Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 70

Onderwerp: Vliegen met Air France (AF)

  1. Top | #11
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: airfrance?

    Vorig jaar zomer zijn wij met Air France vanaf Parijs gevlogen (eerst met KLM vanaf Amsterdam naar Parijs). Is op zich prima bevallen. Was wel een 747, maar service was prima. Wij zaten upper deck als frequent flyers, en daar had je eigen schermpjes, in de gewone economy volgens mij niet .... Je zou mijn weblog nog eens kunnen bekijken voor de ervaringen.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  2. Top | #12
    Newbie Giacomo's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Locatie
    Leopoldsburg BELGIË
    Berichten
    6

    Standaard Re: airfrance?

    Heb net even je blog gelezen Lekker veel informatie Thanks

    grtjs

  3. Top | #13
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Berichten
    3

    Standaard Vliegen met Air France

    Heeft er iemand ervaring met vliegen met Air France?
    Hoeveel kilo''s (hand)bagage mag je meenemen? En hoe is de beenruimte?
    En kan je via internet inchecken?

    Alvast bedankt voor de reactie!

  4. Top | #14
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: vliegen met Air France

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kitty Bekijk Berichten
    vliegen met Air France?
    Hoeveel kilo''s (hand)bagage mag je meenemen? En hoe is de beenruimte?
    En kan je via internet inchecken?
    Ik zou ook even kijken in het topic over KLM/ Northwest . Inmiddels zijn Air France en de KLM gefuseerd en worden de vluchten en de voorwaarden van deze maatschappijen samen met Northwest en Delta gelijkgetrokken. Vluchten worden steeds vaker in codeshare uitgevoerd. Hoever ze daar precies mee zijn kan je het best op de site van Air France zelf achterhalen. Je kunt dit ook op je iternary zien. Zelf weet je immers precies vanwaar je vertrekt, waar je overstap en wat je bestemming in Florida is.

    Kijk voor de (hand)bagageregels altijd even op de site van de maatschappij die je vervoert.
    Your baggage allowance depends on your destination and travel class. To find out how many baggage items you can bring free of charge, as well as the cost of an additional baggage allowance, complete the fields below:
    Voor de beenruimte kijk je op www.seatguru.com . Op je e-tickets of in je reisplan vind je welke vliegtuigen worden ingezet.

    Ook voor het inckecken moet je op de site van Air France zijn.



  5. Top | #15
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Vliegen met Air France

    Volgens mij is er nog geen topic over Air France en ik vraag me af of er recente ervaringen met Air France zijn?

    Wij gaan zelf over 10 maanden vanaf Parijs met de Airbus 380 naar JFK. We zijn erg benieuwd naar het grote vliegtuig.

    <<Moderator Michael: Jawel hoor, dat topic is er al. Daar heb ik je vraag dan ook aan toegevoegd.>>
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-03-11 om 18:43.


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  6. Top | #16
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.531

    Standaard Re: Vliegen met Air France

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kitty Bekijk Berichten
    Heeft er iemand ervaring met vliegen met Air France?
    Hoeveel kilo''s (hand)bagage mag je meenemen? En hoe is de beenruimte?
    En kan je via internet inchecken?

    Alvast bedankt voor de reactie!
    Je mag in economy 1 koffer/tas van 23 kg per persoon ruimbagage meenemen. De handbagage mag niet meer dan 8 kg zijn maar daar wordt niet heel erg streng op gelet zolang je maar binnen de afmeting voor de handbagage blijft.

    De beenruimte/seat pitch in economy is 80 cm.

    Je kan bij Air France online inchecken.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  7. Top | #17
    Vaste Bezoeker lvfl's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Berichten
    78

    Standaard Vliegen met Air France

    Dag iedereen,

    Heeft er iemand van jullie ervaring met Air France? Vanaf volgende maand is er een rechtstreekse vlucht naar Orlando vanuit Charles de Gaulle en daar gaan wij in oktober onmiddellijk gebruik van maken (TGV van Brussel Zuid naar Parijs).
    De reviews die ik elders op internet gelezen heb, zijn echter niet echt positief te noemen. Hopelijk hebben jullie andere ervaringen.
    Ze lijken vooral niet sterk in het omgaan met kinderen, terwijl ik er nu net 2 van die soort heb 8-[. De ene zal dan 13 maand zijn en dus op schoot zitten; heel misschien nog in aanmerking komen voor een bassinet. De oudste zal dan 4.5 jaar zijn.
    We hebben met de oudste al 2x naar Florida gevlogen, maar dan steeds met Delta. We waren daar best tevreden van, maar nu ook niet om te zeggen super...
    We zijn dus benieuwd!

    Groetjes,
    Lynn

  8. Top | #18
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met Air France

    Ik was erg te spreken over de service van Air France. Heb een keer gevlogen van Ams-Parijs en Parijs naar Miami. In een good old 747, maar helemaal gemoderniseerd van binnen en van alle moderne gemakken voorzien. Personeel was vriendelijk en servicegericht; de maaltijd echt lekker (en dat tref je tegenwoordig zelden in een vliegtuig). En: de enige maatschappij waar in de economy class bij het eerste drankje een fles champagne meerijdt (gratis) en je bij het hoofdgerecht kunt kiezen uit vier (Franse) wijnen, twee rood en twee wit (ook gratis). 't Is een Franse maatschappij en dat willen ze laten weten.
    Vliegveld CdG was daarentegen een puinhoop. Vooral het systeem met busjes tussen de verschillende terminals was op zijn zachtst gezegd chaotisch.
    Terug vloog ik met AlItalia en dat was aanzienlijk minder.

  9. Top | #19
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vliegen met Air France

    Wij zijn vorig jaar met Air France via CdG naar Chicago gevlogen. Vliegtuig was prima, heb geen ervaring met kinderen. CdG was een beetje hectisch qua overstap maar daar hebben jullie geen last van. De controle was irritant - we moesten echt alles wat electronica was eruit halen.

    Misschien heb je wat aan de verslagen:

    Heenreis: http://usatour2010.wordpress.com/201...0%93-tomah-wi/
    Terugreis: http://usatour2010.wordpress.com/201...%93-den-bosch/
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #20
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Vliegen met Air France

    Wij zijn vorig jaar gevlogen met Air France van Nantes naar Parijs met een prima service aan boord. Toen de overstap op CDG van een 2 terminal naar de 1 terminal voor de vervolgvlucht met Continental. CDG is echt het meest vreselijke vliegveld waar ik ooit ben geweest. Zo onduidelijk en chaotisch.
    Volgend jaar doen we de hele vlucht met Air France (Nantes-CDG-NYC en alles 2 terminal) met de Airbus 380.
    We hebben gekozen voor Air France vanwege de goede service.

    We hebben zelf geen kleine kinderen maar hier in Frankrijk is bijna alles gericht op families met kinderen.
    Laatst gewijzigd door trails; 27-05-11 om 07:57.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •