Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 9 EersteEerste ... 6789 LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 87

Onderwerp: Disney's PhotoPass

  1. Top | #71
    Newbie Klompje's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    13

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    Hallo

    Ik ben benieuwd of er binnenkort mensen naar WDW gaan en samen willen doen wat betreft een foto cd.
    We zijn maar met zijn tweetjes en zo'n cd (zelf de pre- order versie) zijn toch wel prijzig. Als er mensen zijn die samen willen doen dan houden we ons aanbevolen. Wij gaan vanaf 1 januari t/m 8 januari.

    Groetjes

  2. Top | #72
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.531

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    Hoe wil je dat samen doen met andere mensen?
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  3. Top | #73
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    in de Noorderkempen, Belgie
    Berichten
    368

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ebelix Bekijk Berichten
    Hoe wil je dat samen doen met andere mensen?
    Dat vraag ik me dus ook af :-k

    Maar als je zelf een camera bij hebt, kun je die ook aan een disney medewerker geven en die nemen dan, met een grote glimlach, gewoon een foto van jullie... no problem
    reisverslag '08 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7594
    reisverslag '10 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11040
    reisverslag '12 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?p=168065

  4. Top | #74
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Locatie
    Vlakbij Zaltbommel
    Berichten
    29

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    samen doen ?
    je krijgt beide een pasje, op enig moment spreek je af dat je elkaar ontmoet en laat je de twee pasjes op één pasje zetten. Dit kan bij de photo-pass winkeltjes die meestal bij de entree van de parken zitten. Thuis gekomen krijg je de foto's op een CDtje en die kun je dan samen delen.

    De fotografen kunnen ook "magic photo's" maken. Je moet dat wel even aan ze vragen voor je een foto laat maken. Je krijgt dan bijvoorbeeld Tinkerbell op je hand of je vliegt door de lucht aan de tros ballonnen uit UP. Leuk om af te laten drukken als je thuis bent. (niet schrikken als Stich in een keer naast je op de bank zit ipv je partner !)
    USA reizen: ZW mei 2007 - WDW sept 2007 - ZW mei 2008 - ZW mei 2009 - WDW dec 09/jan 10 - ZW mei 2010 - WDW sept 2010 - WDW jan 2011 - Oost juni 2011- WDW jan 2012- ZW mei 2012 - WDW jan 2013 - ZW mei 3013 - WDW Sept 2013

  5. Top | #75
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    Je kan aan 1 Photopass account meerdere pasjes koppelen. Daar hoef je niet voor af te spreken. Kan gewoon online. Je hebt enkel het nummer nodig wat achter op je pasje staat. 1 persoon besteld dan de foto's en verstuurd die dan naar de rest.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #76
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    174

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    Hallo,

    Misschien kan iemand mij helpen.
    Ik heb dus de photopass cd, we zijn al naar Disney geweest en ik heb de foto's bewerkt ik wil nu de foto's gaan bestellen.
    Ik heb nu 1 voor 1 alle foto's toegevoegd in de cart.
    In de cart zie ik alle foto's staan.
    Ook zie ik helemaal onderaan 1 credit staan(PhotoCD Package Credit 1)alleen als ik in de order summary kijk zie ik een bedrag van over de 5000 dollar staan.
    Ik durft het ook eigenlijk zo niet te bestellen , ik had begrepen dat de credit met het bedrag berekend zou moeten worden.
    Kan iemand mij dit uitleggen als het klopt of dat ik ergens de mist in ben gegaan.
    Alvast bedankt

  7. Top | #77
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    Volgens mij gaat dat niet goed, heb je erop gelet dat je een CD bestelt en die in de cart zet, en niet alle losse foto's? Nu lijkt het me dat je prints in een bepaalde maat besteld en straks afdrukken krijgt thuisgestuurd?

  8. Top | #78
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    174

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    Ah nu zie ik wat ik fout heb gedaan.
    Ik had de cd al voorbesteld dus had daar een credit voor en kan daar de cd dus mee bestellen.
    Bedankt cloggie68.

  9. Top | #79
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    Graag gedaan, fijn dat het is gelukt!

  10. Top | #80
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2012
    Berichten
    12

    Standaard Re: Disney's PhotoPass

    Hoi

    Ik heb net alles zitten lezen over de photopass, maar heb zo mijn twijfels. Hoeveel van die fotografen zijn aanwezig in de parken? Lijkt me dat je bijvoorbeeld zelf veel meer 'vrijheid' hebt gewoon een foto te maken op een leuk moment, en zo'n fotograaf moet je eerst benaderen en dan echt poseren? Of blijft een fotograaf bijvoorbeeld een tijdje bij je, als je bijvoorbeeld een foto wilt dat je van de glijbaan komt in het waterpark?

    Misschien is het wel ontzettend leuk hoor, en is het de moeite waard, maar ik vind het nu erg moeilijk beslissen!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •