Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 18 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 174

Onderwerp: Florida met kinderen

  1. Top | #31
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Soest
    Berichten
    27

    Standaard Re: reizen met baby

    Wij zijn één keer met een kindje van 11 maanden naar Amerika geweest.
    Helemaal naar Californië nog wel.
    En we hebben geen enkele last gehad met de kleine.

    Ik kan wel zeggen dat wij er behoorlijk meer problemen mee hadden dan dat kleine mannetje.

  2. Top | #32
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    8

    Standaard Wat is nou wijsheid? (reizen met kleuter)

    Ik heb hier al eerdere berichten gepost over de reis die wij volgend jaar willen gaan maken naar Florida. Ons zoontje is dan ongeveer 4 jaar (ligt eraan wanneer we precies gaan). Uit onze omgeving komt nog regelmatig de opmerking dat hij nog veel te jong zou zijn voor zo'n reis, en dat hij van disney niet veel zal kunnen herinneren. Ik begin te twijfelen, is dat nou zo? Een andere optie voor ons is om een half jaar later te gaan, maar zal het dan zoveel uitmaken?
    Wij willen pertinent voordat hij 5 wordt, het is al een dure reis en als we ook nog eens gebonden zijn aan de hoogseizoen prijzen wordt het gewoon iets te gek.
    Wie heeft ervaring met het reizen met deze leeftijd, wat is jullie advies, tips etc. etc..
    Alvast bedankt, groetjes Debbie

  3. Top | #33
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Wat is nou wijsheid? (reizen met kleuter)

    Ik zie het probleem niet, om met een klein kind te reizen.
    Of het nou 2,3,4 of ouder is.
    Wij gaan dit jaar voor de tweede keer naar Florida met de kleine.
    Vorig jaar was ze 5 jaar oud nu 6.
    Daarvoor zijn we nog 2 maal in euro disney geweest, toen was ze net 3 jaar oud.

    Nou moet ik erbij zeggen, wij hebben een heel gemakkelijk kind.

    Zij is het gewend om te reizen, en heeft al heel wat vakantie bestemmingen achter de rug.
    Of je nou naar Florida gaat of naar een andere vakantie bestemming, dat maakt volgens mij niet zoveel uit.

    Naar mijn idee gewoon gaan.

    Voor ons is dit één vd mooiste vakantie bestemmingen.


    Groet,
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  4. Top | #34
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    8

    Standaard Re: Wat is nou wijsheid? (reizen met kleuter)

    Mijn zoontje is ook een heel makkelijk kind, past zich goed aan, en vindt heel veel leuk! Hij is al vaak mee op vakantie geweest alleen nog niet wezen vliegen. Ik verwacht hier echter geen problemen mee, omdat hij zich goed kan vermaken met wat speeltjes, en evt een pes in het vliegtuig. Bedankt voor je reaktie! groetjes Debbie

  5. Top | #35
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Wat is nou wijsheid? (reizen met kleuter)

    Zeker doen en als jullie je aanpassen naar de behoeftes van jullie zoontje zie ik geen enkel probleem.

    Als het park te vermoeiend zij zijn huur je toch een wandelwagentje?
    Kan hij zich lekker laten rijden en jullie hoeven ook niet met tassen te slepen.
    http://allearsnet.com/pl/strol_faq.htm
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  6. Top | #36
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    170

    Standaard Re: Wat is nou wijsheid? (reizen met kleuter)

    Gewooon doen. Ons zoontje is nu 4 en al 3 x mee geweest. We gaan nu weer eind december/januari 3 weken en dan wordt hij in de vakantie 5 jaar. Inderdaad nog 1 keer buiten het seizoen nu het nog kan. :-D Wij hebben nooit problemen ondervonden van reizen met een klein kind. Je past je vanzelf aan. Het is natuurlijk wel zo dat je op die leeftijd na verloop van tijd weinig meer weet maar wij filmen elke vakantie en ons zoontje vraagt regelmatig of hij de dvd van de vakanties bij Mickey Mouse mag zien.

    Jackie

  7. Top | #37
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Wat is nou wijsheid? (reizen met kleuter)

    Onze zoon was 3 toen we voor het eerst naar florida gingen.
    Wij hebben voordat we gingen vliegen hem wel goed duidelijk gemaakt dat de vliegreis de HELE dag zou duren,zodat hij zich daar op kon instellen.
    En een aantal kleine kadootjes meenemen die je kunt geven als de verveling toch toe slaat werkt ook altijd erg goed.
    Wij zaten toen in een villa ,dat vind ik ook fijn met een klein kind,heb je toch wat meer ruimte.
    Hij wilde graag mickey een handje geven,in het MK toen hij dat gedaan had wilde hij naar huis. Hij had zo iets van wat ik wilde heb ik gedaan,dus we zijn klaar.
    Ik zou adviseren om een meerdaagse pas voor disney te nemen,zodat je meerdere keren kunt gaan en je je niet verplicht voelt om de hele dag te blijven.

  8. Top | #38
    Vaste Bezoeker Petr@'s Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    71

    Standaard Re: Wat is nou wijsheid? (reizen met kleuter)

    Ik sluit me bij de rest aan: gewoon gaan! Onze oudste zoon was anderhalf toen we naar Mexico gingen, 4 jaar toen we naar de westkust van Amerika gingen (de jongste was toen anderhalf) en nu dit jaar is hij 6 jaar en de jongste wordt in Florida 3. Wij hebben nooit problemen ondervonden en het maakt voor de kinderen weinig uit of ze binnen Europa blijven of er buiten.
    2005: California + Nevada (http://letsgousa.punt.nl)
    2007: Florida (http://letsgoflorida.punt.nl)
    2007: New York

  9. Top | #39
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard Re: Wat is nou wijsheid? (reizen met kleuter)

    Onze dochter was vorig jaar 2.5 en nu weet ze nog steeds dingen te vertellen over onze vakantie nara orlando. Ik hoor nog dagelijks was leuk met poeh eten en mag ik dit jaar weer z'n grote poeh lollie. Wij deden vaak s'morgens park en s'middags zwemmen bij villa, waterpark of shoppen. Verder is de vlucht ons 100% meegevallen. Gewoon veel dingen zoals snoepjes, speeltjes inpakken en dat steeds geven tijdens de vlucht en we hadden onze eigen dvd spleer mee met al haar favo dvd's dit doen we dit jaar weer.

    Hebben de mensen die het tegen je zeggen zelf de ervaring of zeggen ze het maar. Ik vind het grote onzin. Dan zou je geen een vakantie kunnen doen omdat je kind het niet meer kan weten grote onzijn gewoon.

  10. Top | #40
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Wat is nou wijsheid? (reizen met kleuter)

    Het is NOOIT te vroeg om naar Disney te gaan met een kind.
    Alleen wel het programma aanpassen, een villa is een betere oplossing dan een hotel, en zeker ook een Disneyontbijt doen !!
    Eric



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •