Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 11 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 102

Onderwerp: Reisorganisatie: American Vacations

  1. Top | #71
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    45

    Standaard Re: Reisorganisatie: American Vacations

    prima ervaring.
    Vooraf net zo veel info als je wil (heel weinig of heel veel ahankelijk van wat je zel weet of wil)
    Maarrrrrrrr, een echt goede organisatie herken je pas bij een (onverhoopt) probleem. Wij hadden een "tegenslag" op vakantie en dat werd ter plekke telefonisch door hun lokale medewerker vlot & goed opgelost en achteraf in Nederland door de staf hier keurig afgemaakt.

    Kortom niet twijfelen maar doen; je bent hier bij een goed adres!

  2. Top | #72
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Reisorganisatie: American Vacations

    Zijn er nog forumleden die een recente ervaring met American Vacations hier willen delen?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #73
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Reisorganisatie: American Vacations

    Ik moet ze straks even bellen over een vluchtplan voor Oktober, maar de schaarse keren dat wij ze gebruiken (af en toe tickets of een auto) zijn i.h.a. zeer positief.

    Altijd bereidt om mee te denken, en als er een actie is m.b.t. tickets bijv. krijgen we altijd een belletje of mail. Vandaar dat we toch af en toe hun diensten gebruiken.
    Het meeste doen we zelf, uiteraard :-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #74
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Reisorganisatie: American Vacations

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Zijn er nog forumleden die een recente ervaring met American Vacations hier willen delen?
    Wij hebben in 3 jaar tijd 8x bij hun geboekt en iedere keer prima persoonlijke service gekregen
    En zoals Ta2 Gerrit ook al zegt denken ze altijd met je mee en voorzien je ook nog van de nodige tips.

    Groetjes,
    Pieter & Petra
    Laatst gewijzigd door PENPE; 14-03-11 om 08:40. Reden: Ik vergeet altijd wel het een en ander...
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  5. Top | #75
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Reisorganisatie: American Vacations

    Ook dit jaar weer geboekt bij AV. Alles wordt steeds netjes beantwoord. Zo kregen we een stoelindeling waarbij we vonden dat we een betere plek konden krijgen. Gebeld en binnen 5 minuten was alles al verplaatst. In 2008 was ook alles perfect geregeld.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  6. Top | #76
    Vaste Bezoeker maantje71's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    vlaardingen
    Berichten
    72

    Standaard Re: Reisorganisatie: American Vacations

    ook wij hebben dit jaar alles geregeld via AV (vorig jaar alleen de tickets).
    Maar ik kan niet anders al positief zijn.
    wij hadden eerst alleen de tickets geboekt met de mededeling dat ik de rest later wilde boeken.
    dit was geen enkel probleem nu ben ik er pesoonlijk naar toe gegaan om alle hotels en auto te regelen en ze hadden daar echt hele goede ideeen voor wat we wilde gaan doen.
    zo hebben we samen onze reis ingedeeld.
    later heb ik de auto nog veranderd naar een klasse hoger en ook dit was zo geregeld.
    ik ben reuze positief over ze.
    netjes behandeld en heb je een vraag heel snel antwoord via de mail of telefoon.

  7. Top | #77
    Stamgast fransje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    212

    Standaard Re: Reisorganisatie: American Vacations

    Ik ben een beetje teleurgesteld in AV.
    Eind vorig jaar hebben we bij een paar reisbureaus offertes opgevraagd voor october. AV gaf een goede prijs, maar we moesten wel snel beslissen, want het was een actieprijs die maar kort gold. Toen we ze een mailtje stuurden met een vraag over een bepaalde vliegtijd die we graag wilden, kregen we als antwoord: De betreffende persoon die jullie offerte behandeld is nu met vakantie en zal over een week terug zijn. Ze zal jullie zelf mailen met het antwoord.......
    Ehhhhhh ok.......maar we gaan geen week wachten, dat vind ik geen service en WIJ moeten snel reageren, maar ZIJ mogen het een week laten liggen.....
    We hebben toen een ander reisbureau dezelfde vraag gesteld, die belde ons gelijk terug, en daar hebben we alles prima bij geregeld voor uiteindelijk zelfs een lagere prijs.

  8. Top | #78
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Reisorganisatie: American Vacations

    En ze verkopen Disney Tickets van vorig jaar volgens hun site. ;-)

    !!!Bovenstaande tickets zijn geldig vanaf 1 januari 2010 tot 31 december 2010!!!
    Tarieven zijn onder voorbehoud van beschikbaarheid en (koers)wijzigingen.


  9. Top | #79
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Reisorganisatie: American Vacations

    Best jammer dat ze zo weinig onderhoud aan hun site doen. En aan de nieuwsbrieven.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #80
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Reisorganisatie: American Vacations

    Helaas is het met veel sites vrij droevig met een jaren 90 jasje en dito inhoud. Moet je even doorheen kijken.

    Ook wij (lees de ouders) hebben tickets geboekt via AV. Zoals ik begreep verliep dat allemaal vrij voorspoedig, en was ook de reden om "lui" de auto via hun te regelen. Zoals ik zelf zag kon het wel wat goedkoper als je zelf goed zoekt, maar beetje gemak heeft ook een prijs natuurlijk! Nu nog zien of alles naar wens is, dat weet ik pas over enkele weken
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •