Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 105 EersteEerste ... 78910111959 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 1049

Onderwerp: Vliegen met Martinair

  1. Top | #81
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Berichten
    81

    Standaard

    En het entertainment waar martinair het over heeft? ik ga er vanuit dat dit ook de tv-tjes in iedere stoel betreft en dat je uit films kunt kiezen. Heb ik het mis?
    Vooralsnog klinkt het me, ondanks alle klachten over martinair, best nog wel goed in de oren. Een extra stop zien we gewoon echt niet zitten, daarnaast zijn de tickets van martinair ook erg voordelig

  2. Top | #82
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Locatie
    Muiden
    Berichten
    82

    Standaard

    Als je de ticketprijzen vergelijkt, moet je bij de prijzen van Martinair dus wel de extra toeslag meetellen voor de comfortclass. Pas dan heb je schermpjes in de stoel en meer beenruimte, wat bij United dus standaard is. Je bent dan dus per persoon bij Martinair €98 extra kwijt (€49 per enkele reis). Is het dan nog steeds voordeliger?

    Ik begrijp dat sommigen een rechtstreekse vlucht verkiezen boven de beenruimte, wij hebben er vorig jaar ook goed over nagedacht. We hebben uiteindelijk toch voor United gekozen, omdat je daar de economy plus optie hebt, met ECHT meer beenruimte. Dat is voor mijn man vooral erg comfortabel, omdat hij behoorlijk lang is en heel lange benen heeft. In de gewone economy plus zit hij altijd opgevouwen en komen zijn knieën altijd tegen de voorstoel aan, zelfs als die in de "rechtop" stand staat. En trombose vinden wij niet een prettige bijwerking van een vlucht......

    Groetjes, Jacqueline
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-05-10 om 00:59. Reden: full quote eruit
    Groetjes, Jacqueline


    Kijk op http://www.jasmino.blogspot.com/ voor onze reisverhalen.
    Kijk op http://www.pixagogo.com/jasmino voor onze foto's.

  3. Top | #83
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Berichten
    81

    Standaard

    inclusief de comfortklasse zou ons ticket op 399 uitkomen. Niet slecht dus. Of is de rest nog veel goedkoper dan? :shock:

  4. Top | #84
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Suzie. Als jij perse rechtsstreeks wilt vliegen kun je ook via Dusseldorf met LTU . Daar vliegen wij dit jaar voor het eerst mee en het is vaak voordeliger om in duitsland te boeken. Scheelde bij ons Honderden euro's. Wij wonen gelukkig net zo ver van Dusseldorf af als Amsterdam dus dat mag zeker de pret bij ons niet drukken! Deze vlucht komt ook nog eens volgens de planning om 4 uur s'middags aan. En het parkeren van je auto is ook Spotgoedkoop! Veel goedkoper als amsterdam, Wij zouden voor 3 weken rond de 80 euro moeten betalen. Mischien een overweging waard om te gaan snuffelen .



    Ze hebben goede recenties! Groetjes marisca.
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  5. Top | #85
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Berichten
    81

    Standaard

    Marisca,

    Bedankt voor de tip :idea: , ik ga er zeker eens 'snuffelen'. Hun prijzen liggen dan nog lager of zijn ze hetzelfde als martinair?
    Heb je nog www adressen waarmee ik kan beginnen?

  6. Top | #86
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Suzie ik heb hier een telefoon nummer van het duitse reisbureau. Het is te proberen. Welke periode willen jullie gaan? Dat kan ook in de kosten schelen! Je moet gewoon wat schuiven met Data's. Voor ons was het lucky in het hoogseizoen konden wij niet goedkoper als ltu. Ik ben benieuwd of jij ook goedkoper uit bent,Ik Hoor graag nog van jou hoe het is afgelopen! Klever-Reisbureau Grosse straat 24 Tel; 02821-24041 . Er werkt ook een meisje dat nederlands spreekt! Veel succes.



    Hopenlijk hou je nog een zak dollars er aan over om andere leuke dingen van te doen! Groetjes marisca. 8)
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  7. Top | #87
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    24

    Standaard

    Ik ben absoluut geen Martinair fan, inderdaad vanwege krappe ruimte en slechte en sjacherijnige service aan boord, maar helaas was er geen andere vlucht meer te vinden voor als wij gaan, 10 maart vliegen we weer met onze vrolijke vrienden.
    Voordeel is wel de rechtstreekse vlucht op Orlando en ik heb toch maar comfort class geboekt (ook al is het betalen voor service die je bij bijv. United gratis krijgt), daarbij is het fijn dat je de stoelen kunt vastleggen, dus niet meer 4 uur van tevoren op Schiphol om niet zo ver achterin te zitten (erg lastig als je zoals mijn man invalide bent en die paar meter lopen 4x zo lang duren als bij een valide loper....).

    Dus...fingers crossed en ik zal posten na mijn terugkomst (al wil ik daar nog effe niet aan denken.....).

  8. Top | #88
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard

    ik wordt dat gezannik een beetje zat, de prijzen van Martinair zijn idd wat lager (vooral als je vroeg boekt), en dan heb je misschien wat minder beenruimte.
    De bediening vind ik helemaal niet sagerijnig, en het entertainment op de tv vind ik voldoende, vind je dat te weinig, neem dan een mp3 speler ofzo mee.

  9. Top | #89
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    31

    Standaard

    eigenlijk helemaal mee eens.

    Ben pas heen en weer naar Montreal gevlogen per KLM 767-300, de enige vergelijking die ik kan maken met Martinair was een retour Dalaman vorig jaar mei in hun 767-300, maar in de economy klasse is het bij beide maatschappijen krap. Ik ben ook een goeie 1,90 lang maar ervaar vliegen in de economy bij welke maatschappij dan ook als 'krap'.
    Het zal misschien best bij Martinair een centimeter of wat minder zijn, maar naar mijn idee maakt het allemaal bar weinig uit, die paar 'inches'...

    groeten Wim

  10. Top | #90
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Berichten
    92

    Standaard

    LOL Ritchie,

    Heb je ooit wel eens wat anders gevlogen dan Martinair? En dan wordt niet het kleine stukje richting het Middelandse Zee gebied bedoeld. Ik meen dat jullie z'n voorstander zijn van de directe vlucht.

    "Het entertainment is voldoende" En onder een ander topic toon jij juist erg veel belangstelling voor de mogelijkheden van M-air's Personal Entertainment Player. "Kan je daar ook prive dvd's op bekijken?" was daar jouw vraag. Als het voldoende is heb je toch geen pep nodig of is dit een Boris Dietrich standpunt?

    groet
    Trainspotters
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-05-10 om 01:00. Reden: full quote eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •