Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: Disney parken in de middag en avond

  1. Top | #1
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    252

    Standaard Disney parken in de middag en avond

    vorig jaar met veel plezier de 4 disney parken bezocht aan de hand van de tips van tour guide mike. Dat betekende bij openingstijd aanwezig zijn en ergens tussen 2 en 3 weer vertrekken. Dat is ons prima bevallen.
    Nu gaan wij weer en ook nu staan de 4 disney parken weer op het programma. Nu willen wij echter de avonden eens meemaken, de vuurwerk shows moeten toch wel weer een speciale ervaring zijn.
    Ik ben dus op zoek naar ervaringen met bezoek aan de 4 disney parken in de middag en avond.
    Uiteraard zoek ik ook op het internet maar op dit fijne forum zijn ongetwijfeld ervaringsdeskundige te vinden.
    O ja wij gaan in de maand augustus, heet, vochtig en druk maar ook gezellig.

  2. Top | #2
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Disney parken in de middag en avond

    In die periode gaat het in de namiddag bijna altijd regenen dus houdt hier rekening mee en als de bui is geweest is het mogenlijk nog vochtiger . De fast passen zullen voor sommige dingen op zijn wat dan aanschuiven word in de populaire dingen . Maar wij zijn dit jaar ook in de namiddag geweest en wij hebben rondgewandeld en gekeken en sommige dingen gedaan waar geen al te lange rij stond . Ik heb vooral genoten hiervan niets moest meer mijn vriend vond dan de prijs van 500euro voor onze tickets veel te duur voor hetgeen wat we gedaan hebben . Persoonlijk zou ik dit in die periode niet doen , ik zou smorgens gaan smiddags terugkeren naar het hotel wat shoppen en eten omdat Je dan meestal toch een bui op je hoofd krijgt en dan savond terugkeren voor het vuurwerk .
    Laatst gewijzigd door cindy74; 30-05-12 om 14:04.

  3. Top | #3
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Disney parken in de middag en avond

    Zoals Cindy al aangeeft, is het het handigste om 's ochtends te gaan. Eventueel kun je dan ook enkele fastpassen meenemen, die je 's avonds kan gebruiken (uiteraard alleen als de tijd dit aangeeft). 's middags en begin van de avond lekker bij huis hangen, zwemmen, even wat eten, en dan terug voor de avond shows en eventueel nog een attractie. Je maakt hierdoor wel lange dagen, maar door het rust moment is het denk ik wel te doen.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney parken in de middag en avond

    Het is Disney in de ochtend, middag en avond voor ons! Maar die regenbui kan je in augustus inderdaad iedere middag verwachten. Als je goed gebruik maakt van de fastpassen hoef je voor de meeste attracties niet lang te wachten. Wij gaan nooit in een rij staan die langer is dan 20 minuten en doen wel alle attracties. Vooral lekker rustig aan doen en af en toe afkoelen in een winkel of restaurant. De vuurwerk shows zijn zeker de moeite waard.

  5. Top | #5
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Disney parken in de middag en avond

    Wij gaan ook altijd in de ochtend en zijn bij de parken als ze open gaan. We gebruiken de schema's van Touringplans en gaan meestal rond 14.00 uur weer weg. Af en toe in de avond terug om het vuurwerk te kijken en dan zijn we tussen 18.00-19.00 in het park.
    Bevalt prima.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  6. Top | #6
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Re: Disney parken in de middag en avond

    wij zijn echt avondmensen. Dus ook Disneyparken zijn voor ons 's avonds prima. Zowel overdag als 's avonds heeft beide voor en nadelen. Wij maken altijd gebruik van de Extra Magical Hours in de avond. Vaak laat maar wij vinden dit erg prettig. Niet meer zo heet, niet meer zo druk en er hangt dan een fijn sfeertje.

  7. Top | #7
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Disney parken in de middag en avond

    Wij vinden het ook heerlijk om in de avond te gaan. Meestal zo rond een uur of 5 en dan blijven hangen tot sluitingstijd.
    In augustus 2010 hebben we 1 dag (hele dag) regen gehad, maar verder geen druppel gezien ;-)
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  8. Top | #8
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    in de Noorderkempen, Belgie
    Berichten
    368

    Standaard Re: Disney parken in de middag en avond

    dat klopt Iris... wij hebben toen idd bijna drie weken zon gehad... op één dag na... de dag dat we naar DC gingen
    reisverslag '08 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7594
    reisverslag '10 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11040
    reisverslag '12 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?p=168065

  9. Top | #9
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Disney parken in de middag en avond

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    Het is Disney in de ochtend, middag en avond voor ons!
    Voor ons ook! Ik zou dat dus niet kunnen, 's middags weg en dan later weer terug...
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  10. Top | #10
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    252

    Standaard Re: Disney parken in de middag en avond

    Dank voor jullie antwoorden. Wij weten dat het warm en vochtig is, dat hebben wij vorig jaar zelf kunnen ondervinden, maar wij vonden het goed te doen. Wij hebben over het algemeen ook niet lang hoeven wachten, maar je moet handig met fastpassen omgaan. Echte helden zitten er niet in ons gezin :-) maar bepaalde achtbanen worden wel gedaan (thunder mountain, tower of terror zijn nog net te doen ;-) )
    De tip die ik het meest tegen kom is om ‚s middags naar je hotel/villa te gaan en dan ‚s avonds terug voor het vuurwerk. Die plannen hadden we vorig jaar ook maar daar is toen niets van terech gekomen, we hadden zoveel andere leuke dingen te doen.
    Is er nog een bepaald park te prefereren voor het vuurwerk en is het elke avond?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •