Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 22 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 214

Onderwerp: Stranden in Florida

  1. Top | #61

    Standaard Re: Mooiste strand ?

    Hallo,

    Hoe lang is het rijden naar een strand vanaf Orlando ?
    Ik zag ergens 2 uur staan, zijn er nog dichter bij ?

    Wij gaan van 14 oktober t/m 21 oktober naar Orlando.
    Willen wat parken bezoeken maar zeker niet elke dag, ook een paar dagen lamballen op strand of zoiets dergelijks.
    Iemand tips ???

  2. Top | #62
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Mooiste strand ?

    Je kunt naar het oosten of naar het westen naar het strand, ligt er ook een beetje waar je zit in Orlando, maar 2 uur is inderdaad een juiste schatting>
    Eric

  3. Top | #63

    Standaard Hotel gezocht: Aan het strand

    Wij gaan in april een cruise maken die begint en eindigt in Miami. Daarna willen we nog een week in een hotel verblijven aan zee. Onze kinderen (9 en 11 jaar) gaan mee en houden van snorkelen en surfen. We hebben witte zandstranden in gedachten in een natuurlijke omgeving. Maar we zijn nog nooit in Florida geweest. Wie heeft een goede tip voor ons? Liefst met vernoeming van hotel of resort.

  4. Top | #64
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Goede tip voor hotel aan strand?

    Zelf heb ik afgelopen december geslapen in deze Double Tree (North Reddington Beach bij Tampa) ligt pal aan het strand, uiteraard kan je daar wel snorkelen alleen vermoed ik dat je geen koraal oid zal zien. Als je dat wil zien kan je beter op de Keys een hotel zoeken. Wil je in de buurt blijven van Miami of wil je ook Orlando zien ?



  5. Top | #65

    Standaard Re: Goede tip voor hotel aan strand?

    We willen een auto gaan huren, dus echt in de buurt van Miami hoeft het niet te zijn. Orlando doen we misschien wel een dagje aan als we zin hebben. De Keys lijkt me ook wel wat.

  6. Top | #66
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Goede tip voor hotel aan strand?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RichenJacq Bekijk Berichten
    We willen een auto gaan huren, dus echt in de buurt van Miami hoeft het niet te zijn. Orlando doen we misschien wel een dagje aan als we zin hebben. De Keys lijkt me ook wel wat.
    Orlando ligt op ruim 4 uur rijden van Miami, dus een dagje aan doen is vooral een dagje sturen. Dan is de Keys een betere optie, hoewel Key West (de verste) ook een aantal uren autorijden met zich mee brengt.

    Misschien is een hotel halverwege Miami-Key West een optie, zoals Mafo al zei.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #67
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Goede tip voor hotel aan strand?

    @sylly en je krijgt ook nog lekker warme chocolade koekjes bij aankomst ;-). Ze waren bij dit hotel ook oprecht verbaasd dat we maar 1 nachtje bleven slapen. Achteraf wij ook, we hebben er 's avonds ook heerlijk gegeten buiten met uitzicht op het strand en de zee.

    Ik denk niet dat het erg ontspannen is om vanuit Miami een dagje Orlando te doen. Op zich kan je in een week best wel een redelijk rondje maken maar uit wat je zegt denk ik niet dat, dat helemaal je bedoeling is.

    Hier zie je wat wij in december hebben gedaan, dan heb je een beetje een beeld van afstanden en dergelijke.

    In Key Largo zijn niet echt veel hotels met een strandje ik heb een keer in het Marina Del Mar geslapen daar hadden ze een klein strandje. Voordeel is wel dat je vanaf hier prima een snorkeltrip kan boeken op het Pennekamp rif.



    Het is wel een erg basic hotel naar mijn idee, zelf zou ik eerder kiezen voor dit hotel alleen heeft deze weer geen strand.



    In Key West heb je wel een aantal hotels die dicht bij het strand liggen.

  8. Top | #68
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Berichten
    29

    Standaard Dagje strand

    Wij willen vanuit Orlando een dagje naar t strand. Wat kunnen jullie ons aanraden. Wij zijn al eens op sanibel en Captiva geweest. Dit was prachtig. Maar zijn er og meer plekken die je absoluut niet mag missen?
    Alvast bedankt!

  9. Top | #69
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Dagje strand

    Ik zou persoonlijk een dagje Daytona Beach doen. Gewoon met je auto het strand op, plekje zoeken, kofferbak open, spullen eruit en liggen.
    Een aparte ervaring op zich.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #70



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •