Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 39

Onderwerp: [Reisverslag] Michael66 & chantalgouda: Florida 2011

  1. Top | #21
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Reisverslag Michael66 & chantalgouda: Florida 2011

    Jammer van het weer? Nee hoor, we passen ons gewoon een beetje aan. Groot voordeel: Wat we nu niet doen, doen we gewoon een volgende keer!

    En de temperatuur is gewoon goed: Nu om vijf uur in de ochtend is het al 25 graden C. Daar doe ik het voor!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #22
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Reisverslag Michael66 & chantalgouda: Florida 2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Jammer van het weer? Nee hoor, we passen ons gewoon een beetje aan. Groot voordeel: Wat we nu niet doen, doen we gewoon een volgende keer!

    En de temperatuur is gewoon goed: Nu om vijf uur in de ochtend is het al 25 graden C. Daar doe ik het voor!
    Ja, hier denk je dan gelijk jammer, maar als je in Fl bent, vermaak je je toch.
    Zeker met shoppen :lol:

    yeaahhh that's the spirit, next time more.... hihi

    have fun!
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  3. Top | #23
    Florida Groupie 2theUSA's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    334

    Standaard Re: Reisverslag Michael66 & chantalgouda: Florida 2011

    Wat een leuk verslag. leuk geschreven en veel mooie foto's.
    Het zwemmen met dolfijnen, zoals jullie hebben gedaan was, zo te lezen, echt super.
    Ik lees jullie reisverslag met veel plezier.
    Veel plezier voor het vervolg van jullie reis.

    groetjes Christa

  4. Top | #24
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    14

    Standaard Re: Reisverslag Michael66 & chantalgouda: Florida 2011

    lees net jullie reisverslag gelezen, erg leuk geschreven
    dit is alvast een beetje voorpret voor over 6 weken als wij ook gaan
    ik heb alleen een vraagje, lees dat jullie een 3ds hebben gekocht, nu wil mijn dochter
    er ook graag 1 kopen, alleen kunnen de spelletjes die dan later worden gekocht er wel op worden gespeeld en oude ds spelletjes doen deze het ook hierop
    hoor het graag mochten jullie het antwoord weten

    groetjes nathalie

  5. Top | #25
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Reisverslag Michael66 & chantalgouda: Florida 2011

    Supergezellig om 's morgens al die verslagen te lezen. Chantal, hebben ze bij Joan's ook veel taartspullen? Vorig jaar is het er niet van gekomen om naar Joan's te gaan. Ik weet ook niet of het de moeite is. We zijn wel bij Michaels geweest. Daar hebben ze wel wat maar niet heel uitgebreid. Ben benieuwd naar Joan's.

    Veel plezier nog en we lezen nog gezellig mee. Nog vier weken before we go.

    Groetjes Monique

  6. Top | #26
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    25

    Standaard Re: Reisverslag Michael66 & chantalgouda: Florida 2011

    Dank jullie allemaal hartelijk voor de compimenten! Fijn dat jullie allemaal zo meeleven, dat doet goed.

    Ik ben vandaag maar eens op mijn eigen naam ingelogd en kan wat vragen beantwoorden.

    Monique, ik ben geen bakspullen tegen gekomen op mijn weg in Jo-Ann naar achteren, maar ik heb dan ook maar de halve winkel gedaan, dus het zou zo maar kunnen dat ze er wel zijn. Misschien moet je even op hun website kijken: www.joann.com
    Maar Jo-Ann is zeker voor de creatieveling de moeite waard om eens te gaan kijken. Ik kom daar liever dan bij Michaels. Er zijn meer aanbeidingen en er is een grotere sortering.

    De Walmart waar wij meestal heen gaan ligt op de 192 in het midden, naast Medieval Times. Dat is voor ons het dichtstbij.
    En Nathalie, de oude spelletjes van de DS doen het ook op de 3DS. Het is dezelfde 3DS als je in Nederland zou kopen, er zit alleen een oplader met Amerikaanse stekker bij en je moet dus in Nederland wel nog even een Nederlandse oplader kopen.

    Je moet geen WII spullen of video's kopen want die werken niet in Nederland, maar alles wat op batterijen gaat of opgeladen moet worden is geen probleem. Het enige waar je op moet letten is of het apparaat ook 220 volt aan kan.

    Groetjes Chantal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-07-11 om 21:32.

  7. Top | #27

    Standaard Re: Reisverslag Michael66 & chantalgouda: Florida 2011

    Hoi Chantal,

    Leuk reisverslag maken jullie er van.

    Om verwarring te voorkomen wat betreft de Nintendo 3DS hier een korte uitleg want in tegenstelling tot de Nintendo DS is de 3DS niet regiovrij.
    In een notendop houdt dit in dat 3DS spellen gekocht in Amerika niet werken op een Europese Nintendo 3DS en zo zal een 3DS spel uit Europa niet werken op een Nintendo 3DS die gekocht is in Amerika.

    Dit geldt dus alleen voor de 3DS spellen, de "normale" Europese DS spellen werken wel op een 3DS gekocht in Amerika.

    Zie ook dit artikel http://www.nintendo3dsinfo.nl/spelle...ock/index.html

    De regiocode heeft mijn dochter doen besluiten om haar 3DS Nintendo in Nederland te kopen en niet in Amerika.

    Veel plezier nog op vakantie en ik kijk alweer uit naar een update van jullie verslag!

    Gr.Michel

  8. Top | #28
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Reisverslag Michael66 & chantalgouda: Florida 2011

    Inmiddels zitten we alweer een aantal dagen in Kissimmee en hebben het enorm naar onze zin. Vrienden uit Gouda zijn ook aangekomen en hebben zich 6 huizen verderop genesteld. Steven heeft nu een soms twee) speelkameraadjes om mee te spelen in de gamesroom en het zwembadwater flink op en neer te laten gaan. Wat een lol!

    We zijn ook al een halve dag naar SeaWorld geweest, hebben een volle dag rust gehouden tussendoor (ben in m'n eentje een paar uurtjes aan de 192 wezen golf-shoppen en walmarten), gisteren Disney's Hollwood Studios beleefd en vandaag ... waarschijnlijk een waterpark (Aquatica). Niks moet, alles mag.

    Uiteraard hebben we (Chantal vooral) het verslag wel bijgehouden en voorzien van héél veel foto's. Soms lijkt het verslag wel een vakantiedoel op zich ...

    Whatever! Morgen gaan we in ieder geval richting St. Petersburg voor Sunken Gardens, Scrapbook-shoppen bij Whim So Doodle, strand bij St. Pete Beach (en een lekker luxe hotel!) en uiteraard ga ik twee baseballwedstrijden van de Rays tegen de Red Sox bijwonen.

    En met de "buurman" ga ik volgende week (dinsdag 19 juli) nog een wedstrijd van de Rays (tegen de Yankees!!) bijwonen. Als er nog andere gegadigden zijn om op die dag naar de Rays te gaan: We vertrekken rond 14.00u uit Kissimmee en hebben nog 5 plaatsen vrij in de auto!

    Wie weet?!?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #29
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Reisverslag Michael66 & chantalgouda: Florida 2011

    Als echte Nederlander heeft Steven vandaag de tien kilometer volbracht. Nee, niet zoals Rintje Ritsma of welke andere schaatser dan ook; Steven heeft zijn 25 rondjes gedraaid in de wildwaterbaan Roa's Rapids in Aquatica! Veel leuker dan op het koude ijs van Heerenveen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #30
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: Reisverslag Michael66 & chantalgouda: Florida 2011

    Zo dat is netjes gedaan.
    En ja lijkt me inderdaad lekkerder dan op het ijs.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •