Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 101 van de 105 EersteEerste ... 519199100101102103 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.001 tot 1.010 van de 1049

Onderwerp: Vliegen met Martinair

  1. Top | #1001
    Stamgast mineke's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    ilpendam
    Berichten
    246

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Wij hadden in september 2007 bij Martinair geboekt(en betaald) in december 2007 kregen wij bericht dat Martinair niet meer rechtstreeks op Orlando zou vliegen in 2008, wij konden toen kiezen of rechtstreeks op Miami vliegen of ons geld terug(helemaal geen compensatie of zoiets). Wij hadden toen gekozen voor geld terug en zijn toen in 2008 met Delta Airlines gaan vliegen, wat ons goed is bevallen.
    grtjes Mineke

  2. Top | #1002
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elpedro Bekijk Berichten
    Mijn gevoel zegt dat je hier las klant altijd slechter uit komt.
    Zo zal je op het gebied van reistijd altijd een overstapalternatief aangeboden krijgen, wat dus meer reistijd betekent.
    Da''s een niet helemaal correcte gevolgtrekking. De totale reistijd is niet altijd langer met een overstap. Netto ben je misschien langer onderweg, maar bruto hoeft het niet veel te schelen. Tijdens de overstap heb je namelijke het hele circus met Immigaration en zo al gedaan, waardoor je bij aankomst meteen door kunt lopen naar de bagageband en de (minder lange rij bij de) autoverhuurder.

    Hoe je ook reist, je bent gewoon zo'n beetje een volle dag onderweg, van thuisdeur tot hotel- of villadeur. Met of zonder overstap. Met goed of slecht gevoel. En dan liever met goed gevoel, je gaat ten slotte op vakantie naar Florida!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #1003
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Meestal vlieg je toch echt meer mijlen als je een tussenstop hebt, dan moet je alweer ene vliegtuig hebben wat sneller vliegt wil je sneller klaar zijn en een zeer strakke tussenstop.

    Maar de verschillen zijn dan niet gering als je een goede vlucht hebt met mooie overstaptijden.


  4. Top | #1004
    Vaste Bezoeker elpedro's Avatar
    Ingeschreven
    May 2010
    Berichten
    55

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Da''s een niet helemaal correcte gevolgtrekking. De totale reistijd is niet altijd langer met een overstap. Netto ben je misschien langer onderweg, maar bruto hoeft het niet veel te schelen. Tijdens de overstap heb je namelijke het hele circus met Immigaration en zo al gedaan, waardoor je bij aankomst meteen door kunt lopen naar de bagageband en de (minder lange rij bij de) autoverhuurder.

    Hoe je ook reist, je bent gewoon zo'n beetje een volle dag onderweg, van thuisdeur tot hotel- of villadeur. Met of zonder overstap. Met goed of slecht gevoel. En dan liever met goed gevoel, je gaat ten slotte op vakantie naar Florida!

    Klopt dat je van het vakantiegevoel moet genieten, maar wij hebben tijdens onze vlucht een 'privé entertainment programma', namelijk onze dochter van 8.
    En geloof mij, dan is een directe vlucht toch prettiger :wink:

  5. Top | #1005
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Dat verschilt misschien per kind... Vorig jaar hebben we via Washington gevlogen en dit jaar rechtstreeks maar aan mijn kids (nu 6 en 8) heb ik absoluut geen verschil gemerkt.

  6. Top | #1006

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Ik heb begrepen dat de vluchten omgezet worden naar Delta vluchten en vanaf maart/april kan dit ook via Parijs met Air France zijn en dat je ook de mogelijkheid hebt om binnen 2 weken nadat het alternatief is aangeboden om kosteloos te annuleren!

  7. Top | #1007

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Ik heb nu al kunnen annuleren!
    Heb mijn geld van de tickets en de Comfort Class al terug!
    Wilde het alternatief niet afwachten.

  8. Top | #1008
    Regelmatige Bezoeker Kimmeke's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    België
    Berichten
    36

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    @Disneyfan:
    En had je direct bij Martinair geboekt? Of via reisbureau?

  9. Top | #1009

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kimmeke Bekijk Berichten
    @Disneyfan:
    En had je direct bij Martinair geboekt? Of via reisbureau?
    Eerst bij een reisbureau maar dat ging failliet en toen bij Martinair zelf en die vliegen niet meer.:cry:

    Heb toen direct contact opgenomen met Martinair en gezegd dat ik mijn geld terug wil.
    Dat was binnen 10 dagen geregeld.

    Ga van de week nieuwe tickets boeken bij United of Delta want ik zal in maart naar Florida gaan!:grin:

    Wilde het aanbod van Martinair niet afwachten omdat er verteld werd dat het alternatief niet meer rechtstreeks op Orlando zou zijn.
    Het is dan voordeliger om opnieuw tickets te boeken voor een overstap prijs dan met KLM of Delta met overstap te vliegen voor de prijs die ik bij Martinair betaald heb voor een rechtstreekse vlucht.

  10. Top | #1010
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    limburg
    Berichten
    51

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Net met een medewerkster van Arke gesproken.
    Arke gaat vanaf volgend jaar zomer rechtstreeks op florida vliegen, volgens haar dan.
    Maar of dit een goed alternatief voor Martinair wordt weet ik niet.
    Je hoort niet zulke positieve geluiden over arke fly.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •