Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 14 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 135

Onderwerp: Character Dining

  1. Top | #101
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Het Character Dining topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankS Bekijk Berichten
    De oplossing is heel simpel: een reservering kost $2, die je terugkrijgt als je daadwerkelijk komt.


    Disney News

    Disney World Dining Booking Window Moves to 180 Days

    08.07.09 |
    Starting October 27, 2009, Walt Disney World will move the booking window for Advanced Dining Reservations to 180 days, from the current 90 days. Walt Disney World resort guests will be able to book all dining reservations 180 days in advance of the day they check in, up to 10 days at a time. Non-Disney World Resort guest can make dining reservations 180 days in advance of their dining date. In addition to all restaurant reservations, all Disney resort venues will be 180 days as well, such as Fireworks Cruises, Tee Times and Fishing Trips. If you can make a reservation for it, you will be able to do so 180 days in advance.
    Currently, some popular restaurants such as Le Cellier and Cinderella’s Royal Table are nearly impossible to find, even calling first thing 90 days in advance. This move should allow those who plan well in advance plenty of opportunity to book the reservations they want.
    Starting on October 27, 2009, guests will be able to book dining reservations up until April 25, 2010.
    Rumor is that at the time of the change, all dining reservations will require a credit card guarantee. No official announcement has been made, I will update this post if/when that change is announced.


    Bron :http://www.mousemisers.com/
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  2. Top | #102
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Het Character Dining topic

    Als je je CC moet geven bij reservering is het wel afgelopen met die onzin....

  3. Top | #103
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Het Character Dining topic

    @ Cloggie68.
    Gewoon 20 dollar per reservering rekenen.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  4. Top | #104
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Het Character Dining topic

    Ook prima, als we maar van die spookreserveringen afzijn zodat iedereen een kans maakt.

  5. Top | #105
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Het Character Dining topic

    We zijn gaan eten in het Akershus in Epcot en vonden dit een aanrader. Het aantal prinsessen is afhankelijk van het aantal reserveringen en zullen er 4 tot 6 zijn. Wij heben 5 prinsessen gezien (wij vinden het ook de top 5 van prinsessen) zijnde: Belle, Assepoester, Doornroosje, Sneeuwwitje en de favoriet van onze dochter Ariel.

    Het is niet goedkoop maar daar staat tegenover dat de kwaliteit van het eten zeer goed is en absoluut genoeg. Ook nemen de prinsessen heel veel tijd per tafel (in ieder geval toen wij er waren). Je krijgt een aantal foto's die worden gemaakt bij binnenkomst met één van de prinsessen cadeau.

  6. Top | #106
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Het Character Dining topic

    wij gaan 3 weken naar disney en hebben echt een heel rijtje character maaltijden gereserveerd. We hebben nog nooit een character maal gedaan, dus het is helemaal nieuw voor ons

    We hebben (verspreid over onze vakantie) ontbijt en diner bij Chef Mickey's, diner bij Akershus, Cinderella's royal table, ontbijt en diner bij 1900 Park Fare, Donalds Safari breakfast, lunch at the crystal palace, ontbijt bij Ohana's en Chip and Dale's Garden grill. (Een behoorlijke lijst dus zoals je kan zien)

    Ik ben ook zo benieuwd hoe onze dochter het gaat vinden. Ik hoor dat de meesten zo leuk zijn, dat er zelfs mensen zonder kinderen naar toe gaan. Het lijkt me echt leuk allemaal.

    Wel een gedoe om te reserveren zeg!!
    Groetjes Chanti


    verslag april/ mei 2013

  7. Top | #107
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Het Character Dining topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chanti Bekijk Berichten
    We hebben (verspreid over onze vakantie) ontbijt en diner bij Chef Mickey's, diner bij Akershus, Cinderella's royal table, ontbijt en diner bij 1900 Park Fare, Donalds Safari breakfast, lunch at the crystal palace, ontbijt bij Ohana's en Chip and Dale's Garden grill. (Een behoorlijke lijst dus zoals je kan zien)
    WOW je hebt bijna alle character dining restaurants geboekt.
    straks ben jij hier de echte expert

    Geniet er maar van.
    ik vond het ieder geval altijd heel erg leuk.

    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  8. Top | #108
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Favouriete character dining

    Ik weet dat er een characterdining topic is, maar ik zou graag weten wat de favoriete character restaurants zijn van de mensen. Ik heb nog nooit een character dinner, lunch of breakfast gedaan en we hebben er nu een hele boel op onze lijst staan.

    Wat zijn jullie ervaringen en welke zijn de leukste?? :-({|=
    Groetjes Chanti


    verslag april/ mei 2013

  9. Top | #109
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Het Character Dining topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pascalbrouwers Bekijk Berichten
    WOW je hebt bijna alle character dining restaurants geboekt.
    straks ben jij hier de echte expert

    Geniet er maar van.
    ik vond het ieder geval altijd heel erg leuk.

    Pascal
    hahaha, ik voelde me mentaal ook lichtelijk onstabiel toen ik het aan het boeken was. Nu maar hopen dat mijn dochter het zo leuk vindt als ik denk dat ze het vindt... die heeft erg veel geluk gehad met een oma en een moeder die niet konden kiezen (arme paps) :-\"
    Groetjes Chanti


    verslag april/ mei 2013

  10. Top | #110
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Het Character Dining topic

    Wij hebben er 2 gedaan de laatste keer, ontbijt (Tusker House in AK) en lunch (op mijn verjaardag) in Crystal Palace, met Pooh. Ik vond het allebei wel ok maar niet echt 'a dream come true'. Tusker House zit je aardig opeengepakt, alles gaat redelijk snel voorbij omdat wij voor rope drop (9 uur) weer buiten wilden staan, net zoals bijna iedereen. Crystal Palace was lunch en ik denk dat we een ongelukkig moment hadden want er stonden megalange rijen bij het buffet, waardoor we niet samen konden eten. Meestal gaat een van ons eerst met de kids en daarna de ander even langs het buffet. Even teruggaan om nog wat te halen kon hierdoor ook niet. Toen we net weg wilden gaan kreeg ik nog 'snel' even een cupcake en kaart voor mijn verjaardag. De characters gingen snel van tafel naar tafel en er wordt een duidelijke 'routing' aangegeven, je dient dan ook gewoon aan je tafel te wachten. Volgend jaar doen we geen character meals meer... we vonden het minder leuk dan in Parijs, misschien toeval maar daar was het allemaal een stuk rustiger en leuker voor ons.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •