Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 tot 39 van de 39

Onderwerp: [Reisverslag] Michael66 & chantalgouda: Florida 2011

  1. Top | #31
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Reisverslag Michael66 & chantalgouda: Florida 2011

    Hoi Michael en Chantal,
    Heerlijk hotel hebben jullie in St Pete zo te zien. Ik heb even op de site gekeken maar je kunt kiezen uit Grand Island of Sandpiper. Sandpiper is een stuk goedkoper. Het lijkt één resort maar het zijn twee verschillende adressen. Welk hotel hebben jullie en hebben jullie dit rechtstreeks bij het hotel geboekt of ergens anders. Wij willen ook een nachtje die kant op en dit ziet er erg goed uit. Veel plezier nog. Wij gaan over drie weken.

    Groetjes Monique

  2. Top | #32
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    25

    Standaard Re: Reisverslag Michael66 & chantalgouda: Florida 2011

    Hoi Monique,

    Wij zaten in het Tradewinds Island Grand. Dit keer zaten we in het hoofdgebouw, maar ik vond onze kamer vorig keer in het Breckenridge gebouw groter en prettiger. Helaas was daar momenteel geen kamer beschikbaar. Deze kamer was ook prima hoor, alleen een stuk kleiner.

    Michael heeft het hotel via priceline geboekt.

    Groetjes Chantal
    Laatst gewijzigd door Chantalgouda; 18-07-11 om 23:31.

  3. Top | #33
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Reisverslag Michael66 & chantalgouda: Florida 2011

    Gisteren hebben we de Coach Safari bij Florida EcoSafaris gedaan. In één woord: Fantastisch!!
    • Een mooie route van Kissimmee naar St. Cloud (ruim een uur)
    • bijna een uur rondgekeken rondom het visitor-center (ja, we waren wat vroeg aanwezig)
    • een rondrit van twee uur door de prachtige natuur, met superaardige gids Nancy en superheerlijk weer (ca. 80F en een heerlijk briesje)
    • heerlijke burgers en salades met frietjes gegeten in het restaurant
    • weer een mooie rit terug naar Kissimmee
    Daarna nog eventjes naar scrapbookwinkels Mouse Memories en The Scrappy Boutique, Target, Sports Authority en ... Walmart.

    Eén van de leukste dagen (alweer) van deze vakantie!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #34
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Reisverslag Michael66 & chantalgouda: Florida 2011

    Het leest allemaal heel lekker weg, en jullie hebben een helluva time, zo te zien.
    Ik neem aan dat er een extra container mee terugvliegt voor sport en scrapbookartikelen :lol:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #35
    Newbie peter68's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    10

    Standaard Re: Reisverslag Michael66 & chantalgouda: Florida 2011

    Als Newbie, niet alleen op dit forum, maar ook in de wereld van baseball, kan ik zegen dat het geweldig was om een wedstrijd mee te maken!
    Ik wist niets van het spel, maar Michae66 is gelukkig een 'kenner', dus ik werd vooraf, tijdens en achteraf goed 'ge-briefed' :razz:

    In eerste instantie was de wedstrijd niet echt spannend en stonden de Yankees voor met 2-0. Vanaf de 7e inning kwam de spanning er weer in en wonnen de Rays met 3-2! Ik ben iets wijzer geworden van het spel, maar dat was niet het belangrijkste; de sfeer was errug goed. Geen gekke dingen gezien (hoewel... eigenlijk is er heel veel geks te zien ).
    Eten, drinken etc. is volop te koop. Leuk en lekker!

    Ik kan iedereen aanraden om een wedstrijd bij te wonen als je hier bent en neem Michael dan als gids mee!

    Peter.

    P.S.
    Bedankt Michael!


    California: 1993
    Washington DC: 2005
    Florida: 1997, 2000, 2011

  6. Top | #36
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Reisverslag Michael66 & chantalgouda: Florida 2011

    Zojuist nog maar even het hotel voor de laatste nacht geboekt. Ft. Lauderdale leek me wel wat, en dan aan/bij het strand. Via Priceline geboden en het is The Westin Beach Resort & Spa, Fort Lauderdale geworden. Mooi en luxe hotel voor iets meer dan 100 dollar. Ik ben er blij mee, en Chantal is allang blij dat ik (eindelijk ... ) een hotel heb geboekt.

    Gisteren genoten met peter68 en gezin in Typhoon Lagoon. Zij waren er nog nooit geweest en hebben hun ogen uitgekeken: wat een groot waterpark, en wat een grote golven! We zijn voor ons doen dan ook erg lang gebleven, van 's morgens negen tot 's middags half vijf. Een heerlijke bijna-afsluiter van ons verblijf in Orlando / Kissimmee dit jaar.

    Vandaag (vrijdag) gaan we onze vrienden in New Port Ritchie bezoeken, we gaan met ze lunchen. Erg leuk om hun weer eens te zien. Zeker omdat ook de man des huizes - Jack - mee kan komen. Door zijn ziekte en omvang is dat de laatste jaren niet mogelijk geweest.

    En zaterdag dus naar Ft. Lauderdale, daar nog één nachtje en dan is het alweer tijd voor "die heimreise" met Air Berlin. We missen onze katten inmiddels best wel heel erg ...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-03-13 om 18:42.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #37
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Reisverslag Michael66 & chantalgouda: Florida 2011

    Whoow wat een mooi verslag, ik baal zo dat jullie bijna thuis zijn, wat moet ik dan doen als ik smorgens mijn kwark eet????????????? (ja kwark...South Beach dieet )
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  8. Top | #38
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    25

    Standaard Re: Reisverslag Michael66 & chantalgouda: Florida 2011

    Heel jammer dat het allemaal weer voorbij is, maar super bedankt voor het mooie weer dat jullie voor ons hebben aangevraagd. Zo is de overgang van de bijna 40 graden naar het weer hier niet zo groot geweest.

    Ondertussen is de jetlag al bijna verdwenen en genieten we van de laatste vrije dagen.

    Bedankt allemaal voor het meelezen, het meeleven. en de leuke reacties. We hebben er erg van genoten!!

  9. Top | #39
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    147

    Standaard Re: Reisverslag Michael66 & chantalgouda: Florida 2011

    Jullie heel hartelijk dank dat jullie ons hebben laten meeleven in jullie vakantie.
    Wij hebben van jullie verhalen genoten.

    Groetjes Mrita



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •