Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 23 van de 67 EersteEerste ... 13212223242533 ... LaatsteLaatste
Resultaten 221 tot 230 van de 670

Onderwerp: Discovery Cove

  1. Top | #221
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    in de Noorderkempen, Belgie
    Berichten
    368

    Standaard Re: Discovery Cove

    Momenteel is er een aanbieding op de site van DC waarbij je bij aankoop van tickets gratis een extra park mag bezoeken. Dwz dat je 2 keuzes mag maken uit SeaWorld, Aquatica en Bush Gardens. Deze aanbieding geldt tem 30 juni '10.
    reisverslag '08 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7594
    reisverslag '10 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11040
    reisverslag '12 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?p=168065

  2. Top | #222
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Discovery Cove

    Yes; ik heb zojuist DC geboekt :-)
    Wij zijn er helemaal happy mee. We hebben uiteindelijk met de kinderen overlegd wat we zouden gaan doen. Naast de al bestelde flextickets konden zij kiezen uit meerdere dagen Disney of DC. Ze kozen unaniem voor DC !
    Ik vind het zo waanzinnig gaaf !!! Het is echt mijn droom om alleen al een dolfijn te mogen aanraken.
    Ik heb uiteindelijk rechtstreeks bij DC geboekt omdat ik op de een of ander manier hier een beter gevoel bij had dan via een andere organisatie boeken.

    Augustus is nog ver weg, maar met de flextickets en DC hebben we al heel veel voorpret ;-)

  3. Top | #223
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Berichten
    26

    Standaard

    Wij gaan van de zomer naar Orlando en een bezoek aan DC mag dan natuurlijk niet ontbreken, we zijn nog even aan het bedenken welk pakket we nemen
    Dolphin Swim pakket minimaal
    Of Trainer for a day.. Maar aangezien er een behoorlijk prijsverschil in zit, zou ik graag willen weten of er hier florida-gangers zijn die ervaring hebben met trainer for a day ??

    Helemaal niemand ?? :-o
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-05-10 om 19:59. Reden: samengevoegd

  4. Top | #224
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Nbr.
    Berichten
    307

    Standaard Re: Discovery Cove

    hi

    Wij zijn er gisteren geweest maar de kids hebben de dolphin swim gedaan.
    Wij hebben ook getwijfeld maar ik heb voorafgaand aan de vakantie best veel gemaild met mensen vd Guest Service en ze beantwoorden alle vragen. Trainer-voor-een-dag is uitgebreid, je komt achter de schermen. Kinderen onder de 14 (ofzoiets) moeten met een volwassene, deze betaalt ook gewoon t volle pond en dan kan t een dure grap worden.
    Wat me gisteren opviel is dat deze mensen dus als groep door t park gaan en zo'n beetje de hele dag bezig zijn. Het duurt geloof ik van 9 tot 15.30 u en dan heb je nog 1,5 uur om zelf wat te doen, bv met je familie.
    Succes met beslissen!!

  5. Top | #225
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Discovery Cove

    Als je boekt via discover cove wordt dan meteen het hele bedrag van je creditcard afgetrokken of alleen een reserverings-bijdrage en betaal je daar kontant?

  6. Top | #226
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Nbr.
    Berichten
    307

    Standaard Re: Discovery Cove

    Alles wordt van je cc afgehouden, direct als je boekt.
    Eenmaal daar hoef je niets meer te betalen alleen dus als je iets van souvenirs wilt kopen.

  7. Top | #227
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Berichten
    26

    Standaard Re: Discovery Cove

    Had nog wat info opgevraagd via de mail. Hieronder het antwoord:
    Indulge your love for animals like never before with this one-of-kind Discovery Cove experience. Get to know our dolphins even better as a Trainer for a Day. It's an all-inclusive Discovery Cove day with some exciting extras:

    Trainer for a Day - $499 per guest plus tax (prices are subject to change)

    • A Discovery Cove gift bag, complete with waterproof disposable camera and trainer t-shirt.
    • Our signature 30-minute dolphin session.
    • Behind-the-scenes small-mammal playtime and training session.
    • Feeding and care of exotic birds in the free-flight Aviary.
    • Behind-the-scenes feeding in the Coral Reef habitat and Ray Lagoon feeding.
    • An enhanced deep-water dolphin interaction with only eight guests in an entire lagoon.
    • Take an amazing ride called a "double-foot push" as two dolphins propel you through the lagoon.
    • Capture memories in a private, individual photo session with two dolphins.
    • Go on a behind-the-scenes tour featuring dolphin back-areas.
    • Spend the day with a trainer - ask questions and learn what it's like to work with animals.
    • 14-consecutive day pass to your park of choice, either Sea World Orlando, Busch Gardens Tampa or Aquatica.
    Included in your day's admission is a continental breakfast featuring Danish pastries, muffins, fruit, coffee and juice, all snacks and beverages throughout the day, as well as various Anheuser-Busch products from either of our market places. These amenities are all in addition to the Laguna Grill lunch always included as part of Discovery Cove admission.
    Zijn nu nog steeds aan het twijfelen, aangezien er veel opties bij zitten die je volgens mij, bij het dolphin swim pakket ook hebt. Het enige wat ik dan echt interressant zou vinden is, de fotosessie. Of maken ze zowiezo wat foto's waarbij er geen andere mensen op de foto staan behalve wij ?? En de double-foot push hihi

    Heeft iemand trouwens toevallig de prijzen van 2010 van de foto's en de DVD ?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-05-10 om 17:15. Reden: dubbelquote eruit

  8. Top | #228
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Discovery Cove

    Bij de dolphin swimm package worden foto's/film gemaakt die je kan kopen voor $ 100. Dit kan, moet niet. Volgens mij betaal je voor deze foto's $ 100 voor de hele familie en niet p.p.
    Trouwens de toegang tot Seaworld, Bush of Aquatica zit ook bij het dolphin swimm package inbegrepen.

  9. Top | #229
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Nbr.
    Berichten
    307

    Standaard Re: Discovery Cove

    Mijn broer heeft wodag een basis package gekocht ivm de foto's vd dolphin swim vd kids. Je krijgt dan 3 (verschillende) foto's naar keuze waarvan eentje net iets groter dan de andere twee. Ook zitten er twee sleutelhangers met foto bij.
    Dit kostte volgens mij 70 Dollar.
    Losse foto's kosten sowieso al 20 Dollar per stuk.
    Als je een photo package koopt kun je bepaalde producten met enige korting kopen, losse foto's zijn dan bv 10 Dollar.
    Hun hebben de kus-foto's gekozen. De foto's waarbij ze echt even aan de dolfijn hangen heb ik gemaakt met een 70-300 mm lens en die heb je ook wel nodig als je groep achterin de lagoon is, zoals bij ons helaas t geval was. Toch zijn t mooie foto's geworden dankzij de zoomlens.
    Er liggen prijslijsten met de dingen die ze aanbieden qua foto's en dvd/video maar wij hebben er geen mee genomen. Misschien kun je vragen of iemand hier, die nog naar Discovery Cove gaat, dit voor je mee wil nemen?

  10. Top | #230
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Berichten
    26

    Standaard Re: Discovery Cove

    Dank jullie voor de info

    Ik heb Discovery Cove gemaild voor nog wat extra info, ook mbt tot de foto prijzen ed. Hopelijk krijg ik snel een reactie ( zal het dan ook even hier posten, misschien heeft iemand van jullie er ook nog wat aan :wink:

    Maar wat betreft de foto's die gemaakt worden met het dolphin swim pakket, daar sta je toch alleen met je eigen gezinnetje op ? Ik heb tenminste wel al hele mooie foto's gezien in diverse verslagen :-D Maar



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •