Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 37 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 363

Onderwerp: Florida en cruise

  1. Top | #101
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    21

    Standaard Cruise waar het best te boeken?

    Wat zijn de ervaringen met de verschillende cruise aanbieders? Ik heb op het forum gezocht maar niet echt een goede vergelijking kunnen maken.

    Via priceline een cruise boeken is het goedkoopst?

    -

  2. Top | #102
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    135

    Standaard Re: Cruise waar het best te boeken?

    Ik heb geen ervaring met priceline, dus daar kan ik niet over oordelen.
    Weet wel dat www.vacationstogo.com een redelijk goedkope optie is en de gids van D reizen zelf biedt ook relatief goedkope cruises aan inclusief vlucht, havengelden, luchthavenbelasting, fooirn, 1 overnachting etc...
    Je kan ook eventueel bij de cruiselijnen zelf kijken op hun pagina's, zij hebben ook nog wel eens aantrekkelijke aanbiedingen.
    Heb zelf alleen maar ervaring met Carnival daar zij over het algemeen de goedkoopste cruises aanbieden in het caribisch gebied.
    Hoop dat dit je een klein beetje op weg helpt.

    Tickets, villa, ..... check! Nu nog de auto en kaartjes

  3. Top | #103
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard Re: Cruise waar het best te boeken?

    Wij hebben geboekt bij http://www.amca.nl/ (hadden toen meerdere huttten nodig) en bij de deze http://www.royalcaribbean.com/gohome.do . Het is net als bij een vliegticket, prijzen verschillen per dag per uur. Je kan ook kijken bij http://www.cruiseweb.nl/.
    Bij d-tours kan je soms een goede deal maken als je de aanbieding neemt en niks wil veranderen. Wij gaan altijd voor drie of vier weken naar florida. Begonnen ze moeiijk te doen over hotels. Alles bij elkaar kwam toen veel duurder uit dan wanneer je alles zelf boekt. Wij hebben alleen ervaring royaalcaribben, andere maatschappijen hebben we nog niet uigeprobeerd.

  4. Top | #104
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    21

    Standaard Re: Cruise waar het best te boeken?

    Ik heb net cruisetarieven gevonden.

    Mijn vliegreis heb ik ook geboekt bij vliegtarieven.nl, alleen de prijzen van cruisetarieven zijn zeker niet de laagste.

  5. Top | #105
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Cruise waar het best te boeken?

    Hi, ik krijg tarieven van cruisecompete.com en die verschillen ook nog al. Priceline is geen optie. MattRob (de priceline expert) heeft dat eens uitgezocht en hij zei dat dat geen wezenlijk = geld,verschil maakt.

  6. Top | #106
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    135

    Standaard Re: Cruise waar het best te boeken?

    Ik zie dat je naar de bahamas wilt 4 dagen, maar vanaf wanneer als ik vragen mag?

    Tickets, villa, ..... check! Nu nog de auto en kaartjes

  7. Top | #107
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    21

    Standaard Re: Cruise waar het best te boeken?

    Cruise van 08 oktober t/m 12 oktober.

    - Royal Caribbean
    - Miami - bahamas - coco bay - key west

  8. Top | #108
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    135

    Standaard Re: Cruise waar het best te boeken?

    Zit net op vacationstogo.com te kijken en daar staat ie op voor $269 en op Royal Carribean voor 204 euro. Dit voor de goedkoopste binnenhut wel te verstaan. Als ik jou was, zou ik een paar offertes aanvragen en aan de hand daarvan beslissen. Let wel op dat ze in de offerte alle bijkomende kosten melden (havengelden en bv fooien) Succes met zoeken en je gaat er vast uitkomen! Laat ook even weten hoe Royal Carribean is als cruiseline. Ben zo tevreden tot nu toe over Carnival dat we wat moeite hebben om over te stappen naar een andere maatschappij. Dit natuurlijk ook omdat we graag platinum status willen behalen, a.s.a.p. ;-)

    Tickets, villa, ..... check! Nu nog de auto en kaartjes

  9. Top | #109
    Regelmatige Bezoeker bejavenlo's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    37

    Standaard Re: Cruise waar het best te boeken?

    Ik heb geboekt bij Priceline voor de 12 tot 15 okt voor 499 $ incl. alles bij Royal Caribean wel binnenhut omdat we toch vooral willen genieten van het schip en de zeelucht.
    Ben....

  10. Top | #110
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    135

    Standaard Re: Cruise waar het best te boeken?

    Heel veel plezier, je zal het vast heel leuk vinden. Laat je nog weten hoe het geweest is als je terug bent?

    Tickets, villa, ..... check! Nu nog de auto en kaartjes



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •