Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 9 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 87

Onderwerp: Disney's PhotoPass

  1. Top | #41
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    ahum... of ik kan gewoon even het topic opzoeken van 4 pagina's lang... *bloos*
    Groetjes Chanti


    verslag april/ mei 2013

  2. Top | #42
    Vaste Bezoeker DrDre's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Locatie
    Papendrecht
    Berichten
    62

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    Hoi Chanti,

    Ik denk dat je het verkeerd begrijpt. ;-)
    Lees bv. dit stukje nog maar eens.

    Dus de pas krijg je gratis, en de foto's kun je later via internet bestellen.
    Wij hebben vorig jaar onze eigen foto's gebruikt, omdat we die mooier vonden en de foto's via de Photopass te duur.
    En als je een beetje handig met bv. Photoshop bent, dan kun je de foto met bv. Stich zelf maken.
    Maar die beslissing kun je later gewoon op je gemak thuis maken, nadat je je eigen foto's met die op internet hebt kunnen vergelijken.

    Suc6

    <EDIT> Oeps, je was mij net voor.... ops:

    1993 - Florida, 1999 - Florida, 2005 - Florida, 2008 - Florida, 2011 - Florida 8-)

  3. Top | #43
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    hoi DrDre, heb inmiddels dit topic door gelezen *nogmaals bloos* en het is me ineens allemaal duidelijk geworden *grijns* Zo moeilijk is het helemaal niet... hahaha

    Photopass gratis... maar moet apart bestellen en dan betaal je alsnog zo veel als in het park. Tenzij je een cd koopt, dan krijg je alle foto's, maar die moet je wel zelf uitprinten. (en die, mits je hem van te voren besteld is $99,-)

    Zo was het toch?
    Groetjes Chanti


    verslag april/ mei 2013

  4. Top | #44
    Vaste Bezoeker flowerscaper's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    86

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    De Pasjes zijn ook te delen, Aangezien je meerdere pasjes aan elkaar kunt koppelen kan je met meerdere gezinnen of groepen 1 dvd of cd bestellen. De ander ziet dan welliswaar ook jouw foto's. Is er iemand aanwezig die de pas uiteindelijk met ons zou willen delen? Wij vertrekken de tiende van volgende maand voor drie weken. Wellicht dat we naderhand de krachten kunnen bundelen.?
    Laatst gewijzigd door flowerscaper; 24-09-09 om 10:49.

  5. Top | #45
    Vaste Bezoeker DrDre's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Locatie
    Papendrecht
    Berichten
    62

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chanti Bekijk Berichten
    hoi DrDre, heb inmiddels dit topic door gelezen *nogmaals bloos* en het is me ineens allemaal duidelijk geworden *grijns* Zo moeilijk is het helemaal niet... hahaha

    Photopass gratis... maar moet apart bestellen en dan betaal je alsnog zo veel als in het park. Tenzij je een cd koopt, dan krijg je alle foto's, maar die moet je wel zelf uitprinten. (en die, mits je hem van te voren besteld is $99,-)

    Zo was het toch?
    Je hebt hem helemaal door.

    Enneuh veel fun (and sun 8-)) over 2 maanden en nog wat.

    1993 - Florida, 1999 - Florida, 2005 - Florida, 2008 - Florida, 2011 - Florida 8-)

  6. Top | #46
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    Nou voor die zon ga ik mijn witchdokter inschakelen voor een anti-regen-en-koud-weer-dans (daar heb ik niet altijd even veel geluk mee gehad in het verleden), maar die fun gaat helemaal goed komen!! Dank je wel
    Groetjes Chanti


    verslag april/ mei 2013

  7. Top | #47
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    Voor diegene die er belang bij hebben.


    Er zijn een paar veranderingen gekomen in het systeem.
    De voorverkoop is afgeschaft en is alleen nog geldig als je on site verblijft.
    Je krijgt dan een mail met link hiervoor. De prijs is nu 150 dollar.
    Ook schijn je "extra tijd" te moeten kopen.

    Ikzelf heb er nooit gebruik van gemaakt en ben ook niet op de hoogte hoe een en ander werkte.
    Lees in deze link hoe en wat er gezegd wordt.http://www.disboards.com/showthread.php?t=2311463
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  8. Top | #48
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    oh jee. Ik ben blij dat ik de mijne dan al gekocht heb!! Alhoewel, ik verblijf on site, dus volgens mij was het dan toch gunstig geweest, denk ik...
    Groetjes Chanti


    verslag april/ mei 2013

  9. Top | #49
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chanti Bekijk Berichten
    oh jee. Ik ben blij dat ik de mijne dan al gekocht heb!! Alhoewel, ik verblijf on site, dus volgens mij was het dan toch gunstig geweest, denk ik...
    Ook dat schijn niet te gaan zoals de klanten willen. Sommige krijgen wel een code toegewezen en andere niet.

    Goed dat je er eentje hebt.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  10. Top | #50
    Vaste Bezoeker FloridaFrankie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    105

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    Heb dit jaar foto's besteld van ons Magic Kingdom en Epcot (Test Track) bezoek. De randen en Disney figuren welke je zelf toe kunt voegen zijn natuurlijk prachtig. Bestellen gaat eenvoudig en je hebt de bestelling snel in huis. Ik vind de kwaliteit van de foto's wel wat minder (donker en korrelig). Dat was jammer.
    1992 Miami/ Orlando/ Florida Keys 1995 Los Angeles/ San Francisco/ Las Vegas 1997 Washington DC & NYC 2008 Orlando 2009 Orlando april/ mei 2010 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach oktober 2010 Orlando mei 2011 Orlando okt 2011 NYC dec 2011 Orlando zomer 2012 San Francisco/ Las Vegas/ Los Angeles dec 2012 Orlando zomer 2013 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach dec 2013 Orlando / Tampa aug 2014 Orlando / Fort Myers / Treasure Island



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •