Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 30 van de 100 EersteEerste ... 2028293031324080 ... LaatsteLaatste
Resultaten 291 tot 300 van de 994

Onderwerp: Universal Studios & Islands of Adventure (1)

  1. Top | #291
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Tickets Universal

    Bij www.tickets4fun.com betaal je voor 2 dagen 2 parken slechts 62 pond. Dit is ongeveer 66 euro met de huidige koers. Je krijgt dan de derde dag ook nog gratis. 3 Parken kost daar 78 pond.

    Groetjes Monique

  2. Top | #292
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    lommel, belgium
    Berichten
    35

    Standaard Express plus ticket IOA en universal studio's

    Hoi iedereen,

    Heb een paar dagen gelden een express plus pas besteld voor beide parken. Ik heb gekozen voor de optie print at home. Ook mijn ticket (1 dag 2 park) heb ik via print at home. Nu vraag ik me af of ik langs de kassa moet voor deze in te leveren tegen een echt ticket of dat ik gewoon binnen mag met het papieren ticket. Volgens dat ik begrepen heb op de website moet ik niet langs de kassa, maar moet ik dan de hele dag met een paieren ticket rondlopen??? Voor het ticket op zich is dat niet zo'n probleem, maar voor de express pas wel. Ik vermoed namelijk dat ik bij elke atractie dit ticket moet laten zien. Een blaadje papier overleeft bij mij geen dag in 2 parken #-o!!! Iemand ervaring??

    Groetjes

  3. Top | #293
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Express plus ticket IOA en universal studio's

    Volgens mij moet je naar 1 vd machines lopen die net buiten het park staan.
    Hier zou je dan de code moeten ingeven, en vervolgens krijg je normale passen.
    Zo hebben wij het altijd gedaan.
    Ik heb wel nog nooit een express plus pas gehad.

    Ik zou even een mailtje sturen naar Custumer service, die helpen je zeker verder.
    Pascal
    Laatst gewijzigd door Njit; 30-01-09 om 07:45. Reden: full quote verwijderd
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  4. Top | #294
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Express plus ticket IOA en universal studio's

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pascalbrouwers Bekijk Berichten
    Volgens mij moet je naar 1 vd machines lopen die net buiten het park staan.
    Hier zou je dan de code moeten ingeven, en vervolgens krijg je normale passen.
    Waar jij het over hebt is Electronic Pick-up. Bij Print@Home print je direct je eigen tickets uit. Staat ook een barcode op die ze kunnen scannen bij de gate.

    Print@Home

    • Skip the ticket booth lines!
    • Print your tickets at home, and then go straight to the turnstiles when you arrive at the park.
    • It's simple! You will receive your Print@Home tickets via email. Your tickets will be attached to your purchase-confirmation email.
    • You will be asked to show your photo ID and the credit card used to purchase your Print@Home tickets for verification before entering the park.
    • It's fast and convenient!
    Electronic Pickup

    Electronic Pickup provides a fast and secure way to collect your online ticket purchase.

    * Look for Electronic Ticketing Machines conveniently located near the front gate of each theme park.
    * Swipe the credit card used during your online purchase (for verification only).
    * Enter the confirmation number provided on your email receipt.
    * Print out your tickets.
    Laatst gewijzigd door Njit; 30-01-09 om 07:53.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #295
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    lommel, belgium
    Berichten
    35

    Standaard Re: Tickets Universal

    Dus als ik het goed begrijp dan mag ik direct binnen, zonder aan te schuiven aan de kassa. En moet ik dus de volledige dag met een papieren express pass rondlopen? Dan maar de atracties met water als laatste uitproberen, anders ga ik niet veel ticket meer over hebben!

    Greetz

  6. Top | #296
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Tickets Universal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ellen W Bekijk Berichten
    Dan maar de atracties met water als laatste uitproberen, anders ga ik niet veel ticket meer over hebben!

    Greetz
    Mocht dit zo zijn dat je geen "echt" ticket krijgt, maak dan nog een extra kopie.Wordt er ééntje nat heb je nog en reserve....


    Pascal

    en uh Martijn je had gelijk, je kunt er zo mee naar binnen
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  7. Top | #297
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Universal

    Wij hadden ook Print@Home passen maar dan voor 7 dagen. We hadden ze in een plastic insteek-hoesje gedaan. Maar een aantal extra kopietjes maken is inderdaad verstandig denk ik.. (wel ergens anders bewaren )
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #298
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Tickets Universal

    Wij hadden ook de tickets via thuis geprint. Eenmaal daar netjes in de rij wachten, maar bij de kassa gaven ze aan dat we gewoon de tickets bij binnenkomst konden scannen en doorlopen. En dat klopte ook. Dus je kan inderdaad gewoon doorlopen.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  9. Top | #299
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Boxtel
    Berichten
    12

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Iemand al eens tickets besteld via viator.com ? Daar staat volgens mij wel een leuke aanbieding voor 7 dagen 2 parken Universal voor 77 euro ? Is dat een goede deal ?
    Volgens mij krijg je daar vouchers. Moet je die dan wel omruilen ?? Veel vragen maar hopelijk heeft iemand de antwoorden. Alvast bedankt !!

  10. Top | #300
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harryhonda Bekijk Berichten

    Iemand al eens tickets besteld via viator.com ? Daar staat volgens mij wel een leuke aanbieding voor 7 dagen 2 parken Universal voor 77 euro ? Is dat een goede deal ?
    Ik kende ze nog niet, maar kan zo 1,2,3 geen addertjes onder het gras vinden. Ziet er goed uit, mooie prijs.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harryhonda Bekijk Berichten
    Volgens mij krijg je daar vouchers. Moet je die dan wel omruilen ??
    Klopt, in een van de reviews lees je dat het één keer wat problemen gaf bij het omwisselen. In de andere gevallen liep het kennelijk perfect.





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •