Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 20 van de 60 EersteEerste ... 10181920212230 ... LaatsteLaatste
Resultaten 191 tot 200 van de 595

Onderwerp: Everglades

  1. Top | #191
    Vaste Bezoeker Veronique maastricht's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    100

    Standaard Re: Everglades

    Over de berichtjes van de muggen in het begin...
    Zelfs met DEET ben ik lek geprikt... (juli 2008)
    Nu nog steeds herinneringen aan... nog steeds 34 littekens op mijn benen van het krabben!!
    September 2013 voor de 3x keer naar Florida!

  2. Top | #192

    Standaard Re: Everglades

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jurg Bekijk Berichten
    En dit alles moet, het liefst, wel een beetje op de route liggen die we rijden vanuit West-Palm beach naar Key Largo.
    Op die route doe je de US1 of de 821 en zo'n beetje ter hoogte van Florida City ligt een afslag naar Evergaldes National Park. na de afslag nog zo'n 10 mile en je bent in het park.
    Hier is van alles te doen. Zelf hebben we o.a. de Anhinga Trail gelopen. En dat was ondanks de muggen zeer de moeite waard.
    En verder zit daar voor eventueel een airboatride de everglades alligator farm. een leuke krokodillen kwekerij met shows en airboats.

    De tramtour is volgens mij alleen langs de US41

    Zie anders hier eens voor meer info.

  3. Top | #193
    Stamgast van der Steen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    182

    Standaard Re: Alligators Everglades

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cindy74 Bekijk Berichten
    mijn man is als de dood voor deze dieren en weigerde naar de everglades te rijden
    mietje

    hij kan lekker in de auto blijven........zodat jij kan kijken en foto's maken :P

  4. Top | #194
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Alligators Everglades

    Kijk eens bij ons verslag van april/mei dit jaar. En dan de een-na-laatste dag, met onze rit door de Everglades. We hebben VEEEEEEL alligators gezien en met name op plekken waar je gewoon 'gratis' kan staan !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  5. Top | #195

    Standaard Re: Alligators Everglades

    Niet zo lang geleden kreeg ik een foto onder ogen van iemand die in Miami er een op straat was tegengekomen....ook helemaal gratis, ze mocht overigens niet uit de auto stappen van haar "local" kennis.

  6. Top | #196
    Vaste Bezoeker svenehans's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    86

    Standaard Re: Everglades

    Hoi! In december dus voor de tweede keer naar Florida. We hebben een bungalow gehuurd in Orlando, maar zijn ook van plan één nacht in Naples te overnachten. Van daaruit naar Everglades City, wellicht een boottocht maken.

    Heb in dit topic veel gelezen, maar ben een beetje confused over die boottochten. De één vind het geweldig, begrijp ik, en de ander adviseert het over te slaan. Misschien kan me iemand toch nog tips geven? Wat is aan te raden op een dag Everglades City en wat niet? Ben echt benieuwd! Bedankt alvast!
    Washington DC - April 2006
    New York City & Washington DC - mei 2007
    Orlando Fl - sept/okt 2008 en dec 2009
    Colorado, Utah, Arizona and New Mexico - mei 2010

  7. Top | #197
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: Everglades

    Ik weet niet waar we vorig jaar precies zijn geweest om een propellorboottocht te maken, dat kwam omdat we een georganiseerde reis hadden met een bus maar ik en mijn zoon vonden het hartstikke leuk.Wel veel herrie ondanks de oorpluggen in en die dag geen last van muggen gehad (gelukkig) .Daarna ook een show met die aligators en de huisvogel Pepe of hoe ze hem noemen daar.
    Vond het wel jammer dat mijn videocamera de bootrit niet heeft kunnen filmen blijkbaar ging het te snel.

  8. Top | #198
    Stamgast van der Steen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    182

    Standaard Re: Everglades

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenehans Bekijk Berichten
    Hoi! In december dus voor de tweede keer naar Florida. We hebben een bungalow gehuurd in Orlando, maar zijn ook van plan één nacht in Naples te overnachten. Van daaruit naar Everglades City, wellicht een boottocht maken.

    Heb in dit topic veel gelezen, maar ben een beetje confused over die boottochten. De één vind het geweldig, begrijp ik, en de ander adviseert het over te slaan. Misschien kan me iemand toch nog tips geven? Wat is aan te raden op een dag Everglades City en wat niet? Ben echt benieuwd! Bedankt alvast!
    mijn mening: ik heb het 3 jaar geleden ervaren en vond het zonde van me geld.......ik zal het niet nog een keer gaan doen.....langs de snelweg heb je allemaal 'picknickparkeerplaatsen' en daar zitten genoeg alligators en heel af en toe ook grote schildpadden.....die zie je dus gratis

    ligt er ook beetje aan wat jezelf wilt....

  9. Top | #199
    Vaste Bezoeker svenehans's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    86

    Standaard Re: Everglades

    Dus een stuk rijden met stops op de picknickplaatsen is goed aan te raden? Wat ik wil... nou, ik wil wat meer zien van Florida en voor mijzelf horen de Everglades (vanuit bijvoorbeeld Naples) daar bij.
    Washington DC - April 2006
    New York City & Washington DC - mei 2007
    Orlando Fl - sept/okt 2008 en dec 2009
    Colorado, Utah, Arizona and New Mexico - mei 2010

  10. Top | #200
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    45

    Standaard Re: Everglades

    Vanuit Naples hebben wij een ritje gemaakt naar de Everglades en uiteindelijk na wat vergelijk een airboat gehuurd bij Everglades Private Airboat Tours. Dit is de eerste vanuit Naples en is de kleinste die wij konden vinden. Een klein houten gebouwtje met drie kleinere blauwe airboats. Twee piloten; de eigenaar en z'n bikervriend.

    Wij zaten met z'n viertjes met Brat op de boat en vonden het geweldig. Hij wist de alligators goed te vinden en gaf veel informatie. Zelfs onze kleine meid vond het prachtig toen de grote kaken van een alligator op elkaar klapte om een chipitootje te verorberen

    Daarna nog een kleintej van drie jaar kunnen vasthouden. Leuke ervaring, zonde om dit te missen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •