Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 16 van de 35 EersteEerste ... 6141516171826 ... LaatsteLaatste
Resultaten 151 tot 160 van de 349

Onderwerp: Hotel gezocht: Orlando / Kissimmee

  1. Top | #151
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotel gezocht: Orlando (levendige omgeving)

    In dit topic vind je een heleboel links naar allerlei hotels. Kijk eens bij Orlando (I-drive), Kissimmee en LBV (Lake Buena Vista), dat zijn wel zo'n beetje de levenigste omgevingen.

    Quality Inn Plaza en BW Movieland komen regelmatig terug als leuke, betaalbare hotels aan I-drive.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #152

    Standaard Re: Hotel gezocht: Orlando (levendige omgeving)

    Als je voor levendig gaat zou ik je I-drive adviseren, daar is het 's avonds gezellig druk en kun je lopend, als je dat wil, naar restaurant o.i.d gaan.
    We hebben oa.a overnacht in BW Plaza International en Quality Inn Plaza. Als ik tussen deze 2 zou moeten kiezen, zou ik geloof ik Quality Inn kiezen, net iets meer voorzieningen.

  3. Top | #153
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Hotel gezocht: Orlando (levendige omgeving)

    Misschien een tip:
    Probeer voor oktober november via Priceline te boeken.
    Meestal is dit een rustige periode en heb je grote kans voor niet teveel een goed hotel aan de I Drive te krijgen.
    Je kunt op alleen dit gebied bieden zodat je op I Drive of er pal bij uitkomt en het geeft ook een beetje de lol en de spanning waar je terecht komt.

    Een maand voor vertrek gaan proberen.

    Succes
    Knaapje

  4. Top | #154
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Hotel gezocht: Orlando

    Howard Johnson Maingate east of west, wat is beter?

    Ik dacht er laatst wat over gelezen te hebben, maar kan het niet meer vinden

    Groetjes Syl
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  5. Top | #155
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    purmerend
    Berichten
    5

    Standaard Re: Welk hotel in Orlando?

    hee hallo, ik ben mijzelf aan het orienteren voor een vakantie naar Florida, en nu zie ik dat jullie bij windsor hills zijn geweest, is dit leuk voor een gezin met 2 kinderen en volgens mij is het ook wel een beetje betaalbaar. Zijn de kinderkamers echt zo leuk, zoals ze op de site staan.

    groetjes marion

  6. Top | #156
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Hotel gezocht: Orlando

    Ik weet niet of dat voor mij bestemd was, maar wij zijn er inderdaad geweest en we denken dat het zeer geschikt voor gezinnen met kinderen.
    De kamers zijn daadwerkelijk erg leuk en de townhouses hebben een eigen, zij het wat klein, zwembad.
    Maar je kunt ook gebruik maken van het grote gemeenschappelijke zwembad en clubhuis met allerlei activiteiten.
    Of een villa nemen met een groter zwembad, alles is mogelijk, en werkelijk op korte afstand van Disney.

    Wij zaten in een townhouse van Storytime , maar ook deze zien er goed uit.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #157
    Regelmatige Bezoeker simoontje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    16

    Standaard Re: Hotel gezocht: Orlando Airport

    Wij gaan het Best Western Airport hotel boeken voor de eerste overnachting.
    Maar nu een tweede vraagje.
    Hoe werkt het met de shuttle service busjes? Staan die al klaar aan de luchthaven of moet je dit nog eens doorgeven aan het hotel?

    Wie heeft hier ervaring mee?

  8. Top | #158
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    43

    Standaard Re: Hotel gezocht: Orlando Airport

    Ik heb ook via Priceline het Marriot Airport Hotel gewonnen. 1 nacht voor $69. Echt een super hotel, na het lezen van verschillende reviews!

  9. Top | #159
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    89

    Standaard Re: Hotel gezocht: Orlando (levendige omgeving)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Quality Inn Plaza en BW Movieland komen regelmatig terug als leuke, betaalbare hotels aan I-drive.

    Hoi,

    IK zit (tijdens mij Florida Rondreis) met mij vrouw en 2 kids 2 nachten in de Quality Inn Plaza.
    Na een beetje googelen ben ik een beetje geschrokken van sommige reviews (wat wel vreemd is, is dat sommige weer heel positief zijn).
    Ik maak mij vooral zorgen over meldingen van vieze kamers etc.
    Ik heb geen problemen met Basic (we slapen alleen in het Hotel) maat vies daar kan ik niet tegen.
    Ik begrijp dat jij er wel eens geweest bent?
    Wat is jou ervaring met dit Hotel, valt het mee of moet ik de reisbureau gaan bellen voor een andere Hotel?

  10. Top | #160
    Regelmatige Bezoeker Macjac's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    25

    Standaard Hotel gezocht: Orlando

    Beste allemaal,
    Wie heeft er een goede tip voor een hotel in Orlando (niet te ver van de airport MCO) voor 1 nachtje de dag voordat we weer terug naar Nederland vertrekken? We komen uit Napels en willen dan even rustig overnachten in Orlando voor de terugreis naar huis.
    Hopelijk heeft iemand een leuke tip! Natuurlijk wel een prettig hotel s.v.p. (we reizen met onze kleine zoon van 3 jaar).
    groetjes, Mac



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •