Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 41 van de 105 EersteEerste ... 3139404142435191 ... LaatsteLaatste
Resultaten 401 tot 410 van de 1049

Onderwerp: Vliegen met Martinair

  1. Top | #401
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard Re: Martinair eind 2009 terug naar Orlando

    Maar dat is dan 65 euro voor een directe vlucht naar Orlando. Bij United Airlines was ik voor Economy plus per vlucht van 2 etappes meer dan 100 dollar kwijt voor meer beenruimte (ongeveer 50 dollar per etappe). Dus die prijs van Martinair is zo gek nog niet.
    Ik ga het in ieder geval betalen. Ik wil namelijk niet meer shocking klem komen te zitten onder de (natuurlijk in 1 keer) neergelaten rugleuning van de persoon voor me.
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  2. Top | #402
    Vaste Bezoeker Tielemans's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    65

    Standaard Re: Martinair eind 2009 terug naar Orlando

    hmmm net nu we bij ba hebben geboekt voor september!
    jammer. nou ja de volgende keer dan maar weer martinair. persoonlijk vind ik dat niks tegen geen overstap op kan.

  3. Top | #403
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Martinair eind 2009 terug naar Orlando

    Heeft iemand al iets vernomen over de prijzen van Orlando voor 2010? Ik heb gelezen dat ze begin juni op de site zouden staan en ik wordt ongeduldig haha! Als het me lukt ga ik ze anders morgen even bellen!

  4. Top | #404
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Martinair eind 2009 terug naar Orlando

    Nou, die van 2010 is misschien een beetje voorbarig, die zul je nog vrijwel nergens vinden.
    Je kunt echter wel voor bijv. november a.s. al een rechtstreekse vlucht naar Orlando boeken voor ongev. EUR 560

  5. Top | #405
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard

    Ik zie nu inderdaad dat er bij sommige heenreizen in november wel Martinair wordt aangeboden, maar verder niet. Lijnvluchten kan ik wel boeken van andere maatschappijen. BA zelfs al voor de gehele meivakantie, United en KLM moet ik nog een paar weken op wachten (terugvlucht). Komt Martinair dan zoveel later pas met de vluchten?

    Ik heb zojuist gebeld. De dame van de klantenservice vertelde eerst dat het ALTIJD nog via Miami ging. Toen ik haar wees op het persbericht kon het ineens wel rechtstreeks. 30 april gaat er echter geen vlucht a'dam - orlando, die van 1 mei is wel boekbaar.
    Terugvluchten zijn nog niet te boeken, daarvoor nog even geduld (een maandje wachten zei ze). Via internet zijn ze nog niet te boeken.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Altijd leuk die klantenservice. Klanten gewoon dom houden, dat werkt het beste
    Ja ik had niet echt de indruk dat ze hart voor de zaak had anders zou je toch wat meer op de hoogte zijn en wat willen verkopen?:?:

    Het staat er nu op ... bijvoorbeeld:

    Amsterdam naar Orlando
    Vlucht 1 zaterdag 17 april 2010 Vertrek: 14:30 Amsterdam, Nederland - Schiphol Aankomst: 18:30 Orlando, Verenigde Staten - Orlando International
    Luchtvaartmaatschappij: Martinair MP635 Toestel: Boeing 767-300/300ER
    Tarieftype: SPECIAL/Economy klasse met restricties
    Orlando naar Amsterdam

    Vlucht 1 zaterdag 1 mei 2010 Vertrek: 20:30 Orlando, Verenigde Staten - Orlando International Aankomst: 11:35 +1 dag(en) Amsterdam, Nederland - Schiphol
    Luchtvaartmaatschappij: Martinair MP636 Toestel: Boeing 767-300/300ER
    Tarieftype: SPECIAL/Economy klasse met restricties

    prijs reizigers vluchten belastingen reserveringskosten
    2 volwassene(n) x (240,00 + 229,22 + 10,00) = 958,44 EUR 2 Kind(eren) x (180,00 + 229,22 + 10,00) = 838,44 EUR
    totaal voor alle reizigers 1.796,88 EUR
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-05-10 om 02:24. Reden: samengevoegd

  6. Top | #406
    Newbie Giacomo's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Locatie
    Leopoldsburg BELGIË
    Berichten
    6

    Standaard Re: Martinair eind 2009 terug naar Orlando

    Wij hebben met martinair geboekt naar miami voor Januari 2010. Na het nieuws hier op het forum heb ik contact opgenomen met het reisbureau en zij dan op hun beurt met martinair. Elke twee dagen nu al bijna twee weken lang belt de reisconsulente terug met martinair en er wordt nog steeds gezegd dat er nog niks vast staat over deze verandering:-? Hierdoor kan mijn ticket niet zonder kosten gecancelled worden en kan ik ook nog geen andere ticketten boeken afwachten dus
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-06-09 om 07:05. Reden: fqe

  7. Top | #407
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Martinair eind 2009 terug naar Orlando

    Volgens de Martinair site "vanaf 15 oktober rechtstreeks nu te boeken".

    Als ik echter een proefboeking maak zie ik nog steeds een overstap.
    Het begin is er dus, nu de rest nog.

  8. Top | #408
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    77

    Standaard Re: Martinair eind 2009 terug naar Orlando

    Wij hebben vorige week de vluchten voor volgend jaar, de meivakantie, geboekt bij Martinair zelf, telefonisch.
    Het is een rechtstreekse vlucht naar Orlando (29 april - 13 mei) en zijn voor 2 volw, 2 kinderen (waarvan er 1 voor de volwassen prijs moet, 12 jaar), € 1900,24 kwijt.

    Ik zag vanochtend dat als ik deze vlucht nu opnieuw zou moeten boeken, wij nu 600 euro meer kwijt zouden zijn.......

  9. Top | #409
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Martinair eind 2009 terug naar Orlando

    Wij vliegen met 4 volwassenen en 2 kids op 1 mei en terug op 15 mei voor 3228 euro. Ik zag ook dat het 2 dagen later al flink duurder was omdat de goedkoopste optie er al uit was. Wij hebben ook telefonisch geboekt maar wel tegen de internetfee, internetboeking lukte niet (zelfs niet toen de mevrouw aan de telefoon het zelf probeerde).

  10. Top | #410
    Vaste Bezoeker FloridaFrankie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    105

    Standaard Re: Martinair eind 2009 terug naar Orlando

    Op de website van Martinair blijkt dat je tot mei 2010 (verder nog niet mogelijk) zowel naar Miami als Orlando (niet dagelijks) kunt boeken.
    Weet iemand wat er klopt van het bericht dat Orlando in plaats van Miami komt? Sta op het punt om in de periode april/ mei 2010 een vliegreis met Martinair naar Miami te boeken. Wie helpt me verder?
    1992 Miami/ Orlando/ Florida Keys 1995 Los Angeles/ San Francisco/ Las Vegas 1997 Washington DC & NYC 2008 Orlando 2009 Orlando april/ mei 2010 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach oktober 2010 Orlando mei 2011 Orlando okt 2011 NYC dec 2011 Orlando zomer 2012 San Francisco/ Las Vegas/ Los Angeles dec 2012 Orlando zomer 2013 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach dec 2013 Orlando / Tampa aug 2014 Orlando / Fort Myers / Treasure Island



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •