Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 23 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 221

Onderwerp: WDW: Eten / Restaurants / Reserveren

  1. Top | #61
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Berichten
    78

    Standaard Re: Restaurants reserveren

    Als je bepaalde sit down restaurants wilt doen? Absoluut! Als je gedurende bepaalde drukke periodes wilt? Absoluut! (denk bijv. aan feestdagen, zomer, tijdens de free dining periode etc.)

    Ben je zeer makkelijk ingesteld en maakt het je eigenlijk geen sik uit waar je eet of hoe laat? Dan kun je vaak nog wel wat op de dag zelf reserveren, maar je zult flexibel moeten zijn qua lokatie, tijd en niet in de drukste tijden te veel noten op de zang moeten hebben.

    Een ander punt van invloed is uit hoeveel personen de groep bestaat waarmee je wilt eten. Grote groepen of bijv. een oneven aantal is lastiger reserveren in veel restaurants, minder beschikbaar.

    'Walk ups' (bij een restaurant aanlopen en hopen dat men beschikbaarheid heeft op dat moment) heeft weinig kans van slagen bij veel restaurants.


    Zelf boek ik altijd ruim van te voren dat wat ik zeker wil doen. Caractre dinings, bepaalde populaire restaurants etc. Ik begon hier altijd 180 dagen van te voren mee, nu dus de 90 dagen regel. Ik heb gewoon geen zin om het risico te lopen iets wat ik erg graag wil doen niet te kunnen. Het is makkelijker om bijv. 24 uur van te voren te annuleren als ik besluit géén zin te hebben dan andersom.

    Dat gezegd hebbende; flexibiliteit kan een hoop helpen. Afgelopen december zijn we 14 dagen (de eerste 2 weken) geweest en gooide ziekte veel roet in het eten. Ik heb voor de andere 2 personen in het gezelschap eigenlijk constant de boel om moeten gooien. Soms duurde het dagen voor ik een gewenst restaurant kon scoren, maar het meeste is wel gelukt met min of meer schappelijke tijden, zelfs diverse caractre dinings. Anderzijds; het heeft zeker volhardendheid gevergd met meermaals per dag checken voor beschikbaarheid.

    Voor de counter service restaurants is uiteraard geen reservering nodig, doen ze zelfs niet aan.

  2. Top | #62
    Regelmatige Bezoeker stephanie84's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    48

    Standaard Re: Restaurants reserveren

    hoi,

    ik heb een vraagje als je voor een restaurant wilt reserveren hoelang van te voren en misschien heel dom hoe via telefoon of ook via internet. het is me eerste keer dat ik naar florida ga vandaar wil wel goed voorbereid zijn en op de hoogte hoe dingen werken.

    alvast bedankt

  3. Top | #63
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Berichten
    78

    Standaard Re: Restaurants reserveren

    Stephanie, je kunt vanaf 90 dagen voor aankomst reserveren. Als je in een disney hotel verblijft kun je op die eerste dag meteen voor 10 opvolgende dagen reserveren. Klinkt verwarrend voor veel mensen, dus een praktisch voorbeeldje.

    Stel jij verblijft op dagen 99 t/m 112 in Allstars Music. Op dag 9 mag je dan voor dag 99 beginnen te reserveren. Omdat je on site verblijft, mag je dan dus voor dagen 99 t/m 109 meteen reserveren. Voor de getallen kun je elke willekeurige datum uiteraard invullen. Makkelijkste rekenen vind ik zelf; 90 dagen is 13 weken minus 1 dag.

    Je kunt op het moment alleen telefonisch reserveren. Zo uit mijn hoofd; 407-WDW-DINE. Men is wel bezig om ook een optie online op te gaan zetten, maar daar schijnen ze al máánden mee bezig te zijn.

    Als je via een reisagent boekt (of beter gezegd; de amerikaanse, that is), dan kun je ook hen de reserveringen laten doen. Je mailt dan gewoon jouw wensen door en zij regelen de rest.

    Een goede website om te verkennen wat welk restaurant voor thema heeft en wat er op het menu staat (en niet geheel onbelangrijk; welke caractres er aanwezig zijn tijdens caractre dining) is allears.net onder het kopje Dining.

  4. Top | #64
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Berichten
    11

    Standaard

    Is het noodzakelijk al je restaurants te reserveren ?

    Moet je ook reserveren voor restaurants op international drive ?
    En voor in de hotels ?

    Moet je op voorhand reserveren om te eten in de swan ?
    Heb je nog tips ?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-02-09 om 20:58. Reden: samengevoegd ivm bubbelposts

  5. Top | #65
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Hotelervaring: Disney Resorts

    Ik zou zeker reserveren hoor zo ben je zeker van je plaats maar er is in de omgeving genoeg te doen dus als je even moet wachten krijg je een bieper mee en als je plaats vrij komt biepen ze je op. Ik vond dit hotel erg leuk om zonder kinderen te doen het is een erg romantisch hotel en heel erg mooi . Als je een kamer boekt met zicht op de parken kan je het vuurwerk van zowel epcot als mgm studios kijken vanuit je hotelkamer ze doven er zelfs alle buitenlichten voor .

  6. Top | #66
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    15

    Standaard Eten bij Victoria & Alberts of Normans

    Op onze vakantie zijn mijn man en ik 6 jaar getrouwd en willen graag lekker luxe uiteten. Heeft iemand ervaring met een van deze restaurants? (victoria & Alberts of Normans) zo ver als ik kon uitzoeken zijn dit een van de 2 beste restaurants van Orlando en omgeving. Mocht er iemand nog een ander idee hebben dan hoor ik het graag. Voorkeur: romantisch.

  7. Top | #67
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: eten bij Victoria & Alberts of Normans

    Top romantische restaurants Orlando en omgeving (gesorteerd op rating voor eten):

    1) Victoria & Albert (beste kwaliteit eten EN beste service)
    2) Le Coq au Vin (beste kwaliteit eten)

    3) Primo
    4) Chatham's Place (beste service)

    5) Norman's (beste 'decor')
    6) Christini's Ristorante Italiano

    Ik heb nog nooit bij deze restaurants gegeten, maar Victoria & Albert is wel ERG duur, de andere lijken wat betaalbaarder ;-) !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  8. Top | #68
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    15

    Standaard Re: eten bij Victoria & Alberts of Normans

    dank je. wat is erg duur?

  9. Top | #69
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: eten bij Victoria & Alberts of Normans

    Vrijdag gaan we eten bij Victoria en Albert's
    Daarna kan ik je precies vertellen hoe en wat.

    Denk er om dat er een dress code is.

    De heren zijn VERPLICHT om een jasje,overhemd met das en lange broek te dragen. Dames een rok of geklede lange broek. Geen jeans.

    We werden vorige week vrijdag opgebeld door iemand van het management van V&A om te controleren of we afwisten van de kleding voorschriften.

    Als de mannen geen jasje of das bij zich hebben krijgen ze er eentje van het restaurant zelf.

    Van "slachtoffers" heb ik gehoord dat de jasjes van het restaurant zelf vies poep bruin zijn. :-P
    Ik heb in ieder geval een pak voor mijn man de oceaan over gesleept

    Dit is de link van het restaurant: http://disneyworld.disney.go.com/res...a-and-alberts/


    Wat de prijs betreft dacht ik dat er een vaste prijs was van 125 dollar per persoon zonder drank uiteraard.

    Misschien is Narcoossees ook wel een leuke gelegenheid voor jullie. Erg romantisch aan het water en een prima uitzicht op de waterparade en het vuurwerk.

    We waren hier ongeveer 100 dollar per persoon kwijt ,wel met een wijntje maar zonder fooi.
    Laatst gewijzigd door Tinkerbell; 12-05-09 om 23:59.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  10. Top | #70
    Stamgast
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    177

    Standaard WDW: Eten

    Als wij graag wat uitgebreider willen gaan eten bij Disney waar zouden we dat het beste kunnen doen. Dus niet een eetzaal maar gewoon gezellig.

    Connie



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •