Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 52

Onderwerp: Disney's Vacation club

  1. Top | #21
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Gezocht: Disney Vacation Club members

    Wij zijn zelf geen lid van DVC maar willen wrs in de toekomst wel eens een keer punten gaan huren van iemand.
    Ikzelf heb een bankrekening in Amerika dus kan het ook in Amerika regelen, maar ik wil je zeker in gedachte houden.

    Kun je mss iets meer vertellen, hoeveel punten heb je en waar??

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  2. Top | #22
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Gezocht: Disney Vacation Club members

    Ja, wrs mss idd wl...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  3. Top | #23

    Standaard Re: Disney's Vacation club.

    Hallo allemaal,

    Wij zijn dus DVC members, en het is inderdaad een hoop geld dat zal ik niet ontkennen maar er zijn ook een hoop voordelen. Je hebt bijv. korting in een hoop restaurants en in de emporium (disney winkel 10%), je hebt korting op je entree, je auto huur, en er zijn nog genoeg andere voordelen. Je betaalt inderdaad een bepaalt bedrag maar de punten blijven hun waarde behouden dus je hebt de garantie dat een verblijf over 15 jaar nog evenveel punten kost als dit jaar en dat kan je niet zeggen als je over 15 jaar een reis boekt bij een reisburo. Het is natuurlijk geweldig om daar aan te komen en je wordt verwelkomt met "welkom thuis" (ik weet het het is een klein detail maar toch) en het is gewoon geweldig om op het park zelf te zitten. Ons thuisbasis is Saratoga Springs in Orlando rechttegenover Downtown Disney en Pleasure Island maar dit jaar hebben we ervoor gekozen om naar Animal Kingdom Lodge te gaan met uitzicht over de savanne dan zit je op je balkonnetje en dan lopen de giraffen en zebra's voorbij geweldig!!!.
    Als iemand nog vragen heeft ik beantwoord ze graag want ik ben superenthousiast maar dat zullen jullie wel gemerkt hebben en wij zijn echt niet over 1 nacht ijs gegaan want het is en blijft een hoop geld.

  4. Top | #24
    Vaste Bezoeker Leentje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Westerlo - België
    Berichten
    59

    Standaard Re: Gezocht: Disney Vacation Club members

    Oeps... een tijdje niet meer op het forum geweest en niet gezien dat er nog iets gepost was. Wij waren destijds (1999) volgens hun zeggen nr. 13 op de lijst van de Belgische members. Een lijst van leden heb ik nog nergens gezien, moest die ergens te zien zijn, mag je dat altijd doorgeven, ben wel benieuwd.
    Wij hebben 220 punten, onze home resort is de Boardwalk, hier hebben we echter nog nooit verbleven, wel telkens in Old Key West Resort, en vorig jaar in Saratoga Springs.

  5. Top | #25
    Vaste Bezoeker Leentje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Westerlo - België
    Berichten
    59

    Standaard Re: Disney's Vacation club

    Hey! Leuk om hier nog een andere DVC member tegen te komen! Zelf ben ik ook sinds ´99 DVC member, en heb er nog geen seconde spijt van gehad! Is idd niet goedkoop (toen wij het gekocht hebben nog wel een pak goedkoper als nu), maar als je vaak naar WDW gaat en on-site verblijft, kom je zeker voordeliger uit op deze manier. Plus de kortingen, zoals eerder ook al opgenoemd. Wij hebben ook al 2x gebruik gemaakt van de korting op een annual passport (maar liefst 100$ korting pp). Als je binnen een tijdsbestek van een jaar 2x kan gaan (wij hebben dit gedaan december 1999, mei 2000, en juli 2005 - april 2006) dan scheelt het meteen ook een pak aan inkomtickets. Het is allemaal maar hoe je het bekijkt... Ik heb er in elk geval nog geen moment spijt van gehad!

    Mvdham, als je ooit punten tekort komt, of je hebt er die je niet opgebruikt, mag je altijd een seintje geven. Ik heb zelf dit jaar voor ´t eerst een aantal punten "verkocht". Aangezien het aan een Amerikaan was en het voor ons beiden de eerste keer was, is het wat omslachtig gelopen, maar uiteindelijk is het wel in orde gekomen. Wel handig dat dit kan, ik heb in het verleden al meermaals kleine "restjes" punten zomaar laten verloren gaan omdat ik niet wist dat dit kon...

  6. Top | #26
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Disney's Vacation club

    Hoe gaat het dan als deze regeling er straks niet meer is?

    Ik heb me vorig jaar ook even verdiept in deze materie en heb toen ergens gelezen dat deze timeshares verboden gaan worden.

    Sorry ik weet niet meer waar ik dit opgepikt heb maar het was een Amerikaans Disney forum.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  7. Top | #27
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Disney's Vacation club

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tinkerbell Bekijk Berichten
    Hoe gaat het dan als deze regeling er straks niet meer is?
    Ik heb geen idee wat je gelezen hebt, of waar, maar dit soort "regelingen" gaan echt niet verdwijnen. Echt niet. Is ook geen reden voor, er zijn genoeg mensen die met heel veel plezier van dit soort lidmaatschappen gebruik maken. DVC en Hapimag zijn maar een paar voorbeelden, er zijn er nog veel meer.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #28
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Disney's Vacation club

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Ik heb geen idee wat je gelezen hebt, of waar, maar dit soort "regelingen" gaan echt niet verdwijnen. Echt niet. Is ook geen reden voor, er zijn genoeg mensen die met heel veel plezier van dit soort lidmaatschappen gebruik maken. DVC en Hapimag zijn maar een paar voorbeelden, er zijn er nog veel meer.
    Het had iets te maken met verjaren. Een gebouw mag maar zo veel jaar in time sharing zitten.Maar nogmaals het fijne weet ik er niet meer van maar er waren wel toekomstige problemen.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  9. Top | #29
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Disney's Vacation club

    Als je er meer concrete info over hebt hoor ik het graag.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #30
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Disney's Vacation club

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tinkerbell Bekijk Berichten
    Het had iets te maken met verjaren. Een gebouw mag maar zo veel jaar in time sharing zitten.Maar nogmaals het fijne weet ik er niet meer van maar er waren wel toekomstige problemen.
    Duurt nog wel even hoor. Zie http://en.wikipedia.org/wiki/Disney_Vacation_Club

    Expiration

    A DVC membership expires based on the home resort of the membership. The following table provides the year in which a membership at each home resort will expire:

    Home Resort - Expiration Year
    Disney's Animal Kingdom Villas - 2057
    Disney's Old Key West - 2042/2057*
    Disney's Saratoga Springs Resort & Spa - 2054
    All Other Home Resorts - 2042
    • The members at Disney's Old Key West Resort have the option to extend their membership, but they are not required. The members who choose not to extend will have their ownership will expire in 2042. All members who choose to extend their membership will extend until 2057.
    Kan me alleen wel voorstellen dat het in de toekomst problemen op gaat leveren. Als het contract maar tot 2042 mag blijven lopen dan is het op een gegeven moment over met de pret.
    Laatst gewijzigd door Njit; 06-03-08 om 14:51.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •