Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 15 van de 100 EersteEerste ... 513141516172565 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 999

Onderwerp: Autohuur: Alamo (1)

  1. Top | #141
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard Re: Adres Alamo

    Is dit wat je zoekt? Ik weet niet met welke maatschappij je vaart? Maar dit is het adres van de cruiseterminalMiami, FL

    Port of Miami – Dodge Island
    1015 N. American Way
    Miami, FL 33132
    Port of Miami website

  2. Top | #142
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    23

    Standaard Re: Adres Alamo

    de alamo bus stopt bij de cruiseterminal, dat kan niet missen want er is maar één uitgang. De bus brengt je naar het verhuurpunt waar je oiok vanaf het vliegveld naar toe wordt gebracht. De verhuurlocatioe heeft dus het zelfde adres als die van het vliegveld

  3. Top | #143
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: USAREISEN.DE Under 25 Jahre Special

    Ik zie net dat Alamo Navigatiesystemen aanbiedt op Orlando Int. Airport en Miami Int. Arport, niet op de andere stations in die plaatsen. Dus als je daar je auto ophaalt/wegbrengt zouden er geen drop-off kosten moeten worden gerekend.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-11-08 om 18:18. Reden: full quote eruit

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #144
    Vaste Bezoeker xl1067's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Berichten
    60

    Standaard Re: Auto huren

    Wat is jullie ervaring met het volgende bij Alamo? Stel je hebt een Full size gehuurd maar op het moment van het afhalen van je auto staan er geen Full Size auto's meer in de garage. Krijg je dan vrij gemakkelijk een upgrade naar een hogere klasse (Premium, Full size SUV, Luxury of Minivan) of zijn ze dan toch nog geneigd om je in een kleinere auto te laten vertrekken? Niet dat ik het laatste dan uberhaupt van plan was dan wacht ik liever tot dat er weer Full Size auto's aanwezig zijn.

  5. Top | #145
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Auto huren

    Als ze geen Fullsize hebben zijn ze verplicht je een upgrade te geven!
    Je krijgt dan een auto uit de volgende klasse, tis niet zo dat je dan zelf een hogere klasse kunt uitzoeken, maar ze zullen je ten alle tijden een gratis upgrade doen geven. Kleiner zeker niet!

  6. Top | #146
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Auto huren

    Een kleinere auto hoef je nooit te accepteren.
    Staat in de kleine lettertjes. Overigens doen ze daar nooit moeilijk over, als jouw klasse er niet is, krijg je gweoon een hogere klasse.
    Eric

  7. Top | #147
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Auto huren

    Ze proberen je inderdaad vanalles aan te smeren.

    Wij hadden een economy auto geboekt en ze probeerden ons een comfort aan te smeren omdat twee mensen en twee koffers echt niet in een economy pasten.... maar ze hebben helemaal geen economy auto's bij Alamo in Orlando en dus krijg je sowieso een comfort. Was toch mooi zonde van ons geld geweest als we die upgrade hadden genomen.

  8. Top | #148
    Stamgast Arie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Vlakbij Alkmaar
    Berichten
    232

    Standaard Re: Auto huren

    Stel nou dat je via Alamo een minivan wilt huren.
    En je hebt geboekt een Luxury, die mij goedkoper lijkt.
    Alamo, laten we zeggen in Miami, wilt je een vergeten verzekering zo wie zo laten bijboeken.
    Kun je je dan ter plekke laten upgraden naar die minivan? (Hangt natuurlijk van het seizoen af of er voldoende auto's zijn.)
    Waar het om gaat is hoeveel je bespaart of bespaar je juist helemaal niet?
    En zodoende verdient Alamo Miami ook wat.
    Ik hoop dat het duidelijk is en anders hoor ik het wel.

  9. Top | #149
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Auto huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arie Bekijk Berichten
    Kun je je dan ter plekke laten upgraden naar die minivan? (Hangt natuurlijk van het seizoen af of er voldoende auto's zijn.)
    Waar het om gaat is hoeveel je bespaart of bespaar je juist helemaal niet?
    Natuurlijk kan dat. Maar bsparen .... upgraden kost altijd meer dan meteen in NL de juiste auto boeken.

    En "een vergeten verzekering" bijboeken .... is niet nodig als je gewoon het Gold-pakket of Super-inklusiv of zo boekt. Daar zit alles in en je hoeft dus niets bij te boeken.

    Kortom: Kies hier in NL alvast de juiste auto uit, neem het verzekeringpakket dat bij je past en in Florida hoef je na je lange, vermoeiende reis niets meer te beslissen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #150
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Auto huren

    Veel mensen nemen deze gok. Ze huren een economy in de hoop dat deze bij aankomst niet beschikbaar is zodat het verhuurbedrijf alsnog gratis een compact ter beschikking moeten stellen. In het verleden klopte deze zienswijze aardig. De laatste tijd zie ik echter steeds meer economy auto's op de parkeerplaatsen van de autoverhuurders verschijnen. Dit komt omdat ook de Amerikanen, vanwege de 'hoge' benzineprijs overstappen op dit type auto. De kans dat je bij het boeken van een economy ook daadwerkelijk een economy krijgt wordt dus steeds groter. Als je een huurauto vanuit Nederland boekt zijn de prijsverschillen tussen de verschillen klassen niet zo erg groot. M.i. doe je er verstandig aan om in ieder geval de klasse te boeken die je echt nodig hebt. Je kunt dan nog altijd ter plaatse kijken of je een upgrade kunt regelen. Mij lukt het nagenoeg altijd. Zeker de laatste tijd is het gemakkelijk om de grote benzineslurpers mee te krijgen aangezien de Amerikanen deze massaal links laten liggen. Voor ons Nederlanders maakt het niet zo heel veel uit. De benzineprijs is daar nog steeds om te lachen en wie laat zich nu de kans ontnemen om eens lekker in een grote Amerikaanse auto met V6/V8 motor te rijden. Maar wellicht is dit meer een mannen dingetje.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-04-09 om 18:31. Reden: full quote eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •