Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 44 van de 100 EersteEerste ... 3442434445465494 ... LaatsteLaatste
Resultaten 431 tot 440 van de 999

Onderwerp: Autohuur: Alamo (1)

  1. Top | #431
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Omgeving Alkmaar
    Berichten
    165

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter en Cindy Bekijk Berichten
    Maar het begint voornamelijk bij mij (peter) nu wel erg tekriebelen om toch een wat grotere auto tehuren:?:
    Tja, ff een keuze maken. Wij hadden vorig jaar via de touroperator een compact auto bij Alamo in Miami (vliegveld) gereserveerd. toen we bij alamo kwamen zagen we dat de vakken van Economy, compact en internmediate leeg waren. Wij hebben bij de balie geen betaalde upgrade genomen. Vervolgens zijn we naar de parkeerplaats gegaan. We zaggen geen compact auto staan en mochten toen een full size meenemen.:-P

    Dit jaar hadden we een intermediate auto bij alamo, stadslokatie in Boston gereserveerd. Omdat we bij een stadlokatie gereserveerd hadden (kleine lokatie) hebben wij geen risico genomen. De koffers (2 grote koffers en 1 trolly) pasten in de achterbak. wij hadden een Crysler Sebring gekozen.

    Susie One

  2. Top | #432
    Regelmatige Bezoeker Peter en Cindy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    35

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Ik ga het denk ik laten zoals het is,
    En het bij aankomst daar zien.
    En we kunnen altijd nog een upgrade los proberen tepeuteren als de auto echt een suzuki alto formaat heeft maar uit de reacties denk ik wel dat dat los zal lopen.

  3. Top | #433
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter en Cindy Bekijk Berichten
    als de auto echt een suzuki alto formaat heeft
    Gelukkig kan dat niet als je een intermediate hebt gehuurd...\\/



  4. Top | #434
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Afgelopen reis weer een auto gehuurd bij Alamo met Goldpakket. Bij afhaling op het vliegveld (MCO) alles snel geregeld, er werd ons wel gevraagd of we nog een extra verzekering wilden voor $5 per dag. Wij hebben dat afgeslagen, toen werd er gezegd, als je een lekke band hebt kost je dat zo $300.

    Nu heb ik op een ander forum gelezen, dat als je auto voorruit knapt, je dat ook zelf moet betalen, nu begin ik mij toch af te vragen wat jullie ervaringen hiermee zijn?

    Tenslotte nemen wij het Goldpakket, en dachten daarmee toch wel goed verzekerd te zijn.
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  5. Top | #435

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Die $5,- per dag is dan inderdaad voor banden, bodem, glas en dak. Het is een gokje dat je neemt.
    Heb je die verzekering niet dan is die schade voor eigen rekening. Nu is de vraag of een band inderdaad $300,- kost.
    Het is dus niet zo dat je met een Gold pakket echt alles hebt uitgesloten. tenzij je boekt via Sunnycars. Je kunt dan je eventuele schade achteraf bij hen terug krijgen.

    Je kunt de voorwaarden etcetera o.a. hier lezen:
    ALAMO
    Laatst gewijzigd door Maarten-Annique; 19-10-09 om 18:26.

  6. Top | #436
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maarten-Annique Bekijk Berichten
    Het is dus niet zo dat je met een Gold pakket echt alles hebt uitgesloten. tenzij je boekt via Sunnycars. Je kunt dan je eventuele schade achteraf bij hen terug krijgen.
    Dat klopt wel, maar links- of rechtsom betaal je behoorlijk voor deze service. Twee weken Equinox Superinclusive bij usareisen kost 358 euro. Wanneer je de voor Roadside Assistance zou kiezen, betaal je ter plekke 6 dollar per dag, dus tegen de huidige koers zo'n 60 euro. Totaal 418 euro.

    Zelfde periode, zelfde voorwaarden, inclusief vergoeding bij schade aan banden, bodem, dak of glas, bij Sunny Cars kost 490 euro. Verschil: 490 - 418 = 72 euro.

    Waarmee maar gezegd wil zijn dat je het best vooraf kiest voor welk pakket je gaat en goed de prijzen vergelijkt.



  7. Top | #437

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Ik zal de prijzen allemaal nog eens op een rijtje zetten!

    Edit: Ik heb even gekeken en kom op een verschil van ongeveer 30 euro.

    USAreisen is EUR. 537,- plus 21*4,02= EUR. 622 (4 euro p.d. voor glas, dak, banden)

    Sunnycars is EUR. 651,- inclusief glas, bodem, banden.

    Voordeel van Sunnycars; bijverzekerd voor WA met een bedrag van 7,5 miljoen, Nederlands talig contract en in het Nederlands geboekt.

    (ik heb geen aandelen maar ben wat aan het rondneuzen)
    Laatst gewijzigd door Maarten-Annique; 19-10-09 om 18:46. Reden: Verschillen toegevoegd

  8. Top | #438
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maarten-Annique Bekijk Berichten
    (ik heb geen aandelen maar ben wat aan het rondneuzen)
    Nee, prima toch? Hoe meer info op het Forum, hoe beter! De prijzen verschillen niet alleen per periode, maar ook nog eens qua type auto. Daarom is vergelijken met een staatje, zoals voor de Disneytickets, niet eenvoudig. Voor usareisen (ook geen aandelen....) huurden we overigens zelf ook regelmatig via Sunny Cars en er is niets mis mee.



  9. Top | #439

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Zo houden we elkaar scherp en kunnen we elkaar nog eens wat nieuws leren. Alle tips etcetera zijn erg leuk en maken al deel uit van het vakantiegenot.
    Zo heb ik ook al veel info van het USA4ALL forum gehaald.

  10. Top | #440
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    .................Die $5,- per dag is dan inderdaad voor banden, bodem, glas en dak. Het is een gokje dat je neemt...............

    Ik zie bij de Roadside Plus regelmatig zoals hierboven ook bodem en glas genoemd.
    Op de site en in mijn contract van vorige week noemt Alamo zelf echter bij de RSP.:


    Alamo Roadside Plus
    What is Roadside Plus?



    Roadside Plus


    KEY REPLACEMENT - Lost keys? No worries, we will send replacement keys or a locksmith.
    FLAT TIRE - If the vehicle's spare tire is inflated and serviceable, it will be installed to replace a flat tire. If no inflated spare is available, the vehicle will be towed in accordance with the towing provision.
    TOWING - If the vehicle is rendered inoperable (unrelated to an accident) towing charges will be covered at no additional charge.
    JUMP START - A battery boost will be provided in an attempt to start the vehicle.
    LOCKOUT SERVICE - If the keys are locked inside the vehicle, service will be sent to gain entrance.
    FUEL DELIVERY* - A limited supply of gasoline will be delivered to the vehicle to enable you to reach the nearest open service station.
    *Up to three gallons or equivalent liters.
    Available at all locations in the 50 United States and Canada

    Dus geen bodem en glas. Bij de uitleg van CDW staat ook geen enkele uitsluiting in de dekking van deze zaken.
    USAreisen noemt op bij hun Duitstalige uitleg inderdaad glas, waar dat dan opgebaseerd is is mij niet duidelijk. In ieder geval niet op het Alamo contract..

    Knaapje



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •