Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 52

Onderwerp: Goedkope kaartjes met Timeshare presentaties

  1. Top | #11
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: goedkope kaartjes met Timeshare presentaties

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Condor
    2. Trek van deze besparing ook eens de kosten voor een halve dag vakantie af (zelfs voor een budget-vakantie naar Orlando is dat toch nog minstens USD 80).
    Dát is eigenlijk precies de reden waarom ik dit niet zou doen...

    Bedoel, wanneer maak je nu eigenlijk gebruik van dit soort besparingen? Als je maar één dag te besteden hebt, toch? Want ga je meerdere dagen naar Disney, dan koop je wel zo'n hopperticket of iets wat er op lijkt, toch?

    Kun je een dagje naar Disney, zul je eerst de ochtend nog ergens anders door moeten brengen :lol:
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  2. Top | #12
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    14

    Standaard

    2. Trek van deze besparing ook eens de kosten voor een halve dag vakantie af (zelfs voor een budget-vakantie naar Orlando is dat toch nog minstens USD 80).
    Waar je deze onzin vandaan haalt Condor weet ik niet, maar ik bereken (gelukkig) mijn vakantie niet op die manier!! Zeker omdat ik het persoonlijk helemaal niet vervelend vind om tijdens een ontbijt te praten over zoiets als Time Share...ik zou ook nog in mijn bed of aan het zwembad kunnen liggen...

    En wat mij betreft mag NATUURLIJK iedereen zelf bepalen waar hij/zij zijn kaartjes vandaan haalt en hoeveel hij/zij daarvoor wil betalen. Het was gewoon een tip voor mensen die er misschien wel oren naar hebben, maar er nog nooit van hebben gehoord!!!

    Bedoel, wanneer maak je nu eigenlijk gebruik van dit soort besparingen? Als je maar één dag te besteden hebt, toch? Want ga je meerdere dagen naar Disney, dan koop je wel zo'n hopperticket of iets wat er op lijkt, toch?
    Ik ga voor de 4e keer 16 dagen naar Orlando en kom daar voor veel meer dan alleen de parken!!! Ik koop zeker geen hopperticket want ik wil maar naar 3 à 4 parken en niet alleen de Disney parken.

    En als we het over besparingen hebben...alle tips zijn toch meegenomen??

  3. Top | #13
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Micky
    Ik ga voor de 4e keer 16 dagen naar Orlando en kom daar voor veel meer dan alleen de parken!!! Ik koop zeker geen hopperticket want ik wil maar naar 3 à 4 parken en niet alleen de Disney parken.
    Maar dan ben je toch weer een ochtendje kwijt aan een timesharing? Dus heb je maar een middagje voor één park. Natuurlijk als je er al een paar keer geweest bent, weet je wel welke attracties je zou willen doen in een park en heb je geen volle dag meer nodig. Maar ik persoonlijk zou meer behoefte hebben aan rustig aan doen en relaxen, zodat ik de tijd die ik over heb in een park (omdat ik niet alle attracties meer hoef te doen) rustig de tijd kan nemen om foto's te maken, rustig ergens wat te gaan eten, genieten etc

    Ik heb zelf het idee dat als je eerst een ochtend bent gaan timesharen, de middag in dat park een beetje van attractie naar attractie aan het hoppen bent, omdat anders het park alweer sluit.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Micky
    En als we het over besparingen hebben...alle tips zijn toch meegenomen??
    Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  4. Top | #14
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Ik denk dat Micky bedoelt dat hij gewoon een keertje naar een time share ontbijt gaat, ochtendje kwijt, 's middags lekker shoppen of zo, en het kaartje wat hij krijgt bewaart voor een volle dag in het park.
    Als je tijd genoeg hebt, en zowieso geen hopper ticket van plan bent om te gaan kopen, zit er wel wat in.....
    Eric

  5. Top | #15
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    14

    Standaard

    Inderdaad Eric...je krijgt gewoon normale kaartjes, die voor de rest van je leven geldig zijn! Na zo'n Time Share ontbijt hoef je zeker niet meteen naar een park toe! en dat ben ik persoonlijk ook niet van plan!
    groetjes, Micky

  6. Top | #16
    Stamgast
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    maarssen
    Berichten
    163

    Standaard

    Wij zijn ook ooit eens naar zo,n bijeenkomst geweest,maar ons werd verteld dat nederlanders geen aanspraak konden maken op deze aanbieding.Wel konden we tickets voor andere parken of gelegenheden krijgen,maar niet voor disney of universal.

  7. Top | #17

    Standaard

    Wij hebben dit 1 keer gedaan zonder dat we wisten waar we aan begonnen.Ik kan alast zeggen :Nooit meer !

    Het begon op een mooie donderdagmorgen in november 2002.We wilden naar Islands of Adventure.In het hotel hadden we gezien dat we kaartjes konden kopen en we dachten dat het makkelijker zou zijn dan aan de poort ivm wachtrij.Daar vertelden ze ons dat als we aan zo'n presentatie(1,5uur) zouden mee doen dat we dan 1 kaartje van de 2 gratis zouden krijgen.En ze waren allebei nog een 2e dag gratis ook.En dan ook nog eens gratis ontbijt.

    Wij dachten dat is makkelijk verdiend.FF luisteren naar zo'n presentatie van 1,5 uur (wat misschien nog wel leuk kon zijn) en dan 1 gratis kaartje a 50 dollar verdiend.En daarna allebei nog een dag gratis.Bovendien hoefden we niet te ontbijten want dat kregen we.Dus weer zo'n 15 dollar verdiend.En doordat we een 2e dag naar Islands of Adventure
    mochten lieten we een ander park schieten en spaarden we dus 2 entrees uit van zo'n 50 dollar per stuk.Hadden we dus een meevaller van 165 dollar.

    Na eerst verkeerd gereden te hebben moesten we eerst een formulier invullen en als we gen CC hadden en niet genoeg verdienden dan konden we niet eens mee doen.Vonden wij al raar want het was toch maar een presentatie zeiden ze bij het hotel?

    Voordat we begonnen mochten we eerst ontbijten,want we hadden onderhand wel honger gekregen.Na een paar keer rondgekeken te hebben kwamen we erachter dat het maar ging om wat bagels en wat andere dingen.Mooi ontbijt hoor!

    Toen werden we geroepen door een man die ons onder 6 ogen alles vertelde over time sharing enzo.Was heel persoonlijk.Hij vertelde alles over zijn familie en liet foto's zien van zijn kinderen.Hij probeerde echt een band te scheppen en vertelde dat hij betaald werd per verkocht time share.Maar ja wij waren dus echt niet van plan om dat te doen.

    Elke keer als er mensen ja gezegd hadden moest iedereen in de zaal klappen en zeiden ze dat ze weer iemand in de familie hadden.Toen gingen we kijken hoe het er allemaal uit zag daar.We kwamen in een mooie omgeving,basketbalveldje voor de deur,bloempjes enzo.Toen we binnenkwamen ruikten we eten en de tafel was gedekt en op tv waren de nieuwste films.In de kinderslaapkamer natuurlijk ook tv's met de nieuwste Disneyfilms.Het bad stond aan het bubbelde heerlijk.

    Wij hadden echt zoiets an waar zijn we nou beland.Toen we weer terug waren lieten we merken dat we eigenlijk niet geintereseerd waren.Toen werd de manager erbij geroepen die ons echt over wilde halen ,wij zweten,zweten pfffffff.Uiteindelijk was het doorgedrongen tot hem en toen wilde ie 3 keer Nee horen voordat ie het accepteerde.Bij de derde keer wilde ik het hem in zijn strot duwen. :wink:

    Toen liep de verkoper weg en zei tegen de manager,sorry for wasting your time.Toen waren we echt pissed.Waar wa die vriendelijke verkoper gebleven?Toen kwam er een man die alles regelde voor de kaartjes van Universal.Wij dachten nu is alles okee ,maar zelfs die man probeerde nog van alles.Op het laatst zei hij dat we het nooit hadden willen kopen.Toen zeiden wij dat dat klopte maar dat we valse info kregen bij het hotel.Daar hadden ze niet verteld dat we een huis moesten kopen.

    Toen we bij de balie aankwamen om de kaartjes te halen keek die vrouw ons vuil aan met de gedachte: Weer van die gasten die alleen voor de kaartjes komen.Het was inmiddels al tegen 12en en de 'presentatie' duurde dus langer dan 1,5 uur.

    Slotconclusie:Als we dit geweten hadden hadden we het nooit gedaan.We voelden ons zo bij het grof vuil gezet.En dit was de eerste keer dat ik een hekel had aan Amerika.Maar gelukig zijn we niet zo snel om te praten zoals veel Amerikanen die het wel deden.
    Orlando: 2007,2008,2009,2010. Florida: 2000,2002, 2004,2005,2012,2013 Zuid-west: 2001,2006,2011 Noord-oost: 2003. Las Vegas: 2003/2004.
    2014.1 o.a. NY+Wash D.C. http://usa2014deel1.blogspot.nl/
    2014.2 o.a. NY,Boston,Niagara,Toronto. http://usa2014deel2.blogspot.nl/
    2015 Orlando http://orlandolente2015.blogspot.nl/

  8. Top | #18
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Het lijkt mij, dat de slotconclusie is: ga deze timeshare dingen niet aan, als je weinig tijd hebt. Het loont alleen als je extra tijd hebt, of, zoals wij, ergens woont en er een gratis weekend uit door krijgt. Zo agressief als Orangedevil het beschrijft, hebben wij het nog nooit meegemaakt en we zijn toch al op zeker 10 van die "aanbiedingen" ingegaan (bij eentje hebben we ook daadwerkelijk en weloverwogen gekocht, timeshares zijn niet bij uitstek slecht, daar blijf ik bij).
    Time is money en als je dus de time niet hebt, probeer dan de money niet te besparen, want de beloofde 1,5 uur wordt inderdaad altijd meer dan dat! Sorry, maar er zit hier ook een hoog gehalte van "hoe kunnen we het het goedkoopst doen" tussen, als het te mooi klinkt om waar te zijn is het dat ook en wie zijn billen brandt...

  9. Top | #19

    Standaard

    Sja we hadden er nog nooit van gehoord,maar ja als iemand zegt dat je zoveel korting krijgt om eens naar een filmpje te kijken,ben ik benieuwd wie dat laat schieten. :lol:

    Het is echt niet zo dat we als typische Nederlandsers zuinig waren.Maar het was aan het eind van onze vakantie.Het was donderdag en zaterdags gingen we weer terug dus we hadden er al flink wat knaken doorheen gejaagd.Nou als je dan 2 dagen Universal bijna voor niks krijgt is dat toch wel interessant.Wel in het achterhoofd natuurlijk dat we totaal niet wisten wat het zou zijn he.
    Orlando: 2007,2008,2009,2010. Florida: 2000,2002, 2004,2005,2012,2013 Zuid-west: 2001,2006,2011 Noord-oost: 2003. Las Vegas: 2003/2004.
    2014.1 o.a. NY+Wash D.C. http://usa2014deel1.blogspot.nl/
    2014.2 o.a. NY,Boston,Niagara,Toronto. http://usa2014deel2.blogspot.nl/
    2015 Orlando http://orlandolente2015.blogspot.nl/

  10. Top | #20
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    14

    Standaard

    Nog even een laatste reactie van mijn kant.
    Misschien heb ik het in mijn eerste bericht wel te rooskleurig beschreven. Maar voor ons is het gewoon een spelletje wat je mee moet (willen) spelen en dat roept bij ons geen ergenis op.

    Bij een ander kan dezelfde ervaring wel ergenis oproepen;

    Wij hadden echt zoiets an waar zijn we nou beland.Toen we weer terug waren lieten we merken dat we eigenlijk niet geintereseerd waren.Toen werd de manager erbij geroepen die ons echt over wilde halen ,wij zweten,zweten pfffffff.Uiteindelijk was het doorgedrongen tot hem en toen wilde ie 3 keer Nee horen voordat ie het accepteerde.Bij de derde keer wilde ik het hem in zijn strot duwen.
    Toen we bij de balie aankwamen om de kaartjes te halen keek die vrouw ons vuil aan met de gedachte: Weer van die gasten die alleen voor de kaartjes komen.
    Dit laatste zou ons helemaal niets doen; Ze weten dat er maar een klein percentage is die ook daadwerkelijk in gaat op Time Share. De rest komt toch gewoon voor de kaartjes of andere gratis dingen...wij denken dan dus alleen; en bedankt!!! en lopen fluitend weg!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •