Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 105 EersteEerste ... 891011122060 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 1049

Onderwerp: Vliegen met Martinair

  1. Top | #91
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    6

    Standaard

    Wij gaan 26 april met Martinair in de comfort klasse naar Miami :? . Ik ben zéér benieuwd. Genoeg ervaring met lange vluchten. Nog gezocht naar een mogelijkheid om met Swiss te vliegen (véél beenruimte!) maar dat was zo duur dat we toch maar voor de goedkope directe vlucht gaan.

    eeka

  2. Top | #92
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    251

    Standaard

    Iedereen heeft zn eigen eisen als ze een vliegtuigmaatschappij zoeken. De 1 vind een rechtstreekse vlucht belangrijk, de ander beenruimte, de volgende de entertainment en de laatste de prijs. wat maakt t allemaal uit, als je maar met plezier op vakantie gaat toch 8)

  3. Top | #93
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard

    Ik vloog 18 feb. naar NL met Martinair, gewoon economy gezeten, ik heb wel zo'n hoefijzer vormig kussentje en heb weinig te klagen gehad.
    Ik vond het eten beter dan dat ik 4 weken geleden kreeg bij Delta.
    De beenruimte is minder dan bij andere maatschappijen.
    Ik heb 5 1/2 uur vast geslapen van de 8 uur en 10 minuten, en dat is toch het beste recept voor comfortable vliegen.
    Ik vlieg terug op 28 feb. en zorg er dus voor dat ik de nacht daarvoor bijna geheel oversla.
    Ik kom dan om 7.00 pm ongeveer op Miami, lekker geslapen tijdens de vlucht, dan ga ik nog door naar Key West, ga om ongeveer 1.00 am naar bed en heb dan ook nooit last van de tijdsverschillen.

  4. Top | #94
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    37

    Standaard

    Wij zijn op 3 februari naar Miami gevlogen in de Economy class. We hadden het gelukt dat we bij de nooduitgang zaten en bij wijze van nog meer beenruimte hadden dan de mensen in de Comfort class. Op de terugweg zaten we inderdaad wat aan de krappe kant, maar omdat het vligtuig niet vol zat hadden we een stoel meer en kon ik lekker breed zitten.

    Ik vond het erg verrassend dat er geen films meer getoond worden tijdens de vlucht. Vorig jaar met ArkeFly (naar de Dominicaanse Republiek) werden er twee film vgedraaid. Bij martinaitr moet je in de economy class een eigen entertainmentsystem huren voor 12 euro. Het is een soort van laptop waarmee je uit zo'n 10 verschillende films kunt kiezen. In de comfort class zit het "laptopje" inbegrepen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-05-10 om 01:01. Reden: full quote eruit

  5. Top | #95
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Berichten
    81

    Standaard

    Dat meen je niet!? Ik had geen idee dat ze in economy nu geen films meer aanboden.
    Comfortklasse is het bij ons geworden, maar ik krijg het idee dat Martinair geen 'upgrade' aanbiedt, maar een 'downgrade' voor iets minder (de 'economy') :evil: .

    Heb net even gekeken op de martinairsite en de 'laptop' gezien. Wel veel films, maar niet super nieuwe films ofzo. Verder blijkt niet echt of het programma van de heen- en terugreis anders zijn, of dat het ook zo kan zijn dat je op de heen- en terugreis hetzelfde filmprogramma kunt krijgen......
    Hihi advies voor Martinair: biedt als echte upgrade een slaappilletje aan in de economy zodat we dit snel weer vergeten

  6. Top | #96
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Op de Vakantiebeurs heb ik eventjes in de stand van Martinair in de Comfort Class "gezeten". Vond het allemaal erg tegenvallen. Wel wat meer beenruimte, maar nog steeds die veel te smalle stoel.

    Toch blijft beenruimte voor de wat langere medemens (waar ik mij met 1,92m ook toe reken) kan een paar centimeter het verschil maken tussen tien uur klem zitten (Martinair) of gewoon kunnen zitten en nog wat bewegingsruimte hebben (Delta, United).

    En dat entertainmentcenter neem ik zelf toch ook al mee (DVDspelertje en laptop).

    Komende zomer ga ik voor het eerst met de Boeing 777 van United. Hopelijk wordt dat een goede ervaring.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #97

    Standaard Martinair comfort class

    Hi , heeft iemand ervaring met Martinair/comfort class?? Ik ga in mei, en vroeg me af of die 100 euro per retour dit ook wel waard is. Ben zelf 1.85 lang, dus alle ruimte is welkom!!

  8. Top | #98
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard

    Als je op 21 c,d of e kunt zitten dan is het het zeker niet waard, naar mijn mening hebben die nog meer beenruimte dan de comfort class.
    Maar dat zijn de enigste 3 die ik weet, en ik weet niet of je die vooraf vast kunt leggen.

    Ik heb zelf nog nooit comfort class gezeten, ze zullen dus meer ruimte hebben, ik weet niet of het echt veel is, ze hangen een rood lapje aan de hoofdsteun ipv de donkerblauwe en dit heeft een hele uitstraling, je krijgt een media speler, kun je ook voor 12,50 E in de economy class krijgen.

    Ik ben zelf een slaper, het enigste wat ik wil is mijn hoefijzervormige kussentje en see you later!

  9. Top | #99
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Martinair comfort class

    Wat wellicht ook een idee is een enkeltje upgraden. Bevalt het dan kun je op de terug reis weer bijboeken (mits stoelen vrij)
    Bevalt het dan niet dan heb je 50 euro aan je laars of bespaart is maar hoe je het bekijkt :lol: ). Maar wel een entertainsystem kunnen gebruiken. Dat is volgens mij geen overbodige luxe,daar ze aan boord alleen maar documentaires draaien op het centrale systeem

    Wij hebben alleen de heenreis comfortclass geboekt :!: De reden is dat we een nachtvlucht terug hebben, en dan wil ik slapen. Kan de kleine niet slapen, dan heb ik mijn eigen entertainsystem bij me. Dat neem ik altijd mee als ik ga vliegen.Dat staat vol met cartoons Mickey, Tom& Jerry,Bugs Bunnie en zelf nog een paar hele films. Het leuke is dat e accu het de nodige uren kan volhouden. Het is een klein schermpje, maar leuk als tijdverdrijf.
    En zoals Eric al zij,is er al en hoop over geschreven op dit forum.

    Groetjes,
    Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-05-10 om 01:03. Reden: full quote eruit
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  10. Top | #100
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    21

    Standaard Martinair verhoogd brandstoftoeslag

    Ik las vanmorgen in de krant dat Martinair de brandstoftoeslag voor internationale vluchten gaat verhogen.
    Wanneer houdt nu die stijging van de olie prijs eens op? :roll: :roll:

    Groetjes Thea



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •