Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 196 EersteEerste ... 78910111959109 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

  1. Top | #81
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Bellen kan ook:

    0900-ARKEFLY
    (0900-2753359, € 0,15 p.m.)

    • Openingstijden:
    • Maandag t/m vrijdag: 09.00 - 23.00 uur
    • Zaterdag: 09.00 - 23.00 uur
    • Zondag: 11.00 - 23.00 uur
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #82
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Nbr.
    Berichten
    307

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Weer bericht gehad ivm de prijzen voor april/mei:
    In de reiswereld wordt met 2 seizoenen gewerkt, het zomerseizoen van april tm oktober en het winterseizoen november tm maart. Het kan zijn dat wij wel al eerder met onze prijzen komen, maar hiervoor zult u onze website in de gaten voor kunnen houden.
    Tja ...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-01-12 om 22:59. Reden: quote

  3. Top | #83
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    265

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Nou dat is wel heel erg makkelijk..

    Ik vind dat eigenlijk ook erg laat hoor..als wij in September gaan heb ik in Januari toch echt al mn tickets geboekt.. dus nee ongeduldig vind ik je niet
    Je kan toch normaal 330 dagen van te voren boeken, iets in die koers tenminste?

    Nou ik hoop in ieder geval dat je gauw je tickets kan gaan boeken, dat wordt dus elke dag de site checken
    Florida visits: 1999,2004,2007,2010,2013,2015 en de volgende in 2017!
    New York: 2005,2007 Canada(Toronto)2005


  4. Top | #84
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard

    Dit verschilt per maatschappij...

    Het 330 dagen verhaal is ooit door iemand ongenuanceerd in de wereld gebracht.
    En nu loopt iedereen het maar te roepen, terwijl dit beslist niet altijd zo is...

    Het heeft ook een beetje te maken WANNEER de airlines hun tarieven willen laden. Het ene jaar is dat zlefs vóór de 330 dagen, maar het jaar daarna zomaar ineens 360 dagen. De UA groep is vaak vroeg, maar sinds de merger is het een puinhoop. Eerst staan er tarieven in, dan blijken ze weer niet goed geladen te zijn, en komen er een week later ineens weer nieuwe.

    Het meest erge van het hele verhaal is dat de uiteindelijk schuldige de consument is. Zij WILLEN steeds vroeger boeken, vaak ook tegen alle redelijkheid in. Of dit nu is om sneller te zijn dan de buurman of weet ik veel. Het staan natuurlijk ontzettend stoer om te zeggen dat JIJ al tickets hebt tegen de dan sip kijkende buurman. Hierdoor zijn sommige maatschappijen aan de rem gaan trekken. Het is natuurlijk van de gekke dat je bij wijze van spreken nu al geen tickets kunt kopen voor de meivakantie... en dat alleen om hebberigheid.

    Bij UA gaat dit straks ook veranderen, ze gaan gewoon minder beschikbaarheid geven, waarna ze dan uiteraand snel gevolgd zullen worden door KLM/AF/Delta. Misschien komt er dan weer een beetje rust in de markt.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-01-12 om 23:01. Reden: 1+1
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  5. Top | #85
    Vaste Bezoeker Norbert's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Westland
    Berichten
    62

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Sta op het punt 2 tickets te boeken voor eind volgende maand.
    ArkeFly vliegt op dit moment het goedkoopst naar FL voor 499,- p.p.
    Het is erg prettig dat ze rechtstreeks naar Orlando vliegen en je de mogelijkheid hebt de terugreis via Miami te laten verlopen zodat het dus ook echt 2x rechtstreeks is.

    Maar toch twijfel ik. Waarom? Geen idee. Iets houdt me tegen met Arkefly te vliegen.
    Misschien de oude vloot? Weinig eten onderweg? Erg vroeg vertrekken? (zou om de vrijdag gaan, dan gaat ie 8:30) Of de standaard 1x 25kg bagage p.p. regel?

    Maar het is wel goedkoop en dan kun je niet te veel verwachten, toch?
    En er zijn voor dat bedrag weinig alternatieven.

    Ik kom er niet uit, iemand een doorslaggevend advies?
    Life Is A Beach!
    Florida, California, Utah, Nevada, Arizona

  6. Top | #86
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Doen!
    Goedkoop.!
    Rechtstreeks!
    Oude vloot? Ouder dan KLM, US, United? Valt wel mee dacht ik. Onderhoud is net als alle andere op de USA.
    Weinig eten? Sowhat je hebt een vakantie om aan te komen en je kunt ook nog wat meenemen.
    Erg vroeg vertrekken? Alleen een voordeel. Je komt ook vroeg aan.

    Wat was het nadeel? :?:

    Knaapje

  7. Top | #87
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    44

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Ik zou voor comfort class kiezen, voor een paar centen meer toch wel meer gemak en wat betreft bagage, je mag 35 kilo meenemen.....mooi toch ;-)

  8. Top | #88
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Nbr.
    Berichten
    307

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Het kan ook zijn dat mensen gespreid bepaalde dingen willen betalen en als 1e het vliegticket; dan ben je immers verzekerd van vervoer over de plas heen.
    Twee maanden later regelt men bv de huurvilla of hotels en 1,5 maand daarna de huurauto.
    Dus ja, als je in de mei-vakantie wilt gaan kan het handig zijn om stilaan te beginnen met oriënteren, vergelijken en boeken. Je hebt dan een overzicht van hoe of wat 't zo'n beetje gaat kosten, voor sommige mensen kan dat prettig zijn. (denk ik)

  9. Top | #89
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Hallo Corrus ,wij willen altijd zo vroeg mogelijk boeken en wel om de volgende reden, wij hebben een eigen bedrijfje(eenmanszaak) en dan moet je best wel van tevoren plannen. Dit gaat niet om tegen de buurman of wie dan ook te zeggen "wij hebben al tickets" maar is in ons geval gewoon noodzaak. Een pluspunt vinden wij trouwens ook dat je dan stoelen uit kunt zoeken en als we weten wanneer we gaan ook gelijk een huis bespreken.

  10. Top | #90
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    mrloes.
    Als je in april met AB wilt vliegen en in mei terug kun je de heenvlucht al boeken. De retourvlucht boek ik later.
    Heb ik ook gedaan en we doen dit al jaren zo.
    We zitten er gelijk bovenop zodra de vluchten vrij gegeven worden omdat we de xl seats willen reserveren.
    We hebben de heen vlucht geboekt in mei de dag nadat we terug kwamen en juist die stoelen waren al bijna helemaal volgeboekt. Nu kunnen we zelf uitmaken wanneer we op vakantie gaan. Geen dwang van schoolvakantie of werkgever dus het maakt ons niet zoveel uit welke dag we vertrekken.
    Ik zit er bovenop wanneer de terugvluchten beschikbaar komen geloof dat maar gerust. :mrgreen:
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •