Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 13 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 121

Onderwerp: Disney's Dining Plan

  1. Top | #51
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    116

    Standaard Re: Disney's Dinning Plan

    Nog even een vraag hierover,

    Als je lekker wilt ontbijten en daar ff voor wilt gaan zitten (moelijke wakkerworders!!), ben je dan je table service meal voor die dag kwijt?

  2. Top | #52
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    57

    Standaard Re: Disney's Dinning Plan

    Ligt er maar net aan waar je gaat zitten. Als je ergens gaat eten waar je bediend wordt (bijv Cinderella's Royal table) dan kost het je een table service credit. Maar ga je ergens zitten waar je zelf bij de counter je bestelling doet (bv bij Main Street bakery) dan kost het je je counter service credit
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-10-08 om 13:55. Reden: full quote van voorgaand bericht eruit gehaald

  3. Top | #53
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Disney's Dinning Plan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nnbellie Bekijk Berichten
    Ligt er maar net aan waar je gaat zitten. Als je ergens gaat eten waar je bediend wordt (bijv Cinderella's Royal table) dan kost het je een table service credit.
    Dit kost je twee TSC.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  4. Top | #54
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Disney's Dinning Plan

    We zijn net terug van 3 weken WDW, waarvan we de eerste 2 weken free dining hadden. We hebben echter voordat we uitcheckte alweer geboekt voor volgend jaar, waardoor we dan voor de volle 3 weken free dining kregen, nu zelfs in combinatie met een family suite in All Star Music (normaal gesproken is die vrij snel uitverkocht i.c.m. free dining).

  5. Top | #55
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Disney's Dinning Plan

    Wij willen ook voor het Disney Dining plan gaan. Er zit overigens geen voorgerecht bij (tenzij je de premium package neemt, of bij speciale restaurants 2x een table seating inlevert)

    Maar het vreemde is, wij kunnen dit niet via ons Nederlandse reisbureau boeken. Heeft iemand hier ervaring mee? Moet je het gewoon terplekke aanvragen of werkt het anders?

  6. Top | #56
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Disney's Dinning Plan

    Het is onderdeel van een package. Dus een combinatie van kamer & ticket. Ook is er een speciale combi mogelijk voor annual pass houders. Als jullie reisbureau dat niet kan boeken, dan hebben ze ófwel geen packages in hun assortiment, ófwel ze doen hun werk niet goed.

  7. Top | #57
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Disney's Dining Plan

    In deze officiële Disney brochure staat het heel duidelijk en compleet uitgelegd. Wellicht laten zien aan je reisbureau? http://adisneyworld.disney.go.com/me...ey%20World.pdf

  8. Top | #58
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Disney's Dining Plan

    Wij willen die "basic" dining plan doen. Heet geloof ik ook dining plan plus. Ik zie het namelijk niet zitten om 3 weken lang quick service te doen en we willen een aantal character dining experiences doen. Waarschijnlijk gaan we met al onze grootse plannen er als nog geld bij moeten leggen, maar dat zien we dan wel weer... lol. Dit wordt voor ons wel een heel bijzondere vakantie, dus dan mag het wat meer kosten.

    Trouwens heeft iemand ervaring met de maaltijden daar? Ik heb gelezen dat het nogal grote porties zijn? Dat komt goed uit want we hebben een hongerige 2 jarige bij ons en die valt niet onder zo'n dining plan, dus ik ben van plan mijn maaltijden met haar te delen. Is dat te doen als je maar 2 maaltijden per dag eet?

  9. Top | #59
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Disney's Dining Plan

    Wij hebben het ook gedaan met onze toen 2-jarige dochter en dat ging prima. Wel bestelden we af en toe er een voorgerecht bij, dat we dan ook deelden.

  10. Top | #60
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Promotion: Free Dining Plan

    WDW heeft haar jaarlijkse Free Dining weer aangekondigd. Bij verblijf met aanvang tussen 16 augustus en 3 oktober en boeking van minstens 3 overnachtingen + 1 dag MYW toegangspas, krijg je gratis, voor de duur van je verblijf, het Dining Plan. Deze actie geldt vanaf vandaag alleen voor Disney Visa Rewards members, maar de verwachting is dat dit vanaf 30 maart a.s. ook voor "general public" zal gaan gelden.

    Meer info op www.mousesavers.com



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •