Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 25 van de 100 EersteEerste ... 1523242526273575 ... LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 250 van de 994

Onderwerp: Universal Studios & Islands of Adventure (1)

  1. Top | #241
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    bij amsterdam
    Berichten
    76

    Standaard Re: Te dik voor de ritten Universal Studios

    Haper, goed joh!!! Ga zo door.

    Ik ben voor ik op vakantie ook ging gaan lijnen. Ben 11 kilo kwijt geraakt en voor ik op vakantie ging zat er weer 4 aan. Uiteindelijk dus toch nog 6 kilo in 9 maanden. Tis niet veel maar ik was er blij mee. En vooral ook dat ik nu op dat gewicht ben blijven schommelen. Nu ben ik terug van vakantie (een kilo lichter dan voor ik ging ) en ga ik maandag weer beginnen...

    En wat betreft Universal. Heb alle attracties kunnen doen. Wel ben ik in de rij/stoel gaan staan/zitten met de extra riem en dan ging het prima. Had overigens een vriendinnetje mee met ongeveer dezelfde size en die kon gewoon naast me zitten in de gewone stoel. Soms moest het dan wel ff aangedrukt worden voor het laatste standje maar het paste wel!

    x
    sab

  2. Top | #242

    Standaard Re: Te dik voor de ritten Universal Studios

    Inderdaad je moet wel heel dik zijn wil je niet in die karretjes passen hoor.

  3. Top | #243
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    bij amsterdam
    Berichten
    76

    Standaard Re: Te dik voor de ritten Universal Studios

    Renske, dat ben ik niet met je eens hoor. Het is niet zozeer 'dik zijn' wat het probleem in Universal is. Die amerikanen hebben namelijk over het algemeen een giant ass en zijn dan verder nogal uit proportie! Niet normaal. Maar wij europeanen zijn 'gezegend' met het feit dat het vet niet alleen op onze kont gaat zitten maar ook van boven. En het zit hem dus meestal in de uitstekende borstkas wat het probleem maakt ;-) Als je dus geen borsten hebt maar verder dik bent, kan het heel goed zijn dat je overal in past terwijl wanneer je dunner bent maar veel borst hebt dus heel goed een probleem zou kunnen hebben... Afgezien van het feit dat een giant ass natuurlijk nooit mee werkt *grinnikt*

    Maar goed, voor iedereen die zich zorgen maakt; zit je onder de maat 52 (in 2004, nu maat 48/50) dan gaat het allemaal prima!

    x
    sab

  4. Top | #244

    Standaard Re: Te dik voor de ritten Universal Studios

    Hmm ik heb zelf ook cup F/G maar pas makkelijk in alle karretjes daar. Naar mijn mening moet je dus echt heel dik zijn wil je er niet inpassen.

  5. Top | #245
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Berichten
    29

    Standaard Re: Te dik voor de ritten Universal Studios

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renske1978 Bekijk Berichten
    Hmm ik heb zelf ook cup F/G maar pas makkelijk in alle karretjes daar. Naar mijn mening moet je dus echt heel dik zijn wil je er niet inpassen.
    Ik ben niet superdik hoor, maar wat het dus is... het bovenlichaam is fors qua bouw. Kijk, die beugels gaan gewoon dicht. Maar om nou net dat riempje erin te krijgen, moeten ze die beugel aanduwen. Als je schouders en borstkas dan net wat massaler zijn, is er geen beweging in die beugel te krijgen en past de riem niet in de beugel.... maar ik denk dat ik er nu al geen last meer van zal hebben. En het is nog 11 weken tot Orlando, dus er gaat nog meer af!

  6. Top | #246
    Stamgast wippelgem's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Wippelgem
    Berichten
    136

    Standaard Re: Te dik voor de ritten Universal Studios

    Haper: goed gedaan en nog 11 weken te gaan... ze gaan je daar niet meer zien lopen.
    Ik ben ook wel op dieet gegaan voor onze reis naar de usa volgend jaar. Ik voelde me daar nooit echt dik omdat ik 'slanker' was dan de gemiddelde dikke amerikaan. Maar die zijn daar wel mega dik hé!
    Dus ik ben ondertussen al 18,9 kg kwijt en ik wil er nog 11,1 af. En dan volgend jaar me echt slank voelen en slank zijn tussen de dikkertjes!
    Het gaan een gans andere beleving zijn!
    VOlhouden hé Haper!
    2000: New York + Washington 2002: West USA, 2006: Midden + West USA 2007: Florida 2009: juni 7 dagen eurodisney + 10 dagen spanje + Duitsland en Oostenrijk 2010: 2 x Eurodisney

  7. Top | #247
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Berichten
    29

    Standaard Re: Te dik voor de ritten Universal Studios

    Wow! Al bijna 19 kilo! Goed hoor! Wel grappig... ben dol op Amerika en hun eten en zie ons even allemaal kilo's kwijtraken voor dat land

    Ik heb zo'n zin in de pretparken! Eindelijk weer. Eerst donderdag naar Canada en de States (Michigan, New York en Illinois!). En elke dag netjes een half uur op de hometrainer (hotels op uitgezocht!).
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-10-08 om 17:22. Reden: full quote eruit

  8. Top | #248
    Stamgast wippelgem's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Wippelgem
    Berichten
    136

    Standaard Re: Te dik voor de ritten Universal Studios

    Ja die hamburgers.... mmmm.... nu afvallen om daar weer bij te komen...

    Ik zoek hotels met zwembaden, ben niet zo fitnessachtig aangelegd. En dan maar veel gaan wandelen in de parken en zo hé!!!!

    Succes verder en hou ons op de hoogte hoe het gaat met afvallen hé!
    2000: New York + Washington 2002: West USA, 2006: Midden + West USA 2007: Florida 2009: juni 7 dagen eurodisney + 10 dagen spanje + Duitsland en Oostenrijk 2010: 2 x Eurodisney

  9. Top | #249
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    41

    Standaard Re: Combineren Universal Studios en Islands of Adventure op 1 dag

    Hoe hebben jullie die tickets besteld?
    Gewoon op de Universal site zelf?

    Want bij veel ticketsites kan ik de 1 day, 2 parks tickets niet vinden.

  10. Top | #250
    Vaste Bezoeker svenehans's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    86

    Standaard Re: Combineren Universal Studios en Islands of Adventure op 1 dag

    Als je een eerste keer naar Orlando gaat, zo is mijn ervaring van begin oktober, is het veel leuker om er 2 dagen voor uit te trekken om die parken te bezoeken. Er is genoeg te zien en te beleven. Daarnaast lijkt mij dat je op vakantie bent, dus niet alles wilt overhaasten, toch? Doe je immers thuis in Nederland ook al. Vakantie is ook: lekker rustig aan en genieten. Vond zelf dat het lekkerder is om er dan 2 dagen voor uit te trekken.
    Washington DC - April 2006
    New York City & Washington DC - mei 2007
    Orlando Fl - sept/okt 2008 en dec 2009
    Colorado, Utah, Arizona and New Mexico - mei 2010



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •