Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 100 EersteEerste ... 9101112132161 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 999

Onderwerp: Autohuur: Alamo (1)

  1. Top | #101
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: rijbewijs grote alamo mini van

    Geen idee of ze ernaar kijken in de USA. Ze rijden daar allemaal met grote auto's..

    Welke auto had je trouwens in gedachte? Een SubUrban heeft 8 zitplaatsen. Dit zou je dus gewoon mogen rijden. Auto's met meer zitplaatsen hebben ze volgens mij niet..

    Zoiets geen optie?


    Laatst gewijzigd door Njit; 09-10-06 om 20:18.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #102
    Regelmatige Bezoeker globetrottertjes's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    omgeving Amsterdam
    Berichten
    33

    Standaard Re: rijbewijs grote alamo mini van

    de minivan chevrolet express of soortgelijke, 12 zitter, wij willen geen risico's nemen daar ter plaatse of als er een ongeluk gebeurd zitten wij met de gebakken peren en zeker in de USA

  3. Top | #103
    Regelmatige Bezoeker globetrottertjes's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    omgeving Amsterdam
    Berichten
    33

    Standaard Re: rijbewijs grote alamo mini van

    ja op www.alamo.com, geef dan maar eens de datum van vandaag in en voor het gemak afhalen en inleveren miami, dan krijg je alle types te zien en helemaal onderaan kan je een knop indrukken voor de minivan voor 15 pax.

  4. Top | #104
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: rijbewijs grote alamo mini van

    Misschien een idee om Alamo.nl te bellen om te vragen of je hier met een Europees rijbewijs in mag rijden.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #105
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: rijbewijs grote alamo mini van

    Met hoeveel mensen gaan jullie dan?
    je mag zo'n minivan best rijden, zolang je niet meer dan 8+1 passagiers meeneeemt.
    Eric

  6. Top | #106
    Regelmatige Bezoeker globetrottertjes's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    omgeving Amsterdam
    Berichten
    33

    Standaard Re: rijbewijs grote alamo mini van

    dat blijkt dus niet zo te zijn, als je auto meer dan 8 zitplaatsen kan bieden dan is het al in Nederland verboden. Zelfs al zou je er maar 4 personen er in hebben. Maar nogmaals ik ga het vandaag navragen bij Alamo dus ik kom erop terug.

  7. Top | #107
    Regelmatige Bezoeker globetrottertjes's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    omgeving Amsterdam
    Berichten
    33

    Standaard Re: rijbewijs grote alamo mini van

    alamo net gesproken en die is het nu aan het uitzoeken. Daar zeiden ze o dat is geen probleem met een klein rijbewijs, maar ik wil het voor 100% zeker weten dat het in inderdaad goed is.

  8. Top | #108

    Standaard Re: Auto huren

    Ik huur altijd bij Alamo in Nederland. Ik neem dan het Gold pakket. Alle verzekeringen inbegrepen en je hoeft hem niet met een volle tank in tte leveren.
    Vorige week een Economy gehuurd. Die hebben ze niet eens op Orlando airport.
    Kreeg nu een Chevrolet HRH of zoiets mee. Een PT cruiserachtig ding.
    500 mijl gereden en $10 brandstofkosten.
    Bij de rates in USA komyt nog verzekering, tax, toeslag voor meerdere bestuurders etc. Volgens mij ben je dan altjd duurder uit.
    Take care!

    Florida Minded Biker

  9. Top | #109
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Berichten
    68

    Standaard Re: Auto huren

    Voor 14 dagen in mei 2007 kom ik bij Alamo USA, Dollar en Thrifty rond de 700-800 dollar uit voor een intermediate/compact klasse. Bij de Hertz aanbieding kom ik rond de 500 Euro uit.

    Bij www.alamo.nl (zie post FM hierboven) kom ik voor een Compact 4-deurs uit op 338 Euro inclusief verzekering exclusief Gold pakket (ik kan niet vinden wat dit kost).

    Ik vind deze verschillen wel heel erg groot, klopt dit of doe ik iets niet goed? Alamo is duidelijk de laagste, is dit volgens jullie ook een goede prijs?

  10. Top | #110
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren

    Ik kan niet echt addertjes onder het gras vinden. Het enige wat je bij Gold extra krijgt is een tank benzine en extra bestuurders. Mocht je met z'n tweetjes willen rijden dan is het verstandig om te informeren wat Gold kost.

    Overigens, als je via de link bovenaan de pagina naar Alamo.nl gaat krijg je nog 10 euro korting.
    Laatst gewijzigd door Njit; 08-11-06 om 16:57.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •