Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 100 EersteEerste ... 345671555 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 999

Onderwerp: Autohuur: Alamo (1)

  1. Top | #41
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Het dure pakket heeft ook in principe altijd gratis extra bestuurders. Vind ik toch altijd wel makkelijk, zodat je bv ook je vrouw kon opgeven (voor nood natuurlijk, want normaal laat ik haar niet rijden :lol: ).

    En INSASSENUNFALLVERS is een inzittendenongevallenverzekering. Dus bij een gebroken been of overlijden krijg je dan geld uitgekeerd volgens mij !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  2. Top | #42
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    24

    Standaard

    INSASSENUNFALLVERS(ICHERUNG) is inderdaad een ongevallen inzittendenverzekering, maar deze keert meestal alleen maar uit bij overlijden of blijvende invaliditeit van de inzittende(n); een enkele keer is een bedrag(je) verzekerd voor schade aan bagage of kleding.

    Als je een goede reisverzekering en ziektekostenverzekering hebt dan is zo'n polis naar mijn mening volledig overbodig.
    Kun je voor die $ 8,- toch mooi iedere dag een kopje koffie drinken

    LoL @ mattrob...ggggrrrrrr...alleen in geval van nood een vrouw achter het stuur....... :twisted:

  3. Top | #43
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard

    Kijk eens bij een reisorganisatie. Tot 31 maart 2006 krijg je bij Alamo een gratis upgrade naar een SUV! Je betaalt voor een Full size 2/4 deurs, en je krijgt een 4-Wheel Drive.

    Wij huren onze auto het liefst bij Hertz. Wij hebben dit jaar bij Hotelplan een SUV gehuurd voor 46 euro per dag. Dat vond ik ook niet veel!

  4. Top | #44
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard

    De SUV voor 46 euro per dag (all inclusive) hebben wij uit de gids van Hotelplan, Amerika/Canada zomer 2006. Toevallig hebben we dit afgelopen vrijdag geboekt.

    Oad heeft ook Hertz in het programma, daar betaal je 47 euro per dag (all inclusive) voor een SUV.

    De aanbieding van een gratis upgrade naar een SUV van Alamo staat in Holland International.

  5. Top | #45

    Standaard

    dan is de chevy equinox via usareisen.de voor 690 voor 20 dagen toch goedkoper..

    Ik ga wel even kijken bij HI voor de zekerheid

  6. Top | #46
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard

    Ik heb ook nog eens een berekening gedaan bij usareisen.de en ik ben bij Hotelplan wél goedkoper uit. Usareisen.de biedt een SUV aan voor 890 euro, wij betalen 736 euro. (Dit is voor 08 mei t/m 24 mei) Dat scheelt toch 154 euro! Ik heb wel gekeken naar Hertz, omdat wij daar ook onze auto huren. Hoe de prijzen van Alamo bij usareisen.de zijn weet ik niet.

  7. Top | #47
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    31

    Standaard

    wij betaalden bij Alamo voor een fullsize incl goldpakket (inmiddels met een free upgrade een 4 wheel drive geworden) voor 15 dgn in juli dit jaar Euro 566, dus dit zou omgerekend naar 20 dagen Euro 755 worden. Dan rijd je in een echte 4x4

    geboekt via American Estates

    groeten
    Wim

  8. Top | #48
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Berichten
    40

    Standaard

    Wij hebben een Chevrolet Trailblazer met extra verzekeringen bij www.ebookers.de geboekt voor 504€ van 6 t/m 20 mei (loopt via Avis).

  9. Top | #49
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard

    Wij hebben gewoon geboekt bij alamo ( goldpakket) in Nederland.
    En nog wel met 10% extra korting.
    Totale kosten zijn 375,50 Euro voor 2 weken auto.
    Dit vind ik zelf niet duur.
    De auto die we hiervoor krijgen is en Compact 4 deurs.
    Deze is voor ons groot genoeg (2 volwassenen en 1 kind).


    Groet,
    Pascal

  10. Top | #50
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard

    Even en praktische vraag :?:
    Zoals ik eerder al schrijf, hebben wij bij Alamo geboekt ( vandaar dat ik de vraag ook maar hier stel).
    Wij nemen en kind mee van 5 jaar oud.

    Bij ons is het verplicht om een kind in een kinderzitje te laten zitten.
    Dit kan zowel een verhoger als een echt kinderzitje zijn.

    Als ik kijk bij Alamo wat dit per dag extra kost, kun je er beter 1 kopen, of sterker nog 1 meenemen van thuis.

    Ik ga ervan uit dat ook een verhoger mag in FL, kan iemand mij hierbij helpen.
    Een verhoger stop je zo in een koffer of bij je handbagage.

    Dat is dan $7,5 maal 15 dagen = 105 dollar bespaart



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •