Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 21 van de 37 EersteEerste ... 11192021222331 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 210 van de 363

Onderwerp: Florida en cruise

  1. Top | #201
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Cruise boeken in Miami

    Als je bij de Amerikaanse sites boekt wordt direkt je creditcard belast voor het hele bedrag.Zou toch kijken of het bij hen niet goedkoper is dan bij een NL bureau.

  2. Top | #202

    Standaard Re: Cruise boeken in Miami

    Miami -haven is maar 20 minuten met een taxi. Wij maken 31 aug. een cruise vanaf Miami naar Haiti, Jamaica, Grand Cayman en Cozumel. Wij verblijven in een miami-airport hotel. (Royal Car.: Freedom of the seas)
    Als je even geduld hebt, kan ik je na de 22e (sept) details geven over de afstand Miami-haven.

    Je kan inderdaad met Dolfijnen zwemmen. Kijken even naar de shore excursions. Er zijn er te veel om op te noemen.
    Laatst gewijzigd door marjoleinvr; 22-08-08 om 22:20. Reden: quote eruit

  3. Top | #203

    Standaard Re: Miami City Tour and Boat Cruise

    Jammer dat nog niemand hier gereageerd heeft. Deze tour lijkt mij leuk om te doen als wij in oktober gaan.

  4. Top | #204
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Miami City Tour and Boat Cruise

    Ik ken hem niet, maar wat ik gelezen heb ziet er goed uit. Wij hebben Ducktouts gedaan een wagen die kan rijden en varen. Duur ongeveer 90 minuten.
    De tour die jij voorsteld laat wel meer zien.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  5. Top | #205

    Standaard Re: Miami City Tour and Boat Cruise

    Inderdaad jammer dat er nog geen reacties op deze tour zijn. Het lijkt mij ook een supergoede manier om de stad rond te gaan! Zo hoeven we zelf niet meer te zoeken. Wil deze zeker gaan boeken, tenzij iemand slechte ervaringen heeft...
    Hoop dus nog op een reactie...liefst positief :-D

  6. Top | #206
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Miami City Tour and Boat Cruise

    Ik heb in 1998 zo'n tour door Miami gedaan, weet alleen niet meer met welk bedrijf dat was. De plaatsen die je aandoet zijn zo'n beetje dezelfde als wij hebben gedaan, da's zo'n beetje de standaard. Alleen zat er bij ons ook een bezoek aan het grote tennispark op Key Biskayne bij, waar Richard Krajicek het jaar daarop het ATP tournooi won..

    De prijs van $ 40 is zeer gunstig, en ook al inclusief tax. Ik weet niet meer wat wij destijds hebben betaald, maar het was in ieder geval een stuk meer.

    Wij hebben er toen voor gekozen om die tour te doen, omdat je a) op een heleboel plaatsen komt en door de gids veel info over die plaatsen wordt verteld en b) destijds in Miami regelmatig toeristen werden overvallen die vanwege verkeerd (zelf) rijden in de "verkeerde wijken terechtkwamen. We hebben het in ieder geval erg leuk gevonden. Onze gids was een wit-blonde gesjeesde student die met veel humor heel veel vertelde over wat we allemaal tegenkwamen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #207

    Standaard Fort Lauderdale, cruise

    Hoi allemaal,

    Ik moet nog een hotel boeken voor 1 nacht in Fort Lauderdale. De volgende dag stappen we om 1700 aan boord voor een cruise. Het is in december, ik kom weliswaar laat aan maar als het mooi genoeg is dan zou ik de ochtend toch wel lekker aan het strand willen liggen.

    Heeft iemand suggesties, prijs is niet super belangrijk. Maar uit ervaring weet ik dat niet altijd de meeste sterren het leukste hotel is. Hoewel prijs is natuurlijk wel belangrijk dat ik max zo'n US 150.00 wel leuk genoeg vindt.

    Alvast bedankt.

  8. Top | #208
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard Re: Fort Lauderdale, cruise

    Met welke cruise ga jij mee? Meestal mag je al aan boord vanaf een uur of 12.00. Neem je zwemkleding mee in je handbagage en ga lekker aan het zwembad liggen aan boord na je eerste buffet aan boord.

    Wij overnachten meestal de nacht voor de cruise bij de luchthaven. Leveren dan de auto in en nemen een taxi bij de luchthaven naar de cruiseport.

  9. Top | #209

    Standaard Re: Fort Lauderdale, cruise

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaap Bekijk Berichten
    Met welke cruise ga jij mee? Meestal mag je al aan boord vanaf een uur of 12.00. Neem je zwemkleding mee in je handbagage en ga lekker aan het zwembad liggen aan boord na je eerste buffet aan boord.
    Prima tip van die zwemkleding in je handbagage!
    Werkt het met een cruise net als in het vliegtuig wat betreft formaat en gewicht wat je als handbagage mee aan board mag nemen?
    Of gelden hier andere voorwaarden?

    Ga volgend jaar mijn eerst Cruise maken.

  10. Top | #210
    Stamgast cant51's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    214

    Standaard Re: Fort Lauderdale, cruise

    Wij hebben alleen een cruise gemaakt met RCCL, en hadden als handbagage het zelfde koffertje meegenomen als in het vliegtuig, ik denk niet dar er naar gewicht of afmeting wordt gekeken, mar of het hanig is veel mee te nemen is de vraag.

    Je kan over het algemeen vanaf 16:00 in je hut, en je moet dus wat je
    als handbagage mee neemt de hele middag bij je houden en op letten als
    je bv in het zwembad ben, dus heel veel handbagage is niet echt handig.

    Zo 5 oktober ga ik het allemaal weer zelf uitvinden dan vertrekken wij
    met de Mariner of the Sea van RCCL vanuit Port Canaveral naar de West
    Carb. can't wait.

    Toos
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-09-08 om 05:46. Reden: volledige quote van voorgaand bericht eruit gehaald



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •