Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 111 van de 196 EersteEerste ... 1161101109110111112113121161 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.101 tot 1.110 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

  1. Top | #1101

    Standaard

    In de premiumclasse merk je inderdaad duidelijk verschil, daar er in de zonderwingletvariant nog oude business class stoelen zitten. De interieurs van de met wingletvariant zijn nieuwer maar zijn wel krapper qua beenruimte en zitbreedte.

    In het voorjaar van 2014 worden de interieurs van de met wingletvariant allemaal vernieuwd. ( de machines zonder wingletvariant gaan er in de loop van 2014 uit)

    ik ben met je eens dat de stoelen van de premium in de oude beter zitten, maar vind de stoelen in de wingletkisten absoluut niet slecht. Bij de KLM in economy comfort standaard rugpijn, bij Arkefly nooit in premium.

    Ieder zijn ding vrees ik. ;-)

    O ja. Gelijktijdig met de vernieuwing verdwijnt de premiumclasse en wordt dat star classe. Dan mogen we weer 340 euro per persoon per enkele reis extra betalen ipv de 130 nu...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-09-13 om 10:54. Reden: 1+1



  2. Top | #1102

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Lees al heel wat hier. Ik twijfel over stoelen reserveren. Heen zitten we economy, terug comfort. We zijn met 2 volwassenen en 2 kinderen. Deze zomer vloog ik alleen met de kinderen naar Menorca met ArkeFly en we zaten niet naast elkaar. En wat zijn dan lekkere stoelen? Ik vind zelf aan de zijkant wel prettig dus 2 aan 2 achter elkaar. Mijn man is ruim 1.90 m. Volgens mij vliegen we met het type 76W.
    Verder, begrijp ik goed dat water gedurende de hele vlucht gratis is?
    En entertainment, zeker nodig voor jongste kind, zou het een idee zijn om het voor twee stoelen te reserveren?
    Op de terugweg vlucht van 21.45, draait het programma dan wel? En is de maaltijd op de terugweg een ontbijt?
    Alvast dank voor reacties.

  3. Top | #1103
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Naar Orlando voor 280 euro met Arke fly.
    Dit met een vertrekdatum van 27 januari.
    Misschien dat er meer datums zijn, maar dat heb ik verder niet uitgezocht.

  4. Top | #1104
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Da's een mooi prijsje. Er zijn nog wat data rond die 27e met die prijs dus als je flexibel kunt reizen; direct boeken
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #1105
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Weet jij welk weer het dan is .....koud dat kan nog maar regen ?

  6. Top | #1106
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Wij zijn een keer in Januari geweest.
    Het was toen rond de 20 graden, soms wat kouder.

    Weinig regen gehad, volgens mij regent het meer in de zomer.

  7. Top | #1107
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Afgelopen Januari was het regelmatig rond de 30 graden, niet verkeerd dus.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #1108
    Regelmatige Bezoeker Lier's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    40

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Ik zou zeker reserveren anders heb je grote kans dat je niet bij elkaar zit.
    entertainment zou ik ook reserveren, als je ze niet in de stoel voor je hebt kunnen ze soms op zijn.
    zitten ze wel in de stoel voor je kan je het ter plekke nog doen.
    Op de terug weg is het ook gewoon betalen.

    Op de terugreis krijg je een warme maaltijd daarna gaan de lichten uit. Smorgens kan je iets kopen van de betaalde service.

  9. Top | #1109

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Je kan entertainment alleen voor het gehele gezelschap van te voren reserveren.
    Dus of voor iedereen, of niet. Niet slechts 2 personen. Stoelen reserveren altijd doen. Zit u zeker bij elkaar.

    In een 76W, waarmee u aankomende winter inderdaad vliegt, kunt u gratis water krijgen uit de watertanks die in de cabine hangen. Zelf tappen.
    Het entertainment draait altijd. U kunt het opstarten wanneer u wilt, ook middenin de nacht.
    Bij de nachtvlucht terug krijgt u avondeten. Ontbijt dient u zelf te betalen,.



  10. Top | #1110
    Florida Groupie nicolea's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    408

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Als je vantevoren je entertainment besteld kan je per persoon aangeven op de site van arkefly wie er een player wil!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •