Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 29 van de 60 EersteEerste ... 19272829303139 ... LaatsteLaatste
Resultaten 281 tot 290 van de 595

Onderwerp: Everglades

  1. Top | #281
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Dagtrip Orlando - Everglades (Miami)

    Ik denk niet dat je na een dag reizen ook nog eens dat zou trekken. Het is inderdaad een 8 uur rijden en dan moet je nog dingen doen. Daarbij is het vroeger donker dan in NL.... nee, lekker een overnachting ergens plannen in Zuid-Florida is dan denk ik raadzaam. De eerste dag ga ik altijd lekker acclimatiseren daar... rustig aan mn rommeltjes opbergen, een Wal-Mart bezoeken, het zwembad in.. niet teveel doen.
    En vroeg wakker op de eerste dag? Ik nie, pas rond 9 a 10u ofzo ga ik ontbijten en de dag beginnen, dus dat geldt niet voor iedereen. :mrgreen:

  2. Top | #282
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    135

    Standaard Re: Dagtrip Orlando - Everglades (Miami)

    Tja, iedereen is natuurlijk anders. Maar ik spreek uit ervaring met het op en neer rijden naar Miami. Ik zou het idd niet doen de eerste dag, daar je op de terugweg echt neigingen gaat krijgen in slaap te vallen achter het stuur, zelfs als je al volledig uitgerust bent! Hoe lekker het rijden ook is in Florida, het is niet super boeiend! Zelf ben ik alleen op en neer geweest en dat vond ik al heel zwaar en lang duren. Als je dan ook nog eens een excursie gaat doen denk ik dat het een latertje gaat worden. Neem lekker een overnachting en doe de ene dag Miami en de andere dag de Everglades. Succes met beslissen...

    Tickets, villa, ..... check! Nu nog de auto en kaartjes

  3. Top | #283
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Dagtrip Orlando - Everglades (Miami)

    Tjonge, ik heb altijd mega energie als ik weer in het vertrouwde Florida ben,
    onderweg lig ik meestal 70% van de vlucht te slapen, dus de eerste dag ben ik echt top fit... maar ik reis ook bijzonder veel dus misschien ligt het daar wel aan.
    Maar zo te lezen geldt dat niet voor een ieder ;-)

  4. Top | #284
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: Dagtrip Orlando - Everglades (Miami)

    ik slaap ook in het vliegtuig (dankzij mijn huisarts hahahaha)
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  5. Top | #285
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Dagtrip Orlando - Everglades (Miami)

    Ik slaap in vliegtuigen zonder hulpmiddelen...
    Zowel op de lange intercontinentale als de binnenlandse vluchten...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  6. Top | #286
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Dagtrip Orlando - Everglades (Miami)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door r.teeuwsen Bekijk Berichten
    de eerste dag ben ik echt top fit... maar ik reis ook bijzonder veel dus misschien ligt het daar wel aan. Maar zo te lezen geldt dat niet voor een ieder ;-)
    We zijn nu eenmaal niet hetzelfde. Gelukkig maar, want anders zouden we allemaal dezelfde dingen doen op hetzelfde moment.

  7. Top | #287
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    135

    Standaard Re: Dagtrip Orlando - Everglades (Miami)

    Goh, ik zou willen dat ik kon slapen in een vliegtuig. Is me slechts 1 keer gegund, toen ik een gratis upgrade naar businessclass kreeg. Economy en economy plus is het me nog nooit langer dan 15 minuten gelukt, helaas.....

    Tickets, villa, ..... check! Nu nog de auto en kaartjes

  8. Top | #288
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    116

    Standaard Re: Dagtrip Orlando - Everglades (Miami)

    Ik ben 2 weken geleden vanuit Miami naar Orlando gereden via de Turnpike. Je doet er toch zo'n uurtje of 4 over. Wil je dat in één dag heen en weer doen zit je 8 uur in de auto. Volgens mij maakt het niet uit of je in het vliegtuig slapen kunt of niet want het is gewoon niet te doen. Als je er fysiek wel toe in staat bent; wat voor een tijd heb je dan nog over iets te gaan zien of doen?

  9. Top | #289
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Berichten
    21

    Standaard Re: Everglades

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door carmen1988 Bekijk Berichten
    Oke goed om te horen. Ik ben erg benieuwt hoe we het daar dan gaan hebben.

    Nog een vraag, op de site van het Everglades Safari park staat dat een airbout tour 23 dollard kost. Prima prijs maar wordt er ook een entree voor het park zelf gevraagd? Dus los van de airbout tour??

    Groetjes
    Wij zijn ook in dit park geweest. Die 23 dollar zijnn voor de airboatride en voor het park. na de airboat ride kan je zo het park in lopen. verwacht er niet te veel van, het zite er allemaal een beetje verwaarloosd uit! Maar voor 3 dolar mag je wel een baby alligator vasthouden. En kijk uit voor de jungle walk en langs het water bij de airboats. want die alligators zitten overal.

  10. Top | #290
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: Dagtrip Orlando - Everglades (Miami)

    Slapen lukt dus mij ook nooit maar met een licht slaaptabletje van mijn huisarts gaat het altijd prima.
    Dit jaar waarschijnlijk op de heenweg niet (we gaan om 14.00uur) anders slaap je s' nachts weer niet
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •