Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 70 EersteEerste ... 311121314152363 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 698

Onderwerp: Vliegen met Air Berlin

  1. Top | #121
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Vliegtickets 2011 (excl. juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chicco68 Bekijk Berichten
    De rest van de meereizenden kunnen dan GRATIS de plaatsen reserveren in plaats van € 15,- per stoel.
    Ik heb ook geboekt. Tegen ons zeiden ze dat er één passagier gratis mee kan reserveren met degene met de kaart. Dus NIET het hele gezelschap.
    Wij reizen met een rolstoel en deze mag ook gratis stoelen reserveren. Ook maar voor één begeleider. De rest van het gezelschap moet dan wel € 15,00 per persoon betalen. Wij gaan nu met 4 personen. 1 topbonus kaart gekocht voor € 59,00. De gehandicapte kan nu voor 2 personen stoelen reserveren en de houder van de topbonus kaart kan ook voor 2 personen reserveren. Die € 15,00 is wel ENKELE reis. Dus voor 2 personen kom je al op € 60,00. Met de topbonuskaart mag je ook een koffer van 32 kg. meenemen i.p.v. 23 kg. En een extra sportbag.
    Ik vond de service aan de telefoon wel slecht. € 0,20 per minuut met een maximum van € 10,00. Ik stond de helft van de tijd in de wacht omdat de medewerker nergens antwoord op had en alles na moest vragen.

  2. Top | #122
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    458

    Standaard Re: Vliegen met LTU / Air Berlin

    Had nog een vraagje.
    Klopt het dat je bij air berlin geen eigen tv schermpje hebt? ook niet tegen betaling?
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  3. Top | #123
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Vliegen met LTU / Air Berlin

    Klopt geen eigen schermpje ook niet tegen betaling.

    @ hrjhaan. Persoonlijk vind ik de personen op de Nederlandse lijn altijd erg langzaam. Ik bel altijd met het Duitse telefoonnummer en heb daarover erg weinig klachten.
    Laatst gewijzigd door Tinkerbell; 24-09-10 om 18:51.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  4. Top | #124
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lindaa Bekijk Berichten
    Is dat weer veranderd dan? XL seat was ook 15 euro voor te reserveren?
    Gisteren tijdens het reserveren kostte het me in 1e instantie 60 Euro.
    Prijs staat vanaf 10 Euro, echter als je een andere stoel dan de XL selecteert kost het toch 15 Euro....... Vraag me in ieder geval wel af welke stoelen dan 10 Euro kosten :-k
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 6foot6 Bekijk Berichten
    Betaalde je toen ook al de €45,00 vliegtax die ik nu ineens zie toegevoegd?
    Klopt, die was er al gelijk meegerekend (dit staat onderaan in het midden nadat je je datum/personen hebt ingevoerd en de volgende pagina voor je krijgt). ik zie nu trouwens dat de prijs omhoog aan het gaan is, gisteren nog 600,95 Euro voor volwassenen en en 482,83 Euro voor de kids, nu 638,90 Euro en 508,26 Euro
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hrjhaan Bekijk Berichten
    Ik heb ook geboekt. Tegen ons zeiden ze dat er één passagier gratis mee kan reserveren met degene met de kaart. Dus NIET het hele gezelschap.

    Ik vond de service aan de telefoon wel slecht. € 0,20 per minuut met een maximum van € 10,00. Ik stond de helft van de tijd in de wacht omdat de medewerker nergens antwoord op had en alles na moest vragen.
    Dan denk ik dat ik geluk heb gehad, ik heb zelfs een nieuwe factuur in pdf ontvangen in mijn mail met de aanpassing t.o.v. mijn reservering zonder de Topbonuscard. Misschien dat het er bij ons wat mee te maken heeft dat er ook een kind mee gaat die sowieso misschien gratis is??
    En dat wachten... pfffff schei uit! Ik heb naar de NL-afdeling gebeld en kreeg een mannelijke medewerker aan de lijn die naar mijn mening opgeleid was om l a n g z a a m te praten :twisted: En inderdaad, hij heeft mij een 2-tal keren in de wacht gezet om e.e.a. na te vragen (of misschien een mooie tactiek om meer Euro's binnen te krijgen voor de telefoonkosten).
    Daarna, ivm de Topbonuscard doorverbonden naar een duitse medewerkster en dat verliep snel en soepeltjes.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ronenivonne Bekijk Berichten
    Klopt het dat je bij air berlin geen eigen tv schermpje hebt? ook niet tegen betaling?
    Klopt inderdaad, er hangen wel tv's hier en daar met films die ze draaien en muziek krijg je via de verbinding in je armsteun.
    Bij Lufthansa heb je dat wel, zelfs zoveel films/muziek dat je je de hele reis ABSOLUUT niet verveelt! Ik had dit jaar eigenlijk nog tijd tekort om alle films te bekijken..... :-D
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-09-10 om 22:24. Reden: samen is niet alleen ...

  5. Top | #125
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Vliegen met LTU / Air Berlin

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chicco68 Bekijk Berichten
    Dan denk ik dat ik geluk heb gehad, ik heb zelfs een nieuwe factuur in pdf ontvangen in mijn mail met de aanpassing t.o.v. mijn reservering zonder de Topbonuscard. Misschien dat het er bij ons wat mee te maken heeft dat er ook een kind mee gaat die sowieso misschien gratis is??
    Ik heb de voorwaarden even nagelezen en stoelen reserveren voor kinderen onder de 12 jaar is ook gratis.

  6. Top | #126
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Vliegen met LTU / Air Berlin

    Wellicht ten overvloede maar ik wilde toch even melden dat jij precies kunt zien welke stoelen nog vrij zijn als je op de site van Air Berlin even doorklikt op boeken.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  7. Top | #127
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Vliegen met LTU / Air Berlin

    Wij kunnen 2 stoelen gratis reserveren omdat we reizen met een gehandicapte en 2 op de topbonus kaart. Ik moet echter wachten op mijn kaart en dan kan ik bellen om de stoelen te reserveren.

  8. Top | #128
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Vliegen met LTU / Air Berlin

    Gisteren gebeld met het nummer in Duitsland. Gaat inderdaad veel sneller. Medewerker was veel beter op de hoogte van alle regeltjes dan de nederlandse.
    Nadat de betaling van mijn topbonus kaart akkoord was kon ik meteen de stoelen reserveren. We zitten op rij 16 en 17. Mooi voorin. Dus nu heb ik voor € 59,00 twee stoelen gereserveerd en kan ik ook extra bagage meenemen. Als ik het allemaal goed begrepen heb krijg je met deze kaart ook voorrang bij het inchecken en is er een aparte lounge. We zullen het in juli 2011 allemaal meemaken.

  9. Top | #129
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Vliegen met LTU / Air Berlin

    Je maakt me nieuwschierig Ik heb even de voordeel- overzichten bekeken maar kan geen voorrang bij inchecken of lounge verblijf vinden. Ben wel benieuwd hoe dat dan gaat.

    http://www.airberlin.com/site/tb/pro...cards-overview
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  10. Top | #130
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Vliegen met LTU / Air Berlin

    http://www.airberlin.com/site/tb/pro...cards-overview

    Dit is het overzicht tussen de verschillende kaarten.
    Voor € 59,00 heb je de Service card. Hoe je aan de silvercard komt ben ik nog niet achter. Daarmee heb je meer mogelijkheden. Zodra ik het uitgevonden heb meldt ik het wel even.

    Dit staat op de site over de Servicecard:

    In addition to the benefits of the Classic-Status » benefits, you can enjoy the following privileges*:
    • Free seat reservations for you and an adult traveling companion, as well as children (under the age of 12) traveling with you
    • Discount of € 10 medium-haul/ € 15 long-haul on XL seats for you and an adult traveling companion
    • Increased baggage allowance! Cardholders can check in up to 30 kg baggage free of charge. For those flights which use the piece concept », one piece of luggage up to 32kg, instead of the usual 23kg, can be taken free of charge.
    • One additional item of sports baggage/ equipment » up to 30 kg free of charge (e.g. bicycle or surfboard)
    • Annual fee of € 59



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •