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    15

    Standaard Re: Waar moet ik nou inchecken?

    het is vertrek in antwerpen met vlm (is inderdaad deurne, brussels north, hoe ze het nu noemen) naar Manchester en terug vanaf orlando naar Manchester en dan naar Brussel met Brussels airlines. Heb wel even een mail gestuurd naar Supersaver. Daar zal ik morgen hopelijk wel iets van horen. Ook iets van de toegewezen plaatsen hoop ik want dat krijg ik maar niet voor elkaar.

  9. Top | #69
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Nbr.
    Berichten
    307

    Standaard Online inchecken of aan de balie ??

    hallO

    Oke, heb de e-nummers van mijn tickets maar de vraag is nu: ga ik online inchecken of ga ik zoals vroeger braaf naar de balie op Schiphol? Volgens de reisburo medewerkster maakt het weinig uit. Als je online incheckt kun je de bagage bij een speciale balie afgeven op Schiphol. Als iedereen thuis online incheckt is die rij vaak erg lang ...
    Als je niets doet, thuis/online, ga je gewoon naar de balie van je vlucht en check je daar in en geef je ook daar de bagage af. De rij schijnt daar vaak korter te zijn.

    Iemand ervaring? Een tip? Goede raad? Voor/nadelen?

  10. Top | #70
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Online inchecken of aan de balie ??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrloes Bekijk Berichten
    Volgens de reisburo medewerkster maakt het weinig uit. Als je online incheckt kun je de bagage bij een speciale balie afgeven op Schiphol. Als iedereen thuis online incheckt is die rij vaak erg lang ..
    Tsja, de voor- en nadelen staan eigenlijk al mooi op een rijtje.Een ander voordeel is dat je nog eens ziet of de gereserveerde stoelen niet gewijzigd zijn. Het kan een laatste kans zijn om e.e.a. nog eens recht te breien. En je weet zeker dat al je API gegevens zijn genoteerd en verwerkt.

    Ervaring? Gewoon altijd digitaal in checken! Waarom niet?





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •