Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 96 van de 100 EersteEerste ... 46869495969798 ... LaatsteLaatste
Resultaten 951 tot 960 van de 999

Onderwerp: Autohuur: Alamo (1)

  1. Top | #951
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Ik heb nog even mijn boekingsnummer nagekeken van april 2011, maar ook daar niks van een nummer beginnende met een 7. Ik heb toen wel nog even voor de zekerheid bij USAreisen het boekingsnummer opgevraagd waarbij men bij Alamo mijn boeking had gedaan.
    Maar in het geheel geen problemen gehad bij de balie....

  2. Top | #952

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Dat een nummer met 7.. moet beginnen begrijp ik ook niet.
    Heb mijn voucher er eens bij gepakt van vorig jaar augustus.
    Staat absoluut nergens een nummer op beginnen met een 7 en 9 lang is.

    Dus dat is volgens mij niet juist. Met die voucher heb ik ook een auto gekregen zoals iedereen kan lezen in mij blog. Had toen ook mijn voucher van USA reisen dus snap niet het probleem. Misschien was de medewerker nieuw en wist niet goed te zoeken ?

    De voucher die ik nu heb van holidaycars heeft wel een 9 lang nummer en begint met een 7. Dit nummer kan ik bij Alamo gebruiken op de site voor de optie 'Save Time'. Daar werkt dit nummer ook.

    Als het goed is werkt nu ook mijn nummer bij de kiosk. Ga het in ieder geval proberen en rapporteer jullie hier. Nog even geduld as. zondag (de 24st) lezen jullie het.

  3. Top | #953
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    De laatste keer dat ik bij Alamo huurde (2009 JAX) vroegen ze zelfs alleen maar mijn rijbewijs.
    Begon zelf mijn voucher op te zoeken, maar daar keken ze geen eens naar.

    Knaapje

  4. Top | #954
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Mischien heb je aan dit tussen bureau van FTI wat aan, die zouden je misschien kunnen helpen, het is het proberen waard, dit komt vanuit een brief die bij mijn boeking zat.;

    Meeting Point North America Orlando
    FTI-North America Orlando
    5911 Turkey Lake Road, Suite 302
    Orlando, FL 32819
    Telefon: (407) 345-8858
    Öffnungszeiten:
    Montag–Freitag: 8.00–19.00 Uhr (Eastern
    Stand.Time)

  5. Top | #955
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    46

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Ik heb het tussen bureau gemaild (FTI) maar nog niks gehoord. Ook heb ik usareisen/drive-usa gebeld maar die maakten het vrijwel meteen duidelijk dat ze er weinig aan kunnen doen omdat ze puur de tussenpersoon zijn. Enigste advies van hun was om FTI te mailen met de cc bonnen van beide reserveringen. Afwachten dus.

    Morgen moet ik de auto inleveren en zal ik weer bij de balie van Alamo gaan kijken hoe en wat. Het leek er niet op dat de medewerker nieuw was (hij liet me zelf ook alle reservering die voor die dag open staan zien) en ook had hij de manager erbij gehaald.

  6. Top | #956
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    252

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Nog geen echte ervaringen met Alamo, maar wij hebben een reservering voor onze aanstaande vakantie. Ons reserveringsnummer begint met een 7 en bestaat uit 9 cijfers. (voor wat het verder waard is)

  7. Top | #957
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Het komt op mij ook een beetje vaag over. Je zou toch denken dat FTI geldige Vouchers uitgeeft? Maar ja, zie ter plaatse maar je gelijk te krijgen..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #958
    Vaste Bezoeker Sanibel's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Big city
    Berichten
    108

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chicco68 Bekijk Berichten
    Ik heb toen wel nog even voor de zekerheid bij USAreisen het boekingsnummer opgevraagd waarbij men bij Alamo mijn boeking had gedaan.
    Maar in het geheel geen problemen gehad bij de balie....
    Waar en hoe heb je dit opgevraagd.
    Wij hebben een boeking bij USAreisen voor maart, ik kan wel een 9 cijferig reservering nummer vinden, maar dit begint niet met een 7.

    ik hoor graag van je.

    Sjon, Bianca en Romy
    Sinds jaren helaas geen vakanties in het vooruitzicht

  9. Top | #959
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Ik vermoedt dat de zeven (7) een alamocode is voor Miami, want ik heb er een aantal voorbije en toekomstige vouchers van Alamo op nagekeken en daar begint het reserveringsnummer met 46....
    En wij vliegen dus op Orlando.

    Voorheen stond het (Alamo)reserveringsnummer niet op de voucher, maar die kon je op aanvraag wel krijgen (voor Roaddirect en Savtime e.d.), maar op de laatste 2 vouchers staat het wel gelijk aangegeven.

    Onze ervaring is eigenlijk dat we de vouchers zelden of nooit hoeven te tonen, achternaam en CC is meestal voldoende, de rest staat al in de computer.
    Ik hoop, en verwacht, dat het naar behoren opgelost. Wij zijn tevreden usareisen-klanten.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #960
    Vaste Bezoeker Sanibel's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Big city
    Berichten
    108

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Ik vermoedt dat de zeven (7) een alamocode is voor Miami, want ik heb er een aantal voorbije en toekomstige vouchers van Alamo op nagekeken en daar begint het reserveringsnummer met 46....
    En wij vliegen dus op Orlando.
    Gerrit bedankt voor deze reactie!!!

    Wij halen onze auto op in IAD en ook ons reserveringsnummer begint met 46....

    Wij hebben voor het eerst een auto bij USAreisen gehuurd.

    Sjon, Bianca en Romy
    Laatst gewijzigd door Sanibel; 20-07-11 om 08:45.
    Sinds jaren helaas geen vakanties in het vooruitzicht



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •