Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 100 EersteEerste ... 78910111959 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 999

Onderwerp: Autohuur: Alamo (1)

  1. Top | #81
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    spijkenisse
    Berichten
    14

    Standaard

    Wij hebben een auto gehuurd bij sunny cars, en er stond inderdaad in de voorwaarden dat je vooraf een tank benzine moet betalen, en leeg weer inleveren. slimme mensen die Amerikanen.

    :roll:

  2. Top | #82
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Gold-pakket nemen, ben je van alle gezeur af.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #83
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Berichten
    20

    Standaard Compacte huurauto bij Alamo wel heel erg mooi

    Hallo allemaal.

    Ik ben sinds gister avond in florida/orlando.

    Ik vind het wachten op koffers bij vliegveld orlando wel erg lang duren. Dik 2 uur.

    Over de auto ben ik wel heel erg positief. De man achter de balie vroeg nog aan mij of ik een grotere auto wilde. Als ik voor een midsize zou betalen , zou ik een full size krijgen. Ik ging daar niet op in en nam gewoon de auto die we gereserveerd hadden ( compact ).
    Eigenlijk had ik een oud klein brak autotje verwacht, maar we kregen gewoon een hele mooie chervrolet auto. En ook helemaal niet klein! ( dat noemen ze hier compact )

    wat nou als ik de fullsize had genomen..

    echt lache hier

  4. Top | #84
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: compacte huurauto bij alamo wel heel erg mooi

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door willie
    Ik vind het wachten op koffers bij vliegveld orlando wel erg lang duren. Dik 2 uur.
    Ben je rechtstreeks met Martinair gevlogen? Dan is dat redelijk gebruikelijk. Zeker als er een aantal rechtstreekse vluchten vanuit Europa tegelijk aankomen is het vaak lang wachten. Voor mij een reden om voor een Amerikaanse luchtvaartmaatschappij te kiezen met een tussenstop.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door willie
    De man achter de balie vroeg nog aan mij of ik een grotere auto wilde. Als ik voor een midsize zou betalen , zou ik een full size krijgen. Ik ging daar niet op in en nam gewoon de auto die we gereserveerd hadden ( compact ).
    Dat vragen ze standaard aan iedereen, aan die extra verkoop verdienen ze extra. Goed dat je daar niet op in bent gegaan, dat is namelijk een aanzienlijke extra kostenpost. Alleen de autohuur valt wel mee, maar de extra verzekeringen en zo maken het een kostbare aangelegenheid. Tenzij je dat er voor over hebt natuurlijk, er zijn altijd mensen die niets liever hebben dan een gigantisch grote auto en hun oorspronkelijke boeking laten upgraden. Mijn mening: je hebt in NL een weloverwogen keuze gemaakt, laat je daar in na een lange vermoeiende reis dan ook niet vanaf brengen (je bent door de moeheid vaak niet meer in staat om de gevolgen te overzien).
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door willie
    Eigenlijk had ik een oud klein brak autotje verwacht, maar we kregen gewoon een hele mooie chervrolet auto. En ook helemaal niet klein! ( dat noemen ze hier compact )
    De midsize klasse is te vergelijken met een middenklasse-auto hier. Alleen is de kofferruimte vaak wat kleiner. Als je met 2-3 personen bent is dat goed te doen, voor meerder personen en/of meer bagage is het lastiger. De Chevrolet in die klasse is de Cavalier of Cobalt. Leuke wagens en inderdaad zeker niet al te klein.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door willie
    wat nou als ik de fullsize had genomen..
    Tja, dan had je nog een grotere auto gehad. En: That's the American way!! Alles groot! Je zult nog wel voor andere "grote" verrassingen komen te staan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door willie
    echt lache hier
    Dat lachen zal je de komende tijd niet vergaan. Bij mij houd de BIG SMILE altijd nog enkele weken aan nadat we alweer terug in NL zijn.

    Enjoy!!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #85

    Standaard Auto gehuurd bij Alamo, Disney car care

    Wij verblijven in augustus op het Disney resort ( Port orleans riverside) en we hebben de laatste 5 dagen van ons verblijf een auto gehuurd bij bovenstaand adres. Nu is zijn mijn vragen als volgd; - Waar is dat precies en hoe komen we daar?

    Alvast bedankt voor het meedenken! :!:

  6. Top | #86
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Uit de Disneyworld FAQ:

    Alamo® Rent A Car, the Official Rental Car of the Walt Disney World® Resort, is conveniently located at the Orlando International Airport and at the Car Care Center near the parking exit of the Magic Kingdom® Park. For Emerald Club customers, National Car Rental® is also located at the Car Care Center. Shuttle service to and from your location is provided seven days a week, Monday through Friday from 6:00 a.m. - 8:00 p.m. and Saturday and Sunday from 8:00 a.m. - 6:00 p.m. (Holiday hours may vary.) Shuttle service should be scheduled at least one hour in advance. Call (407) 824-3470† for shuttle service and reservations.

    Link
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #87
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: compacte huurauto bij alamo wel heel erg mooi

    Hoi Willie ,

    Wij hebben normaliter altijd een fullsize van Alamo , maar dit keer hebben we gebruik gemaakt vd gratis upgrade naar een 4x4 SUV , dus dat wordt vast lekker 'cruisen' in september...

    Groetjes ,
    Pieter & Petra
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-02-09 om 18:54. Reden: full quote eruit
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  8. Top | #88
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Berichten
    11

    Standaard

    Pieter of Petra, waar hadden jullie dat gevonden, ik moet namelijk nog boeken voor mijn trip van 20-07 t/m 10-08 naar Miami

    gr.edwin

  9. Top | #89
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Ik heb mijn auto gehuurd bij USA Reisen (http://www.usareisen.de) en die is erg scherp met zijn prijzen.
    Eric

  10. Top | #90
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard

    Hoi Edwin ,

    Wijzelf hebben geboekt bij (voor 1x maak ik reclame ) bij www.americanestates.nl , maar ook her en der heb ik op internet al gezien dat Alamo dit seizoen gratis upgrades heeft..

    Groetjes ,
    Pieter & Petra
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-02-09 om 18:55. Reden: full quote eruit
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •