Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 47 van de 100 EersteEerste ... 3745464748495797 ... LaatsteLaatste
Resultaten 461 tot 470 van de 994

Onderwerp: Universal Studios & Islands of Adventure (1)

  1. Top | #461
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: nieuwe tickets UNIVERSAL

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yftie Bekijk Berichten
    Hoe zit het met het orlando flexticket? Blijft dat aan dezelfde prijs?
    Tsja, wie zal 't zeggen... Ik ben bang dat je er op kunt wachten dat die ook wat duurder worden.



  2. Top | #462
    Vaste Bezoeker maantje71's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    vlaardingen
    Berichten
    72

    Standaard Re: nieuwe tickets UNIVERSAL

    inderdaad de flextickets zijn ook verhoogd.
    ik heb ze net voor de kerst gekocht bij undercover voor 218.50 dollar
    nu zijn ze 247,95 dollar dat scheelt toch wel aardig wat zeker als je er 6 besteld hebt.
    ik had ze ook binnen 10 dagen in huis

  3. Top | #463
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: nieuwe tickets UNIVERSAL

    Ik heb gister de flex plus besteld voor 284 en nog wat.
    Weet niet meer wat daar de prijs van was voor de verhoging en voor mij maakt het niet zo veel uit zijn maar 2 kaarten maar inderdaad als je er een stuk of 6 nodig hebt kan de verhoging toch aardig oplopen.
    Ben benieuwd wanneer ze binnen komen in de bestelling stond 29 januari.

  4. Top | #464
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    belgium
    Berichten
    8

    Standaard Re: nieuwe tickets UNIVERSAL

    Zijn er personen die mij eventueel zouden kunnen zeggen of zij ervaringen hebben bij het engelse ATTRACTION TICKETS kantoor bij het bestellen van Orlando pretparken tickets.

  5. Top | #465
    Vaste Bezoeker an25's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    zaandijk
    Berichten
    68

    Standaard Re: Nieuwe tickets Universal

    Bedoel je deze site?
    goede ervaringen mee, vorig jaar tickets besteld en binnen een week alles keurig thuis bezorgd met de post (wordt aangetekend bezorgd).

    http://www.attraction-tickets-direct.co.uk/

  6. Top | #466
    Stamgast Micktomar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    178

    Standaard Re: Nieuwe tickets Universal

    Ook wij hadden vorig jaar bij hetzelfde buro als An25 tickets gekocht, verliep prima.
    Ik kwam ook deze site tegen en die is met sommige tickets goedkoper, dus misschien even vergelijken?
    www.orlando-ticket-deals.co.uk

  7. Top | #467
    Regelmatige Bezoeker sivec-one's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Berichten
    25

    Standaard Re: Nieuwe tickets Universal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door an25 Bekijk Berichten
    Bedoel je deze site?
    goede ervaringen mee, vorig jaar tickets besteld en binnen een week alles keurig thuis bezorgd met de post (wordt aangetekend bezorgd).

    http://www.attraction-tickets-direct.co.uk/
    Super, heb er ook tickets op gevonden. We willen zeker naar Seaworld gaan, Island of adventure, Universal studios & Buch gardens gaan

    Normaal zouden we dan de Orlando Flex tickets plus kopen:
    Aquatica
    Universal Studios
    Islands of Adventure®
    SeaWorld® Orlando
    Wet 'n Wild® Orlando
    Busch Gardens® Tampa Bay
    plus Universal CityWalk®
    op undercovertourist.com voor 284,95 dollar (202 euro)

    Maar op deze site is het volgende te koop:
    Orlando Combo Ticket Deals - Exclusive to ATD

    5-Park Orlando Combo Ticket:
    Enjoy all the same benefits as the 4-Park Orlando Ticket with the addition of Busch Gardens® Tampa Bay where you can explore exotic terrain, get up close to wildlife and experience wild rides including floorless SheiKra®, North America’s first dive coaster.


    Plus your 5-Park Orlando Ticket includes free return coach transportation to Busch Gardens from Orlando aboard the Busch Gardens Shuttle Express. The journey takes around 90 minutes. This service departs from SeaWorld Orlando and various locations in the International Drive and Kissimmee areas. Service may be subject to change.
    • AquaticaTM - Orlando's newest water theme park brought to you by SeaWorld. From Tube slides to playful dolphins to tranquil and rapid rivers, the fun is endless as the sea.
    • SeaWorld® Orlando - the world's best loved marine park where you can enjoy up-close animal encounters, plunge down the rides and be amazed by the spectacular Shamu® show Believe®. Don’t miss the brand new mega attraction, Manta, now open!
    • Universal's Islands of Adventure® - feel the rush of adrenalin as you experience innovative thrills and unexpected adventures as you journey through five remarkable islands. Don’t miss The Incredible Hulk Rollercoaster® and The Amazing Adventures of Spider-Man®.
    • Universal Studios® - jump into the action of your favourite films at the number one movie and TV based theme park in the world. Experience The Simpsons Ride - voted 'Best New Theme Park Attraction' for 2008 by Theme Park insider and be one of the first to ride the brand new Hollywood Rip Ride Rocket opening in summer 2009.
    Plus your ticket also includes 14 consecutive days entrance to Universal CityWalk® - With fabulous live entertainment, sizzling nightclubs, an incredible variety of restaurants and shopping, plus a 20-screen movie theater, CityWalk makes your nights at Universal Orlando® Resort every bit as exciting as your days.*

    *The Universal CityWalk® component of a ticket is not valid for separately ticketed concerts and special events. Some venues require ages 21 or older for admission. Valid photo ID required. Does not include admission to Universal Cineplex 20, an AMC Theatre or the Blue Man Group show. Subject to availability.
    Iemand hier ervaring mee met dit ticket?
    Het zou Sub Total: £152 of 174 euro zijn... Iemand dit ticket al gekocht? Of nog positieve ervaringen met deze site? of heeft een Flex pas nog meer voordelen?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-01-10 om 01:42.

  8. Top | #468
    Vaste Bezoeker ruthytje's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Ieper, Belgie
    Berichten
    53

    Standaard Re: Nieuwe tickets Universal

    sorry dat ik een onnozel vraag stel, maar volgens de voorwaarden, leveren atd en otd enkel aan uk klanten, vul je misschien de land in de county veld of hoe omzeil je het?
    thx

  9. Top | #469
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    147

    Standaard Re: Nieuwe tickets Universal 2010

    Hallo medeflorumers,
    ook ik zou net als ruthytje graag willen weten hoe dat dan gaat met die tickets, omdat er inderdaad staat alleen voor uk klanten. We willen graag tickets bestellen
    maar wachten nog op antwoord. Ik weet ook wel dat velen de tickets bestellen bij atd en otd. Doen ze dan niet moeilijk ivm een nederlands adres?

    Help we eigenlijk ik :-D wil graag de tickets bestellen het kriebelt.

    Groetjes Marita

  10. Top | #470
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    123

    Standaard

    sivec-one, de Flex Tickets Plus geven ook toegang tot Busch Gardens en de combo tickets niet. Bovendien kun je met de Flex tickets 14 dagen gebruik maken van alle parken en met die combo tickets geldt dat dacht ik alleen voor Seaworld en Aquatica. In Universal enzo kun je geloof ik maar een of twee keer naar binnen. Wij willen persé ook naar busch Gardens, dus wij gaan voor de Flex Tickets Plus.

    Marita, ik weet niet wat atd en otd is, maar ik zou ze gewoon bestellen. Als het niet kan, wat ik niet geloof, merk je dat vanzelf in het bestelproces. Bij undercover tourist kun je ze gewoon bestellen, heb ik vorige keer ook gedaan.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 03-02-10 om 23:06. Reden: berichten samengevoegd



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •