Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 25 van de 67 EersteEerste ... 15232425262735 ... LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 250 van de 670

Onderwerp: Discovery Cove

  1. Top | #241
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    116

    Standaard Re: Discovery Cove

    Op de site van DC kun je tickets kopen en inderdaad een park opgeven waar je 14 dagen unlimited naartoe kunt. Er zijn verschillende combi's mogelijk. 1x DC + 14 dagen Seaworld, of Aqautica of Bush Gardens....... voor 1 prijs.

  2. Top | #242
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    248

    Standaard Re: Discovery Cove

    Vraagje: kun je een dag naar Discovery Cove gaan zonder dat je zwemt met dolfijnen ? En moet je dat ook van te voren reserveren ?
    Op de website van Discovery Cove kan ik er niks over terugvinden.

  3. Top | #243
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Nbr.
    Berichten
    307

    Standaard Re: Discovery Cove

    hi

    Ja dat kan. Je moet t wel van te voren reserveren, telefonisch of online.
    Het heet volgens mij de "non dolphin package". Voor zover ik weet kun je
    niet om 10 u s ochtends denken "we gaan vandaag ff naar Discovery Cove"
    want de kans dat t dan vol is, is groot. Ze laten maar ongv 1000 pers per dag toe.
    Het is echt de moeite waard, ook zonder dolphin swim.

  4. Top | #244
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Discovery Cove

    is het niet bij een non dolpine swim dat er minimaal 1 persoon van het gezelschap wel met dolfijnen moet zwemmen...

    en voor zover ik weet kun je er niet even binnen lopen voor een duik
    moet je dus alles reserveren, via de site

    maar discovery cove is meer dan waard om een bezoek te brengen
    wij gaan in 2011 weer terug!!
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  5. Top | #245
    Florida Groupie carmen1988's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    267

    Standaard Re: Discovery Cove

    Klopt als je een Non dolphin package neemt moet minimaal 1 persoon uit je gezelschap wel met dolfijnen zwemmen.

    Wij hebben 2 jaar terug met dolfijnen gezwommen was gewelidig trouwens. Maar vorig jaar wilde we gewoon naar Discovery cove gaan maar dat ging toen alleen als een van ons wel weer met dolfijnen ging zwemmen

  6. Top | #246
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Discovery Cove

    Ik heb me de afgelopen meivakantie opgeofferd en ben als enige gaan zwemmen met de dolfijnen, de rest wilde de non-dolphin swim doen... ik blijf het super vinden dus mij mogen ze altijd vragen!

  7. Top | #247
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Berichten
    26

    Standaard Re: Discovery Cove

    2 weken terug zijn we ook naar Discovery Cove geweest, heel erg mooi park en dat all-inclusief idee, is echt super... Je hoeft niet steeds je portemonee te pakken als je iets wilt hebben of je camera perse mee te nemen en aan alles is gedacht. Wij hebben ook met de dolfijnen gezwommen en vonden dit echt een geweldige ervaring, zeer de moeite waard.

  8. Top | #248
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Utrecht (stad), Netherlands
    Berichten
    156

    Standaard Re: Discovery Cove

    neee, niet met dolfijnen zwemmen dachten we, dat kost eigenlijk toch best veel geld, en 1 lid van ons gezin heeft dit al eens gedaan.
    maar nu was ik toch dankzij dit forum eens me erin gaan verdiepen en blijkt het per persoon helemaal niet zoveel te schelen, rond de 50 euro als we het eerlijk verdelen tov flex tkt.
    we gaan er in achteruit omdat we geen toegang tot aquatica hebben, en de max 2 dagen universal (apart tkt daarvoor aanschaffen) maar hebben daarvoor wel terug dat 2 gezinsleden met dolfijnen gaan zwemmen en we het schijnbaar ook hele mooie park van discovery cove mogen bezoeken.
    toen ik het zo vooor mijn ouders uitgerekend had, konden ze niet anders dan overstag gaan, voornamelijk omdat moeders ook het ontzettend leuk leek
    dussss, discovery cove here we come!

  9. Top | #249

    Standaard Discovery Cove, vooraf boeken

    Hallo,

    ik heb een vraagje, misschien staat het al ergens vermeld in een discussie maar ik kon zo snel niks vinden: ik wil met dolfijnen gaan zwemmen en het liefst in Discovery Cove. Als ik van te voren kaartjes wil boeken, worden ze dan naar je gemaild of sturen ze over de post de kaartjes en zo ja, hoe lang duurt dat? wij vertrekken nl over 2 weken. Weet iemand overigens waar de kaartjes het goedkoopst zijn of zijn er misschien kortingcoupons? we willen een combiticket met Bush Garden nemen.

    Alvast bedankt!

    Mariska

  10. Top | #250
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Utrecht (stad), Netherlands
    Berichten
    156

    Standaard Re: Discovery Cove

    hoi mariska
    ik weet niet het antwoord op al je vragen
    via het internet kun je wel achter een kortingscode komen als je betaald met american express. wij hebben de kaart speciaal hiervoor aangevraagd omdat het 150 dollar scheelt (3 personen), en we maar 25 euro voor de kaart betalen.
    via de internet site van discovery cove dan
    succes
    groetjes rebecca



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •