Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 51 van de 58 EersteEerste ... 414950515253 ... LaatsteLaatste
Resultaten 501 tot 510 van de 579

Onderwerp: Autohuur: usareisen.de & drive-usa.eu

  1. Top | #501
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de & drive-usa.eu

    Kijk eens op drive-usa.eu . Dat is hetzelfde bedrijf maar dan in het Engels..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #502
    Vaste Bezoeker 1972Marjolein's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    78

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de & drive-usa.eu

    ah bedankt ! Dat maakt het een stuk makkelijker :-)

  3. Top | #503
    Regelmatige Bezoeker natalie's Avatar
    Ingeschreven
    May 2010
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    48

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de & drive-usa.eu

    stom,stom,ik heb in januari een fullsize suv geboekt bij usareisen.de en ging ervan uit dat het gelijk van mijn creditcard afgeschreven zou worden,maar dat werd dus deze week pas afgeschreven,maar onder fti touristik uit munchen,dus ik dacht natuurlijk dat ik dat bedrijf niet kon,heb vervolgens de creditcard maatschappij gebeld en die hebben het geld weer teruggeboekt een fraude onderzoek ingesteld enz....
    Tot ik dus vandaag een mail kreeg van usareisen.de en de naam fti voorbij zag komen ging er bij mij een lampje branden,dus weer de creditcard maatschappij gebeld om te zeggen dat het dus wel klopt...Nu maar hopen dat als we gaan dat alles nog in orde is!Maar ja,mijn Duits is niet al te best,dus dit doe ik nooit meer...Voortaan gewoon weer in het Nederlands of Engels boeken.
    2010: New York,Orlando en Miami, 2011: Orlando,Miami,Key West
    2012: Orlando,Cape Coral,Miami2013: Key Colony,Cape Coral,Orlando en Miami
    2014: las Vegas,Los Angeles,San Francisco 2015:Key Largo,Orlando,Miami 2016: miami, fort Meyers,Marathon,Orlando. 2017: Daytona,st Augustine,Savannah,Jacksonville, Orlando, Cape Coral, Treasure Island 2018:Florida 2019: los Angels, las Vegas roadtrip.

  4. Top | #504
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de & drive-usa.eu

    Of .... voor volgende keer onthouden/opschrijven dat het FTI Touristik is die het geld int.

    Ach, het kan iedereen gebeuren. Ik heb in het verleden een keer een ticket gekocht voor een collega online en die heeft mij het geld contant gegeven. Toen een maand later het creditcard overzicht kwam had ik ook een groot vraagteken bij het bedrag, de organisatie was mij bekend dus daar navraag gedaan en toen bleek welk ticket er geboekt was wist ik weer hoe het zat. ](*,)

    En USAreisen heb ik tot nu toe ervaren als flexibele organisatie dus het zal allemaal niet zo'n probleem zijn, als zij hun geld maar binnen hebben voor je vakantie begint.


  5. Top | #505
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de & drive-usa.eu

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door verwijderd Bekijk Berichten
    Of .... voor volgende keer onthouden/opschrijven dat het FTI Touristik is die het geld int.
    Sterker nog, je hoeft het niet te onthouden, het staat op de factuur die je per omgaande gemaild krijgt als je een boeking gemaakt hebt bij usareisen :-\"
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #506
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de & drive-usa.eu

    Inderdaad staat op de factuur, en als je het Duits niet machtig bent gebruik dan de link die Njit hierboven geplaats heeft dan heb je alles in het Engels :-)

  7. Top | #507
    Vaste Bezoeker Sanibel's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Big city
    Berichten
    108

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de & drive-usa.eu

    Ik dacht in dit topic gelezen te hebben dat USA reisen het bedrag pas een aantal weken voordat je vertrekt afschrijft, maar ondanks dat wij pas maart 2012 gaan is het bedrag afgelopen maand van de CC afgeschreven.


    Sjon, Bianca en Romy
    Sinds jaren helaas geen vakanties in het vooruitzicht

  8. Top | #508
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de & drive-usa.eu

    Dat doen ze op aanvraag.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #509
    Vaste Bezoeker Sanibel's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Big city
    Berichten
    108

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de & drive-usa.eu

    Njit,

    Is dit een vraag tijdens het bestellen, want ik kan me niet herinneren dat die vraag is gesteldops:


    Sjon, Bianca en Romy
    Sinds jaren helaas geen vakanties in het vooruitzicht

  10. Top | #510

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de & drive-usa.eu

    Vorig jaar had ik ook geboekt (in eerste instantie) bij USA Reisen. Maar ook bij mij werd het meteen afgeboekt maanden voor de huur datum. Niets aangegeven en nergens gelezen dat ze het niet doen.

    Daarna toch weer ergens anders aanzienlijk goedkoper kunnen krijgen dus geannuleerd. Het geld had ik binnen een paar dagen weer op mijn CC.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •